Matkaenduron istuimen päällystäminen

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
MTK
Viestit: 654
Liittynyt: Ti Marras 04, 2008 8:53 pm
Pyörä: KTM

Matkaenduron istuimen päällystäminen

Viesti Kirjoittaja MTK »

Reikäinen päällinen revitty istuimesta irti ja uutta vois laitella paikalleen. Mutta mistä uusi kangas? Alkuperäistä päällistä toki sais kaupasta, mutta ajattelin jotain eri väriä kokeilla. Vinyylikangas varmaan toimis.
Tänne
http://www.rayz.nl/en/
laitoin kyselyä valmiista satulasta, kun löytyi kuvagalleriasta sellaista penkkiä, joka kiinnostais. Vielä ei ole vastannut, eikä hintahaarukka tiedossa. Itse verhoiltu nyt ehkä kuitenkin ensimmäinen vaihtoehto, kunhan kangas löytyy.
Avatar
Nomad
Viestit: 453
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 9:14 pm
Pyörä: Ewan McGregor -03
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Matkaenduron istuimen päällystäminen

Viesti Kirjoittaja Nomad »

Jos pelkkää kangasta kaipaat, niin soita johonkin paikalliseen autoverhoomoon ja käy paikan päällä hypistelemässä.
Hillis
Viestit: 120
Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 2:15 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Kouvola

Re: Matkaenduron istuimen päällystäminen

Viesti Kirjoittaja Hillis »

Etolassa on ollut istimeen sopivaa tekonahkaa. Oli sinistä, mustaa ja muitakin värejä (ainakin Kouvolassa 2v sitten).
Avatar
Kanttura
Viestit: 393
Liittynyt: Ma Touko 09, 2011 7:35 pm
Pyörä: Husky 701 Enduro & KTM 400 EXC
Paikkakunta: Muurame

Re: Matkaenduron istuimen päällystäminen

Viesti Kirjoittaja Kanttura »

Käypä kahvitunnilla kurkkaamassa onko iänikuisen vanha verhoomo vielä voimissaan Esan- ja Keskikadun kulmassa. Verhoomo on sisäpihan puolella eikä sen tietoja löydy netistä. Sitä on pitänyt iäkäs mies, joka on tehnyt hyvää työtä varsin vaatimatonta korvausta vastaan mun ja Tohtorin pyöriin.

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
Rider on the storm
Ex: BMW F 650 GS Dakar '06, BMW F 650 GS '08, BMW F 800 GS '12, Husky 701 Enduro '16... --> '18
savorau
Viestit: 232
Liittynyt: Ma Elo 07, 2006 1:44 pm

Re: Matkaenduron istuimen päällystäminen

Viesti Kirjoittaja savorau »

Verhoomoista löytyy nahkaa jota käytetään moottorikelkoissa.Työstä ottavat noin 60e jos haluat valmiina, ei paha.
Avatar
Dominator
Viestit: 1674
Liittynyt: To Touko 06, 2010 3:03 pm
Pyörä: Hondat:CR250R, XR650L, XL1000V
Paikkakunta: Manse

Re: Matkaenduron istuimen päällystäminen

Viesti Kirjoittaja Dominator »

Tilasin patonkimaasta uuden penkinpäällisen Varaderoon ja itse väkersin paikalleen. Myyvät myös valmiita satuloita ja modaavat oman satulan tarpeiden mukaan jos lähettää postitse sinne.. http://www.topsellerie.com/en-fi/seats- ... ooter.html
penkki.jpg
Avatar
Jussi_S
Viestit: 773
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 1:16 pm
Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Matkaenduron istuimen päällystäminen

Viesti Kirjoittaja Jussi_S »

AT:hen itse verhoiltuna. Aikoinaan Motonetista ostetulla keinonahalla. Hiukkasen uudelleenmuotoilua ja lämmittimet 8)
Kuva
AT -95
Avatar
MTK
Viestit: 654
Liittynyt: Ti Marras 04, 2008 8:53 pm
Pyörä: KTM

Re: Matkaenduron istuimen päällystäminen

Viesti Kirjoittaja MTK »

Satulassa on ollut uusi päällinen nyt jonkun aikaa, verhoomon mies sen siihen laittoi.
Vastaa Viestiin