MT Flux kypärä sähkövisiirillä

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Torsti
Viestit: 550
Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Pyörä: XJR1300

MT Flux kypärä sähkövisiirillä

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Tuli hankittua tuollainen. Noitahan näkyy olevan myynnissä siellä sun täällä hintaan 229€.

Ajamatta todettuna istuu mukavasti päähän. Sähkövisiiriä tuli testattua autotallissa -1°c lämpötilassa. Potta päähän ja luukku kiinni. Alta minuutissa ikkuna tukkoon. Sitten sähköt päälle ja samaisen minuutin jälkeen tuli kirkkaus.

Saapa nähdä miten pelaa sitten ajellessa.
Avatar
gixxerman
Viestit: 4786
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: MT Flux kypärä sähkövisiirillä

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Mulla MT Raptor sähkövisiirillä,ei ole mun ajossa tullut tilannetta,että menisi visiiri tukkoon.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Torsti
Viestit: 550
Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 11:10 pm
Pyörä: XJR1300

Re: MT Flux kypärä sähkövisiirillä

Viesti Kirjoittaja Torsti »

Aikamoista suhinaa piti potta ajellessa, mutta ikkuna pysyy auki.
Juha N
Viestit: 17
Liittynyt: To Helmi 28, 2013 10:33 am
Pyörä: DR650 RSE TS250 X
Paikkakunta: Varjakka

Re: MT Flux kypärä sähkövisiirillä

Viesti Kirjoittaja Juha N »

Ostinpa itekki moisen. Piti vaihtaa pykälää isompaan. kuulan ympärys 57 ja silti M oli tosissaan pieni.

Nyt eka ajelu -13, lumisateessa, pimeässä ja äärimmäisen purevassa tuulessa. Ei huurru, meluisa (ei tulppia korvissa), visiiri ei heijastanu, mutta vaikutti, että onko aavistus tummennusta. Pikkusen joku painaa korvan taustaa, mutta täytyy tutkia pehmusteet oisko siellä jotain vähän mutkalla. Kieltämättä kaikki muu meinas unohtua kun sai nauttia ettei visiiri ole huurussa.
Noin kahdeksan Suzukia
Vastaa Viestiin