Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Su Kesä 07, 2020 1:45 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Mosko Moto laukut/pussit
ViestiLähetetty: Ke Heinä 31, 2019 7:37 am 

Pyörä: T7
Huomasin että nykyinen drybag on tiensä päässä ja korvaavaa on etsitty, Moskon valikoimasta löytyi Scout 25L Duffle jonka saa myös repuksi. https://moskomoto.eu/collections/motorc ... -25-duffle

Onko kellään kokemusta tuosta kassista tai yleensäkin Moskon tuotteista? Hinnakkaita ovat mutta aika paljon on mietitty toimivuutta ja yksityiskohtia ja näyttää laadukkailta tuotteilta.

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Mosko Moto laukut/pussit
ViestiLähetetty: Ke Heinä 31, 2019 10:24 am 

Pyörä: BMW R1200GS
Ostin keväällä MoskoMoton Reckless 80:n (sivulaukkusysteemi) ja Nomad-tankkilaukun sekä Fatty toolrollin. Täytyy sanoa, että olen todella positiivisesti yllättynyt laadusta, käytännöllisyydestä ja palvelusta. Harvoin näitä tulee vastaan, mutta olen kyllä iloinen, kun löytyy firma joka seisoo tuotteidensa takana. Koko Mosko Moton tarvina on mielenkiintoinen, ja näyttäisi siltä, että firman toiminta jatkuu tukevasti tulevaisuuteen. Keväällä alkoi tuotteiden EU-kauppa, joka helpottaa ostamista. Olen ajellut nyt kesän noiden ostoksieni kanssa, ja toistaiseksi en ole löytänyt yhtään vikaa, enkä juuri parannettavaakaan. Onhan se varma, että joku jossain löytää jotain huomautettavaa, tai tuote särkyy, mutta MM ottaa vastaan kommentteja ja takuu toimii. Jos muutoin MM:n tuote sopii ominaisuuksiensa puolesta, en kyllä epäröisi ostaa. Kilpailijoita on (esim. noissa sivulaukkusysteemeissä), mutta itse arvotin MM:n tuotteet kyllä ylitse muiden.

Liitteet:
IMG_2077 (1).jpg
IMG_2077 (1).jpg [ 146.5 KiB | Katsottu 2704 kertaa ]

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 31, 2019 11:15 am 

Pyörä: Husqvarna 701 Enduro (2016)
Minulla myös pelkästään positiivista sanottavaa MoskoMotosta, niin tuotteiden toiminnallisuuden, laadun, yksityiskohtien kuin firmalta saamani palvelun osalta.

Minulla käytössä BackCountry 35 sivulaukut. Mietinnässä itselläkin tuo 25l duffle mutta jäänyt toistaiseksi ostamatta kun vähän epävarmaa onko mulla sille oikeasti tarvetta kun noihin sivulaukkuihin menee kaikki kamat mukaan lukien telttailukamat.

Toisaalta olis kätevä ainoana laukkuna päiväsurautuksella.

Lähetetty minun ELE-L29 laitteesta Tapatalkilla

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 31, 2019 1:16 pm 

Pyörä: CRF1000L
Mulla on ollu Reckless 80 (v2.0), Backcountry 40L Duffle sekä kolme 4 litran Molle -pussia käytössä kolmisen vuotta ja reilun 30000 kilsaa. Parannettavaa ei juurikaan ole löytynyt. Materiaalit melko pomminvarmaa, ehkä jopa liiankin tuhtia. Irtopussit on jäykkiä nollakelissä, mutta käsittääkseni materiaali on vaihtunut nykyversioissa hieman notkeammaksi. Ehkä beavertail voisi olla irroitettava molemmissa, jolloin saisi painavamman, leirikamat sisältävän BC:n vaihdettua päittäin Recklessin Stinger -pikkusäkin kanssa. Painonsäästö tulee SW Moteckin alulaukkusettiin verrattuna reilun toistakymmentä kiloa! Moteckin setiin verrattuna tämä on myös huomattavasti kapeampi ja jämäkämpi.
Ainoa vaurio on tullut R80:n vasempaan jalkaan, kiristyshihna löystyy ja jalan alareuna pääsee hakkaamaan AT:n kyytiläisen jalkatapin kiinnikkeessä olevaan sivulaukkukiinnikkeeseen.
Olen ollut erittäin tyytyväinen Moskon tuotteisiin, näillä mennään jatkossakin!

PS: Recklessistä on muuten tulossa uusi versio, jossa säädettävä leveys ja jalkojen kulma.

Liitteet:
r80.jpg
r80.jpg [ 307.76 KiB | Katsottu 2632 kertaa ]

Viimeksi muokannut JuhaL päivämäärä Ke Heinä 31, 2019 2:45 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 31, 2019 2:36 pm 

Pyörä: T7
Kuulostaa juuri siltä minkälaisen kuvan on saanut noista esittelyvideoista ja kuvista. Kun saan pyörän niin pitää katsoa minkälaiset pussit siihen laitan, 25L duffle olisi aika näppärän kokoinen mökkireissulla ja parin päivän surautuksilla.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 31, 2019 9:48 pm 

Pyörä: Helkama 28” Kolmella vaihteella
Mulla kans olis ajankohtainen laukku tarakalle. Tämän 25L dufflen lisäksi kriegan us30 on ollu vahvoilla. Pitää tosin vielä tehdä vähän rekonstruktiota että kuinka hyvin ne reissukamat mahtuu sivukannuihin :D

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY