joo GS lataus varmaan pyöristä varmin kun on käytännössä auton laturi joka ilmeisesti osaa oikeaa säätöäkin tehdä lataukselle verrattuna lähes jokaiseen muuhun pyörään, jotka lataa täysiä ja regulaattori syö ylimäärän lämmöksi.
enkä mä tolla gs ole ajanut kuin 150km
Siitä hauska kun kaveri osti tuon autoon ja tuli heti siihen uskoon, että pitää ostaa akku. Se tietoisuus todellisuudesta ei vähennä tuskaa.

Itsellä kävi samoin.
Sitä ei kannata tulkita sen starttihetken mukaan, koska se käy alhaalla kaikissa, jopa uudella akulla. Lähinnä tärkein tieto on latausjännitteen taso/sekin vie aikaa tasaantua jos akku imee paljon startin jälkeen. ja se jännite joka näkyy kun virrat tulee päälle.
vähän sama juttu, että mp valmistajat poistivat absoluuttiset moottorin celcius lämpötilat mittareista ja laittoivat palkit, koska jos taulussa lukee 109 astetta, niin ihmiset panikoi, vaikka se on ihan ok. Vähän lämpimän puolella mutta kesällä liikennevaloissa ihan mahdollista.