Android GPS
Valvoja: Moderaattorit
Re: Android GPS
S4 activessa ei normaaliin S4ään häviä oikein muussa kuin on vähän huonompi näyttö. Silti jos pitää oikesti kestävää olla niin luopuu androidista, näppäin Xcoverit kestää, näytön päällä on erillinen muovi ja lcd on muutaman millin irti siitä joten isku ei mene läpi varsinaiseen näyttöön.
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Mulle käytännössä riittää vedenpitävyys, iskunkestävyys on toisarvoinen asia mille on paljoa pisteitä anna. Toki sitä varmaan pärjää normi kännykälläkin mutta suojapussien ja minigrippien kanssa touhuumiset ei oikein ole mun juttu, ja vesikelejä tulee aivan varmaan vastaan juuri silloin kun niitä ei odota.
Kylätason kurapyöräilijä.
-
Jarno
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Viesti:
Eikös sonyltä löydy hyvä valikoima noita vähän modernimpiakin puhelimia ip58 luokituksella, jos siis kumikuoret yms. ei ole vaatimuslistalla...Koheltaja kirjoitti:Mulle käytännössä riittää vedenpitävyys, iskunkestävyys on toisarvoinen asia mille on paljoa pisteitä anna. Toki sitä varmaan pärjää normi kännykälläkin mutta suojapussien ja minigrippien kanssa touhuumiset ei oikein ole mun juttu, ja vesikelejä tulee aivan varmaan vastaan juuri silloin kun niitä ei odota.
Minulla oli tuollainen cat vähän aikaa. Lähti äkkiä koska muisti ei riitä kun parille ohjelmalle ja puhelun äänenlaatu on aivan karmea.
Messed with tapatalk
Messed with tapatalk
Mopot: Yamaha XTZ 900 Projekti Projektikuvia
EX: Honda CBR 600 -89, Kawasaki EN 500, Suzuki VS 750 Intruder -87, Suzuki VS 1400 Intruder -97, Yamaha YZF 1000R -00, Suzuki VS 750 Intruder -88, Suzuki 1300 Hayabusa
EX: Honda CBR 600 -89, Kawasaki EN 500, Suzuki VS 750 Intruder -87, Suzuki VS 1400 Intruder -97, Yamaha YZF 1000R -00, Suzuki VS 750 Intruder -88, Suzuki 1300 Hayabusa
-
MarkkuHoo
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Viesti:
Jos ei ihan upotusvedenpitävyyttä tartte, niin Sonyn Xperia V esimerkiksi on nyt Markantalon hinnalla (287 €) kyllä hinta/laatusuhteellisesti mielestäni erittäin hyvä ostos. Ittellä ollut tuommoinen joitakin kuukausia, oikeenkin tyytyväinen.Jarno kirjoitti:Eikös sonyltä löydy hyvä valikoima noita vähän modernimpiakin puhelimia ip58 luokituksella, jos siis kumikuoret yms. ei ole vaatimuslistalla...Koheltaja kirjoitti:Mulle käytännössä riittää vedenpitävyys, iskunkestävyys on toisarvoinen asia mille on paljoa pisteitä anna. Toki sitä varmaan pärjää normi kännykälläkin mutta suojapussien ja minigrippien kanssa touhuumiset ei oikein ole mun juttu, ja vesikelejä tulee aivan varmaan vastaan juuri silloin kun niitä ei odota.
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
-
jamba
- Pyörä: MT604E, Frigerio 250F7, Bonneville
Xcover2 pelittää lun roottaa sen. Sit muistikin riittää 
Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
-
Jarno
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Viesti:
Eikös tuokin ole sentään IP57?MarkkuHoo kirjoitti:Jos ei ihan upotusvedenpitävyyttä tartte, niin Sonyn Xperia V esimerkiksi on nyt Markantalon hinnalla (287 €) kyllä hinta/laatusuhteellisesti mielestäni erittäin hyvä ostos. Ittellä ollut tuommoinen joitakin kuukausia, oikeenkin tyytyväinen.Jarno kirjoitti:Eikös sonyltä löydy hyvä valikoima noita vähän modernimpiakin puhelimia ip58 luokituksella, jos siis kumikuoret yms. ei ole vaatimuslistalla...Koheltaja kirjoitti:Mulle käytännössä riittää vedenpitävyys, iskunkestävyys on toisarvoinen asia mille on paljoa pisteitä anna. Toki sitä varmaan pärjää normi kännykälläkin mutta suojapussien ja minigrippien kanssa touhuumiset ei oikein ole mun juttu, ja vesikelejä tulee aivan varmaan vastaan juuri silloin kun niitä ei odota.
On, jos on tulpat paikallaan. Latauksessa esim IP56 tai 55Jarno kirjoitti:Eikös tuokin ole sentään IP57?MarkkuHoo kirjoitti:Jos ei ihan upotusvedenpitävyyttä tartte, niin Sonyn Xperia V esimerkiksi on nyt Markantalon hinnalla (287 €) kyllä hinta/laatusuhteellisesti mielestäni erittäin hyvä ostos. Ittellä ollut tuommoinen joitakin kuukausia, oikeenkin tyytyväinen.Jarno kirjoitti: Eikös sonyltä löydy hyvä valikoima noita vähän modernimpiakin puhelimia ip58 luokituksella, jos siis kumikuoret yms. ei ole vaatimuslistalla...
Mopot: Yamaha XTZ 900 Projekti Projektikuvia
Sonyn experia z:aa voi ladata luukkuja availematta.
Lähetetty minun C6603 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun C6603 laitteesta Tapatalkilla
Oletko keksinyt ongelmaan vastausta. Mielestäni jossain vaiheessa osasin hävittää linnuntieviivat, mutta eipä onnistu enääPaPaTTaJa kirjoitti: Tyrellä jos tekee reitin (GPX) se piirtyy kyllä, mutta ongelmana (tai vähintään kosmeettinen haitta) on että tehty reitti näkyy ihan ok, mutta myös reittipisteiden väliin tulee viivat (suoraan pisteeltä pisteelle). Eli tavallaan tulee myös "linnuntietä" reitti. Saisikohan tuon nyt sitten joillakin suodatuksilla tai asetuksilla pois, vai pitääkö Tyressä lätkiä reittipisteitä niin tiuhaan ettei oikomista tapahdu? Kokeilin sitäkin että latasin Mapsilla tehdyn reitin Tyreen, teki tuhottomasti reittipisteitä jo vajaan sadan kilometrin reitille. Se kyllä näkyi Oruxissa mutta kartta "tukkeutui" noista reittipisteiden pallukoista.
Basecamp on koneella kanssa mutta sen kanssa en oikein ole sinuiksi päässyt, jotenkin kankea on koko ohjelma. Apuva!
Edit. HEUREKA!!!!! Tein Tyrellä reitin, lähetin reitin sähköpostilla (lisäominaisuudet/lähetä reitti sähköpostilla) ja valitsin google earth tiedosto. Näin jäi linnuntiet tulematta
En ole keksinyt ongelmaan ratkaisua, hienoa jos tuon tuollatavoin saa ratkaistua. Lähetitkö siis oikeasti reitin sähköpostilla, vai vain tallensit Google Earth tiedostona (siinähän oli kaksi vaihtoehtoa KML ja KMZ). En nyt ole ehtinyt itse kokeilla tuota, ja jokunen päivä mennee ennenkuin siihen on aikaa.Pilssi kirjoitti:Oletko keksinyt ongelmaan vastausta. Mielestäni jossain vaiheessa osasin hävittää linnuntieviivat, mutta eipä onnistu enääPaPaTTaJa kirjoitti: Tyrellä jos tekee reitin (GPX) se piirtyy kyllä, mutta ongelmana (tai vähintään kosmeettinen haitta) on että tehty reitti näkyy ihan ok, mutta myös reittipisteiden väliin tulee viivat (suoraan pisteeltä pisteelle). Eli tavallaan tulee myös "linnuntietä" reitti. Saisikohan tuon nyt sitten joillakin suodatuksilla tai asetuksilla pois, vai pitääkö Tyressä lätkiä reittipisteitä niin tiuhaan ettei oikomista tapahdu? Kokeilin sitäkin että latasin Mapsilla tehdyn reitin Tyreen, teki tuhottomasti reittipisteitä jo vajaan sadan kilometrin reitille. Se kyllä näkyi Oruxissa mutta kartta "tukkeutui" noista reittipisteiden pallukoista.
Basecamp on koneella kanssa mutta sen kanssa en oikein ole sinuiksi päässyt, jotenkin kankea on koko ohjelma. Apuva!
Edit. HEUREKA!!!!! Tein Tyrellä reitin, lähetin reitin sähköpostilla (lisäominaisuudet/lähetä reitti sähköpostilla) ja valitsin google earth tiedosto. Näin jäi linnuntiet tulematta
Mutta isot kiitokset vinkistä!
Juu lähetin sähköpostilla. Tekee kmz tiedoston. Sen jälkeen puhelimella gmailiin ja reitin tallennus puhelimeen. Sit oruxmap auki, ylhäältä tienkuvaa ja lataa reitti. Avot son siinä.
No niin 7" Lenovo keulilla
Aika näyttää miten näkyy ja toimii. Oruxmap asennettu, mutta offlinekarttaa ei vaan meinaa saada näkymään
Funtsii funtsii...
Edit. On tää vaan hianoo kun voi olla pyörän päällä ja surffata kurafoorumilla
Karttakin tuli näkyviin

Edit. On tää vaan hianoo kun voi olla pyörän päällä ja surffata kurafoorumilla
Karttakin tuli näkyviin

Pikaisesti tekaisin reitinpätkän Tyrellä, tallensin sen työpöydälle google earth tiedostona (kmz). Sitten puhelin usbilla kiinni koneeseen-->äsken tehty reitti Oruxmapsin "tuonnit" kansioon. Oruxmapsissa avasin tuodun reitin ja sehän piruvieköön näkyi ilman linnunteitä. Eli toimii noinkin. Hyvä juttu, nyt on suht helppo tapa tehdä etukäteen reitti ja saada se näkymään puhelimessa. Olin aiemmin kokeillut noita kml tiedostoja tuoda, eipä tullut mieleen kokeilla tuota toista tiedostomuotoa.Pilssi kirjoitti:Juu lähetin sähköpostilla. Tekee kmz tiedoston. Sen jälkeen puhelimella gmailiin ja reitin tallennus puhelimeen. Sit oruxmap auki, ylhäältä tienkuvaa ja lataa reitti. Avot son siinä.
Hieno homma, vaikka ei tuon Xcover 2 näyttö kovin hyvin kirkkaalla kelillä näykkään.
Vielä kerran kiitokset!