Erilliset selkäsuojat

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Hobes
Viestit: 477
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 12:31 pm
Pyörä: T7

Erilliset selkäsuojat

Viesti Kirjoittaja Hobes »

Vanhasta erillisestä selkäsuojasta alkaa olemaan tunnit täynnä, joten ostoslistalla olisi nyt sitten uusi. Reissu/pikiajoon on tuo tulossa. Tuollaista kun on toistakymmentä vuotta käyttänyt, niin takkiin sijoitettavat lirpakkeet eivät oikein enää vakuuta.

Panssaripaita taloudesta muuten jo löytyy ja olen sitäkin yrittänyt reissun päällä käyttää. Tässä kohtaa mukavuus vie kuitenkin voiton ja olen todennut tuon hankalaksi käyttää reissun päällä.

Tryonic Feel 3.7 vaikuttaisi sangen mielenkiintoiselta, mutta millaisia suojia arvon kuratoverit selkäänsä laittavat? Vai menevätkö kaikki joko panssaripaidalla tai takkien omilla suojella?
Peltsi
Viestit: 2817
Liittynyt: To Loka 14, 2004 9:13 pm
Pyörä: Tunturi
Paikkakunta: Oulu

Re: Erilliset selkäsuojat

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Mulla on tuo edukkaamoi Tryonic. See jotain. Lähinnä kun tuo tyyriimpi on niin pirun paksu ettei ole kiva pitää takin alla.

Hiostaahan se kun beijooni. Kaupungisa kun ajaa tällä kelillä niin näkee paidan selästä mukavasti misä kohta selkäsuojq on .
Paskapuhetta, mutta uskon.
Hobes
Viestit: 477
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 12:31 pm
Pyörä: T7

Re: Erilliset selkäsuojat

Viesti Kirjoittaja Hobes »

Joo tosiaan jonkinlainen hengittävyys selkäsuojassa olisi toki mukava. Dainese Wave 1S D1 AIR on pikimiesten mukaan viileä, mutta saatavuus Suomesta tuntuu olevan vähän nahkea.
Avatar
geeXLV
Viestit: 169
Liittynyt: To Touko 01, 2008 10:22 pm
Pyörä: HVA 701LR
Paikkakunta: Kangasala

Re: Erilliset selkäsuojat

Viesti Kirjoittaja geeXLV »

Minulla on yli kymmenen vuotta vanha Halvarssonin Track, se Forcefieldin tekemä selkäsuoja. Kakkostason suojaus ja kerran tuli ihan kunnolla testattuakin. Remmejä on vähän uusittu ja jos uuden ostan se tulee olemaan samanlainen. Panssaripaita sitten erikseen reissuille, mutta tuo on muuten aina päällä.
TiuSo
Vastaa Viestiin