Biltema

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
JIIÄSSÄ
Viestit: 1121
Liittynyt: To Syys 22, 2005 9:50 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Biltema

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/M ... 000030835/


Yleissaappaat loppuerä lähes ilmaiset...mopokuskille esim lenkkareita paremmat..? :)
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
Avatar
psi
Viestit: 754
Liittynyt: Ti Touko 19, 2009 8:21 pm
Pyörä: Africa Twin RD07
Paikkakunta: Kauttua

Re: Biltema

Viesti Kirjoittaja psi »

Bilteman akku, YTX14-BS/vastaava, sininen geeli "vihdoinkin" antautui. Viimeksi sai apuvirtaa joskus kesän alussa, nyt CTEK xs3600 lataa sen "täyteen" mutta silti se jaksaa kääntää ehkä sekunnin ja sitten kuuluu solenoidin pirteä räksätys, jännitteeksi antaa 12.5V. Valot oli yllättävän kirkkaat, ei toki pitkä. Apuvirtaa olen sille antanut kaikkiaan ehkä sen 4-5 kertaa, käytännössä jos talvella ei tullut ajettua lainkaan niin silloin. Niin tyhjäksi että mittaritkin tyhjää se on mennyt kolmisen kertaa. Luulen että nyt se kosahti ihan sen takia että keväällä se sai latausta vain vähän aikaa ja ajoin silloin vain pari tuntia. Varaus lienee siis täydentynyt vain hyvin vähän.


Kylkeen kirjoitin aikanaan että asennettu 1.9.2009.


Tilalle tuli joku Landport "vastaava" AGM kun kylän kaupasta kerran sai suoraan hyllyltä; hapottaa piti itse toisin kuin tuo biltsun. Saa nähdä kuinka pitkään tämä kestää.
Русский военный корабль, иди на хуй
Viuh
Viestit: 1677
Liittynyt: La Maalis 12, 2011 2:05 pm
Pyörä: 1290SAR, SE, 701 LR Aurora, R75/5

Re: Biltema

Viesti Kirjoittaja Viuh »

Hienosti kestänyt!

Lifepoja on kanssa Biltemaan ilmestynyt myyntiin. Niille antavat myös 3v takuun
kun esim Motonet antaa ulkoisesti täysin samoille "ajokausi-takuun".

Lihapullia eivät ihan vielä myy :?
Biltema Cafe
Matti-Pekka
Viestit: 28
Liittynyt: Su Loka 18, 2015 5:40 pm
Pyörä: Dnepr,Ural 1600(vw)

Re: Biltema

Viesti Kirjoittaja Matti-Pekka »

Bilteman akuista myös omakohtaisia hyviä kokemuksia ,kestäneet jopa 7..9 vuotta motukka käytössä. Mulla on nyt ollut n. 3 vuotta tuossa mopossa bilteman (sinikuorinen) 11..12Ah akku jonka voimin käynnistetään tuo 1600 ccm vw:n kone , starttina nissanin startti.. hyvin pelaa...
Vastaa Viestiin