Contour roam

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

ceevu
Viestit: 2005
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Paikkakunta: jokela

Contour roam

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Näitä kellään enää ole,mutta olisko jollain jäänyt päivitysfirmistä roikkumaan koneelle? Ostin tollasen 1600 mallin (onko se nyt sitten se ykkönen) ja sehän katkasee kuvauksen 2min kohdalla,eikä voi muuttaa asetuksista. Eikä myöskään jatka seuraavana filenä,kuten voisi olettaa ja kuten muut kamerat toimii.
Tuollaisenaan aika kelvoton mulle,vaikka muuten hyvä yhden liukukytkimen hallinnalla toimiva kapistus. (vaikka häpeääkin uusien 4k kameroiden kuvaa)
Harri Hemmilä
Viestit: 1232
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
Pyörä: RT
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Contour roam

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

Mulla on jossain laatikon pohjalla Roam2, päivityksiä ei ole saanut enää moneen vuoteen :(
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997
ceevu
Viestit: 2005
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Paikkakunta: jokela

Re: Contour roam

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Ei saakkaan (firmakin on ollu nurin jo vuosia),siksi kyselenkin foorumilta olisko jollain jääny tietokoneelle lojumaan. No ei tossa korkealta pudonnu. akku tuntuu olevan kuin uusi edelleen vaikka laitteella on ikää ihan riittävästi.
Storyteller sentään löyty netin historialehdiltä.
ceevu
Viestit: 2005
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Paikkakunta: jokela

Re: Contour roam

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Kattelin lisää noita klippejä,aluksi oli tallentanu ihan normaalisti,mutta loppupäässä oli noita minuutin parin pätkiä. Vika saattaa olla kuitenkin muistikortin kirjotusnopeudessa...
Kypäräkiinnike olisi myös etsinnässä,tuossa ei tullu kuin 1kpl mukana ja sekin hajosi heti ekalla reissulla :)
Rollo
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Syys 12, 2023 8:40 am
Pyörä: Africa twin

Re: Contour roam

Viesti Kirjoittaja Rollo »

Minulla saattaa olla Contourin ehkä fillarikypärään tarkoitettu kiinnike ja jos kiinnostaa, niin voisin lähettää kuvan siitä johonkin varmistukseksi.
Vastaa Viestiin