VARAPOLTTOAINEKANNU

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Sergei
Viestit: 93
Liittynyt: Su Tammi 15, 2006 8:43 am
Paikkakunta: Nikinoja

Re: Louis

Viesti Kirjoittaja Sergei »

Mika TA-91 kirjoitti:
pate56 kirjoitti:Taidan taipua Louisin versioon. Täytyy varmaan keksiä jotain muuta tilattavaa samalla. Varmaan samaan lähetykseen mahtuu jokunen kannu toisellekin kaverille jos mielenkiintoa riittää!
Moi,

Voisin olla siis kolmas, joka noista on kiinnostunut, eli jos postitus ei tolkuttomasti nosta hintaa, niin kaksi voisin minäkin ottaa, jos kimppatilaus saadaan aikaiseksi.

Terveisin
Minäkin voisin tilata 2 tuollaista kannua. Itsellänikin tilaus lähtee kun taas tarvetta tulee, nyt yksi paketti matkalla.
-Sergei-
-Sergei-
Sergei
Viestit: 93
Liittynyt: Su Tammi 15, 2006 8:43 am
Paikkakunta: Nikinoja

Re: Louis

Viesti Kirjoittaja Sergei »

Mika TA-91 kirjoitti:
pate56 kirjoitti:Taidan taipua Louisin versioon. Täytyy varmaan keksiä jotain muuta tilattavaa samalla. Varmaan samaan lähetykseen mahtuu jokunen kannu toisellekin kaverille jos mielenkiintoa riittää!
Moi,

Voisin olla siis kolmas, joka noista on kiinnostunut, eli jos postitus ei tolkuttomasti nosta hintaa, niin kaksi voisin minäkin ottaa, jos kimppatilaus saadaan aikaiseksi.

Terveisin
Minäkin voisin tilata 2 tuollaista kannua. Itsellänikin tilaus lähtee kun taas tarvetta tulee, nyt yksi paketti matkalla.
-Sergei-
-Sergei-
Avatar
Vikke
Viestit: 147
Liittynyt: Su Loka 09, 2005 7:31 pm
Pyörä: KTM 990 adv. KTM 450 EXC
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Vikke »

Tämmönen oli aikanaan mulla aikonaan klr:ssä tosi kätevä ja pieni
mahtu 5.5L paksuus noin 10cm tuommosia on ollu atlascopon jossakin
vehkeessä mukana.

Tuli aikonaan töistä evakuoitua moinen.
Liitteet
KLRvarajerry.JPG
(82.56 KiB) Tiedosto ladattu 382 kertaa
Exsät:KTM625sxc, Kawasaki KLR600, Yamaha YZ250 WR, Honda XR600, Honda CR250, 2kpl. Kawasaki ZZR 1100, Yamaha FJ1200, Kawasaki GPZ 750, Yamaha RD500 YPVS, Suzuki GT500.
pate56
Viestit: 256
Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 8:05 pm
Pyörä: R1100GS
Paikkakunta: Tammisaari

Viesti Kirjoittaja pate56 »

Esu kirjoitti:
tapolo kirjoitti:Kaveria varten kantsis näperrellä bensapumppu matkaan, niin voi sitten vaikka sen litran siirtää omasta moposta kaverin mopoon, niin pääsevät kummatkin bensikselle asti. :-)
Letkunpätkä ja perinteinen lappo menetelmä ajaa samanasian ilman pumppuja.
Mitäköhän naiset tykkää kun hengitys haisee bensalle?
pate56
Viestit: 256
Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 8:05 pm
Pyörä: R1100GS
Paikkakunta: Tammisaari

Re: Louis

Viesti Kirjoittaja pate56 »

jonkko kirjoitti:
Mika TA-91 kirjoitti:
pate56 kirjoitti:Taidan taipua Louisin versioon. Täytyy varmaan keksiä jotain muuta tilattavaa samalla. Varmaan samaan lähetykseen mahtuu jokunen kannu toisellekin kaverille jos mielenkiintoa riittää!
Moi,

Voisin olla siis kolmas, joka noista on kiinnostunut, eli jos postitus ei tolkuttomasti nosta hintaa, niin kaksi voisin minäkin ottaa, jos kimppatilaus saadaan aikaiseksi.

Terveisin
Bikerpointist raisiost ainakin saa tilatua vaikka 3€ tavaraa ilman et siit tulee mitään lisäkustanuksia.
Olen niiden kautta tilannut tavaroita ja hinta sama ku kataloogis :D
www.bikerpoint.net
Eiköhän tilata kaikki Bikers Pointistä ko. kannut niin ei tarvitse arvuutella postimaksuja. On muuten Louisilla tarjouksessa taittuva räikkävartinen tulppa-avain kolmella hylsyllä € 4,95. Saakohan samaan hintaan BP:ltä?
Avatar
jonkko
Viestit: 3693
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Louis

Viesti Kirjoittaja jonkko »

pate56 kirjoitti:
jonkko kirjoitti:
Mika TA-91 kirjoitti: Moi,

Voisin olla siis kolmas, joka noista on kiinnostunut, eli jos postitus ei tolkuttomasti nosta hintaa, niin kaksi voisin minäkin ottaa, jos kimppatilaus saadaan aikaiseksi.

Terveisin
Bikerpointist raisiost ainakin saa tilatua vaikka 3€ tavaraa ilman et siit tulee mitään lisäkustanuksia.
Olen niiden kautta tilannut tavaroita ja hinta sama ku kataloogis :D
www.bikerpoint.net
Eiköhän tilata kaikki Bikers Pointistä ko. kannut niin ei tarvitse arvuutella postimaksuja. On muuten Louisilla tarjouksessa taittuva räikkävartinen tulppa-avain kolmella hylsyllä € 4,95. Saakohan samaan hintaan BP:ltä?

Bikerpointil on kaikki saman hintaista ku louisilt ja ilman postikuluja!
Toinen asia sitten joss ne lähettää raisiosta tammisaareen ilmaiseksi 8)
Mutt se nytt ei voi paljon maksaa.
pate56
Viestit: 256
Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 8:05 pm
Pyörä: R1100GS
Paikkakunta: Tammisaari

MAKSUT

Viesti Kirjoittaja pate56 »

Jee, onpa vaan kokemusta noista Euroopan herroista. Italiasta tuli paketti kuukaudessa rekan kyydissä aikoinaan samaan hintaan kuin vastaava Jenkkilästä lentäen DHL:n kyydissä kolmessa päivässä. Ehkä piti maksaa keston mukaan?
Kannutilaus lähtee tänään BP:lle. Pitääkö vihjasta että odottavat hetken jos tilauksia tulee lisää? :wink:
Avatar
jonkko
Viestit: 3693
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: MAKSUT

Viesti Kirjoittaja jonkko »

pate56 kirjoitti:Jee, onpa vaan kokemusta noista Euroopan herroista. Italiasta tuli paketti kuukaudessa rekan kyydissä aikoinaan samaan hintaan kuin vastaava Jenkkilästä lentäen DHL:n kyydissä kolmessa päivässä. Ehkä piti maksaa keston mukaan?
Kannutilaus lähtee tänään BP:lle. Pitääkö vihjasta että odottavat hetken jos tilauksia tulee lisää? :wink:

En tiedä kuinka usein bikerpoint pistää tilaukset louisiin talvisaikaan mutt pikimopoajoaikana lähtee ainakin kerran viikos.
Avatar
Esu
Viestit: 139
Liittynyt: La Loka 02, 2004 10:05 pm
Pyörä: BMW 1200GS Adventure
Paikkakunta: Kuopio

Re: Louis

Viesti Kirjoittaja Esu »

[/quote]

Bikerpointist raisiost ainakin saa tilatua vaikka 3€ tavaraa ilman et siit tulee mitään lisäkustanuksia.
Olen niiden kautta tilannut tavaroita ja hinta sama ku kataloogis :D
www.bikerpoint.net[/quote]

Soitin ja kysyin niin tulee parikymppiä kuluja ja maksu pitää suorittaa etukäteen. Tuo siis varmaankin pätee vain, kun asioi suoraan liikkeessä.
Osta enduro, niin et tarvitse katua.
(Honda NX 650, KTM 640, KTM 990S, BMW 1200GSA)
Avatar
jonkko
Viestit: 3693
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Louis

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Esu kirjoitti:
Bikerpointist raisiost ainakin saa tilatua vaikka 3€ tavaraa ilman et siit tulee mitään lisäkustanuksia.
Olen niiden kautta tilannut tavaroita ja hinta sama ku kataloogis :D
www.bikerpoint.net[/quote]

Soitin ja kysyin niin tulee parikymppiä kuluja ja maksu pitää suorittaa etukäteen. Tuo siis varmaankin pätee vain, kun asioi suoraan liikkeessä.[/quote]

JUST :shock:
Uutta mulle toi,mutta asioin kyll aina paikan päällä et en ole huomannut tota.
Etteikö se 20€ olis kannukasa postis jonnekin päin suomea?
Toi rahat etukääten on sinänsä kyllä ymmärettävää joss niilt on jäännyt aikaisemmin joitakin isompia tilauksia lunastamatta?
pate56
Viestit: 256
Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 8:05 pm
Pyörä: R1100GS
Paikkakunta: Tammisaari

BP

Viesti Kirjoittaja pate56 »

Laitoin eilen tilauksen e-maililla. Eipä kukaan ole vielä herännyt vastaamaan. Ehkä touhuavat vaan tulevien messujen kanssa?
Avatar
av2
Viestit: 598
Liittynyt: La Syys 09, 2006 1:11 pm
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja av2 »

Esu kirjoitti:http://www.louis.de/_2000a1e7fbea8d844f ... =2&cmd.y=6

Tuossa olis vaihtoehto. Ottaisin itsekin kaksi, mutta ei viitsi tilata vaan kahta muovikannua. 3L jäähdytysneste/lasinpesu pänikkä vois kanssa mahtua.
Tuollaisen 2litran pönikän tilasin telineen kera touratechiltä syksyllä laukkujen kanssa. Ainoa miinus pönikälle on että taitaa tarvii suppilon tankkaamiseen kun on niin pieni aukko. Touratechillä sitä mainostetaankin öljykanisterina, mutta bensiinikäyttöön sen itselleni kuitenkin myös tilasin.
XRV-97
Avatar
MP@
Viestit: 780
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 8:14 am
Pyörä: KTM990A -13
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja MP@ »

olen ajatellut jotain tälläistä
http://www.tourtank.com/tourtank25.html

sitten olis lisää mielenkiintoisia malleja
http://www.nomadtanks.com.au/Tanks.php

turtlepacin versio jerrykannusta
http://www.turtlepac.com/sportdetails.htm

kanisterin kiikuttelu ei oikein innosta mutta ei huvittaisi superia työnnelläkkään :roll:

edit:
minne asti pääsee 2l varakannulla :shock:
-bemarilla 50km
superilla 20km, riittääkö se määrä ihmisteilmoille
bemAri
Viestit: 305
Liittynyt: Su Heinä 23, 2006 9:52 am
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja bemAri »

Minulla on tuollainen Louisin 2 litran varakannu kulkenut mukana pari vuotta.
Ihan käyttökelpoinen, ei vuoda eikä pahasti edes haise sivulaukussa.
Pari kertaa olen joutunut turvautumaan varatankin apuun, kerran omasta pyörästä loppui menovesi kotinurkilla ja kerran autoin kaveria.
Avatar
jonkko
Viestit: 3693
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Viesti Kirjoittaja jonkko »

MP@ kirjoitti:olen ajatellut jotain tälläistä
http://www.tourtank.com/tourtank25.html

sitten olis lisää mielenkiintoisia malleja
http://www.nomadtanks.com.au/Tanks.php

turtlepacin versio jerrykannusta
http://www.turtlepac.com/sportdetails.htm

kanisterin kiikuttelu ei oikein innosta mutta ei huvittaisi superia työnnelläkkään :roll:

edit:
minne asti pääsee 2l varakannulla :shock:
-bemarilla 50km
superilla 20km, riittääkö se määrä ihmisteilmoille




--------------------------------------------------------------------------------

Olen täsä yhen muovi firman yhteydessä ollut ja tarkoitus olis saada väsättyä varatankin mitä sijoittaisin toisen änkkärin tilalle ku vaihdoin viriputkeen.
Löytyis viel tosiohut alumiini peitte mill vois "päällystää" joss haluaa?
Alumiinilevy on tosi ohut ja kumimassa välissä ja taipuu helposti.
Mutt kyll ne kehus et se muovimassakin mist ne sen "tuubin" tekee kestää vähintään yhtä paljon ku mopotin joss sattuis kaataa urakalla.
En vielä tiedä joss pistän hanan sinne vai käytänkö ihan varasäiliöönä ja kaadan sitten tankkiin?
Saas nytt ensin kattoo minkä hintainen siit tulis.
Kestää viel ennenkuin saan tiedot ku omistaja viel ulkomailla 2-3 viikkoa
Hänen kautta saisin kummiskin sen halvemmin teetettyä



Tommost minä olen suunitetellut hankkivani,riipuen tiettysti hinnasta!
Vastaa Viestiin