Touratechin laukut ja slipari samaan aikaan AT:ssä

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Hannes
Viestit: 148
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 6:39 am
Pyörä: R1200GSA
Paikkakunta: Vaasa

Touratechin laukut ja slipari samaan aikaan AT:ssä

Viesti Kirjoittaja Hannes »

Pitäisi hommata laukut tuohon afrikkalaiseen että pääsee harrastamaan vähän tourinkia. Pyörässä on leovincen äänenvaimennin kiinni ja sen kiinnitysrauta tulee matkustajan jalkatappeihin. Näyttäisi siltä että touratechin raudat kiinnitetään samaan paikkaan, tuleeko tuosta ongelmia?

Leovincen asentokin taitaa olla vähän erilainen kuin vakion, siinä yksi mahdollinen murheenryyni lisää.
Avatar
av2
Viestit: 598
Liittynyt: La Syys 09, 2006 1:11 pm
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja av2 »

Takajalkatappeihin tulee kiinni kyllä. Kannattaisi ehkä laittaa suoraan touratechin infoon kysymyksesi. Itse pohdin pää kipeänä juuri parhaillaan touratechin/aserbiksen käsisuojien asennuksen kanssa.
XRV-97
Avatar
PilcQ
Viestit: 364
Liittynyt: Su Heinä 24, 2005 11:36 am
Pyörä: Honda XRV 750 -96
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PilcQ »

av2 kirjoitti:Itse pohdin pää kipeänä juuri parhaillaan touratechin/aserbiksen käsisuojien asennuksen kanssa.
Nuo Touratechiltä tilatut kahvansuojat asentelin itse viime kesänä ja kyllä ne sinne paikalleen lopulta meni, kunhan vanhat kahvanpainot sain vain ekana pois... :)
-
Jukka Talja & XRV750
Avatar
av2
Viestit: 598
Liittynyt: La Syys 09, 2006 1:11 pm
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touratechin laukut ja slipari samaan aikaan AT:ssä

Viesti Kirjoittaja av2 »

Hannes kirjoitti:Pitäisi hommata laukut tuohon afrikkalaiseen että pääsee harrastamaan vähän tourinkia. Pyörässä on leovincen äänenvaimennin kiinni ja sen kiinnitysrauta tulee matkustajan jalkatappeihin. Näyttäisi siltä että touratechin raudat kiinnitetään samaan paikkaan, tuleeko tuosta ongelmia?

Leovincen asentokin taitaa olla vähän erilainen kuin vakion, siinä yksi mahdollinen murheenryyni lisää.
Oletko saanut selvitettyä kuinkas tuo leovince ja touratechraudat yhdistelmä sopii?
XRV-97
markkujan
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 1:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja markkujan »

Mitä tollaset laukut suunnilleen maksaa ja ketä myy Suomessa :twisted:
Hannes
Viestit: 148
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 6:39 am
Pyörä: R1200GSA
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Hannes »

En ole saanut aikaiseksi kun tarvetta ei ole vielä ollut ja on ollut muutakin tekemistä. Nyt olen lähdössä reissuun, menee viikosta kolmeen että en ehdi tekemään mitään.

Noita tuskin saa suomesta mutta touratech toimittaa suomeen. Hintaa tulee vähän päälle 600e eli eivät ole ilmaisia. Hinta nousee vielä jos haluaa lukkoja ym. lisävarusteita mukaan.
Avatar
av2
Viestit: 598
Liittynyt: La Syys 09, 2006 1:11 pm
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja av2 »

Mulla maksoi yli 800e sisälaukkuineen/rautoineen ja pikku herkkuineen :D On kallista, mut niinhän tää touhu on :D
XRV-97
Vastaa Viestiin