Kokemuksia Forma Boulder- ja Forma Adventure-saappaasta?

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Metsuari
Viestit: 66
Liittynyt: La Kesä 12, 2010 1:29 am
Pyörä: LC8

Re: Kokemuksia Forma Boulder- ja Forma Adventure-saappaasta?

Viesti Kirjoittaja Metsuari »

Mulla on Sidin Advet ja Forman myös. Ei ne minusta ole ihan vertailukelpoiset saappaat. Forman Adve on paljon kevyempi kenkä, ts. kevyempään käyttöön. Ehkä vähän kuin 80% pikeä, 20% soraa. Sidin Advessa ehkä prossat toiste päin. Sidi kesällä Euroopan reisulla raskas, mutta Karjalassa hyvä. Forma toistepäin. Tykkään molemmista. Sidit pitää hyvin vettä. Formassa erikoista se etäällä pitää vettä hyvin ojassa seisoskellessa, muta vuotaa kovassa sateessa. Epäilen myös kondenssia, koska kenkäosa on aikasen ohut...
Timo57
Viestit: 63
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2012 9:56 pm
Pyörä: HondaCRF1100ATAS, F650GS Dakar, CRF250R

Re: Kokemuksia Forma Boulder- ja Forma Adventure-saappaasta?

Viesti Kirjoittaja Timo57 »

Mulla oli taannoin sama kysymys esillä ja ostin Forman Boulderit kun halvalla sai. Sidejä ja Alpinestarseja kattelin mutten raattinu ostaa. Tarve oli lähinnä viileemmille keleille. Forman koko oli sellainen että kun normi koko on 44 niin Format otin 47. Vettä tuo ei kestä yhtään sellaisenaan eikä ole tarkoitettukaan vesitiiviiksi. Nyt sitten löysin heräteostona Motonetista TCX Track kengät. Hyvin kevyet ja mukavan tuntuiset kengät ja lapussa lukee lontooksi että waterproof. Käyttökokemuksia ei ole vielä yhtään. Jäykkyydeltään ja suojaavuudeltaan sanoisin että ovat off-roadhenkiset katuendurokengät. Mulle just passelit. Hintaa oli 219,00 euroa. Olis alunperin kannattu ehkä ne Sidit kuitenkin ostaa niin olis selvinny yksillä.
Vastaa Viestiin