Baehr-satulan 120000km Gessussa

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Kunkku
Viestit: 1939
Liittynyt: Su Syys 24, 2006 9:52 pm
Pyörä: Gessu
Paikkakunta: Luumäki
Viesti:

Baehr-satulan 120000km Gessussa

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

Ostin Gessuni myöhään syksyllä 2006. Baehr tarjosi minulle silloin mahdollisuutta vaihtaa alkuperäisen satulan tilalle heidän satulansa. Näin tehtiin. Olen ollut tyytyväinen satulaan, se on sopivan napakka ja hyvin tehty. Miinuksena kuskin tilan pituussuuntainen lyheneminen selkätuen takia.
Nyt satulalla on tullut istuttua yli 120000km. Se on pysynyt hyvin ryhdissään, mutta pinta on kulunut epämukavan liukkaaksi. Niinpä otin yhteyttä valmistajaan ja tiedustelin, mitä uusi pinta mahtaisi maksaa? 219€ oli vastaus. Hinta on yhteishinta kuskin ja matkustajan satulasta. Matkustajaa minulla ei ole monenkaan kilometrin matkalla ollut, joten se satula on edelleen uudenveroinen. Valmistaja ei kuitenkaan suostu vaihtamaan pelkästään kuskin satulan päällistä, vaan ne vaihdetaan aina molemmat. Tämä lienee se saksalainen tapa ajatella? :D
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."