Topsellerie -penkki

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

katuensio
Viestit: 159
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 7:55 pm
Pyörä: BMW R1200GS LC -13
Paikkakunta: Seinäjoki

Topsellerie -penkki

Viesti Kirjoittaja katuensio »

Ei koske varsinaisesti pelkästään Topsellerien penkkiä, vaan jälkiasenneuspenkkejä yleensä. Olen tilaamassa Ranskasta tuollaista penkkiä, mutta onko kokemuksia siitä, kannattaako ottaa "long" -versio, jossa kuljettajan penkissä ei ole ns. "selkänojaa"? Tällöin asentoa voi muutella hieman pituussunnassa. Vai onko mukavampi normaaliversio, missä kuljettajan hanurin takana on pieni noja?
Koheltaja
Viestit: 8361
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Topsellerie -penkki

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Tuo lienee makuasia, jotkut tykkää porrastetusta penkistä kun ite olen suoran jakkaran kannattaja. Suorassa jakkarassa ei matkustajat yleensä viihdy yhtä hyvin kun prrastetussa penkissä, mulla ei kytiläisiä ole joten suoralla mennään jatkossakin.
Kylätason kurapyöräilijä.
designet
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Joulu 06, 2017 9:12 pm
Pyörä: KTM SA 1290 S

Re: Topsellerie -penkki

Viesti Kirjoittaja designet »

Minulla oli aikoinaan Kawan Z750 pyörässä tuollainen geelillä varustettu top sellerien penkki. Se "selkänoja" sopi ainakin itselleni loistavasti ja tuki mielestäni alaselkää hyvin. Riippuu kuskin lisäksi varmasti myös pyörästä miltä se tuntuu, mutta ottaisin uudelleen tuollaisen vaikka siinä ei samalla tavalla enää liikkumaan pääsekään.
katuensio
Viestit: 159
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 7:55 pm
Pyörä: BMW R1200GS LC -13
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Topsellerie -penkki

Viesti Kirjoittaja katuensio »

Penkki tuli kotiin. Otin sitten ilman "selkänojaa". Oli muuten korkeampi kuin alkuperäinen penkki, joten uusi penkki piti laittaa ala-asentoon, ettei tarvi varvistella. Mistä muuten tietää, että oliko alkuperäinen penkkini matalampi versio? Näitähän sai aikanaan käsittääkseni madallettuna, normi- ja korotettuna versiona.
Topsellerie on muuten painavampi kuin alkuperäinen.
Vastaa Viestiin