Klim krios pro kypärä

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

jariham
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Elo 29, 2022 9:24 am
Pyörä: triumph tiger explorer 1200

Klim krios pro kypärä

Viesti Kirjoittaja jariham »

Täältä vois löytyä apuja kun oon miettinyt seuraavaksi tuota klimin krios pro kypärää mutta sitä kun ei täällä periferiassa pääse oikein missään päähän testaileen niin onko nuo koot jotenkin verrattavissa muiden merkkien kokoihin? Heidän kokotaulukkoa kun katsoin niin kuuppa on juurikin M ja L koon välissä🥺 Aiemmin muoviluodin kanssa käytin shoei x-spirit 3 M-kokoa ja nyt on ollut airohin commanderin M. Kellään tietoa vastaisko klimin M koko enemmän noita vai onko se tyyliin agv mikä ei taida mennä kuin suippopäiselle humanoidille jolloin täytyis kallistua L-kokoon. Harmittavasti kun kuorikokojakin on vain nuo 2. Kiitos jos tietäjät tietäis!
Avatar
geeXLV
Viestit: 172
Liittynyt: To Touko 01, 2008 10:22 pm
Pyörä: HVA 701LR
Paikkakunta: Kangasala

Re: Klim krios pro kypärä

Viesti Kirjoittaja geeXLV »

Minun mielestäni se on melkein sama kypärä kuin Nishua Enduro/Uvex Enduro. Eli jos sattuu sellainen kohdalle niin siitä olisi varmaan apua. Mulla on L-koko tallissa.
TiuSo
jariham
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Elo 29, 2022 9:24 am
Pyörä: triumph tiger explorer 1200

Re: Klim krios pro kypärä

Viesti Kirjoittaja jariham »

Nopee guuglaus niin eipä taida nishuaa tai uvexiakaan löytyä mistään kivijalasta että pääsis kokeilemaan🤔
JakeK.O
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Loka 27, 2023 10:04 pm
Pyörä: KTM 790 adventure r -19

Re: Klim krios pro kypärä

Viesti Kirjoittaja JakeK.O »

Mulla ollut tuo Klim Krios pro nyt parivuotta. Oma pää on sellane 55,5, niin tuo S koko istuu kyllä hyvin päähän ja riittävän napakka. Itse kävin Tampereella testaa silloin umpimallista klimiä, kuten sanoit niin täällä periferiassa ei sitä ollut saatavilla eikä hekään saaneet silloin sitä edes tilauksesta. Äkkiä kun kattelin niin eipä taida missään Suomessa olla tällähetkellä edes muita malleja myynnissä, että pääsisi sovittamaan. Täytyy kyllä sen verran kehua kypärää, että on kyllä hintansa väärti. Tosi kevyt, todella hyvin tuulettuva kesäkuumalla ja hiljainen.
jariham
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Elo 29, 2022 9:24 am
Pyörä: triumph tiger explorer 1200

Re: Klim krios pro kypärä

Viesti Kirjoittaja jariham »

Juurikin tuo keveys ja tuuletus oli isoimmat syyt miksi tähän vaihtoehtoon kallistuin kun niitä jäin kaipaamaan x-spiritin jälkeen. photokrominen linssi vielä siihen hatuksi on iso plussa. Tilasin nyt blackweek tarjouksella sellaisen ja viimeisin toimitusaikahaarukka oli optimistinen 1.1.1970-10.12.2023 :lol: ...jos se joskus espanjasta tänne saapuu niin päivittelen tuohon omaan kysymykseen kommentit sopivuudesta :D onhan tässä vielä tovi kauden alkuun..
JakeK.O
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Loka 27, 2023 10:04 pm
Pyörä: KTM 790 adventure r -19

Re: Klim krios pro kypärä

Viesti Kirjoittaja JakeK.O »

Jep. No kuhan tuo naapuri ei palauta takas kylmänsodan aikaan ni ei oo paha. Asiallista ku itse kullekkin tulee noita joululahjoja pitkin joulukuuta :D
jariham
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Elo 29, 2022 9:24 am
Pyörä: triumph tiger explorer 1200

Re: Klim krios pro kypärä

Viesti Kirjoittaja jariham »

Kypärä saapui ja pääsen vastaamaan tuohon omaan kysymykseeni. Tämä M koon mitoitus vastaa hyvinkin edellisiä shoein ja airohin malleja. Pakka uusi kun on, niin on toki napakka ja varsinkin poskipalat hieman litistää poskia mutta uskoisin että ne siitä muotoutuu kun hetken käyttää. Muuten ei tunnu ikäviä painepisteitä joten tämän kanssa vietetään seikkailun täyteistä kesää taas kohta :D
JakeK.O
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Loka 27, 2023 10:04 pm
Pyörä: KTM 790 adventure r -19

Re: Klim krios pro kypärä

Viesti Kirjoittaja JakeK.O »

Voisin väittää ettet tule pettymään. :D
Vastaa Viestiin