Sisäkassit

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

liimaki
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Helmi 13, 2008 3:49 pm
Pyörä: BMW R 1200gs->1200 gs adventure

Sisäkassit

Viesti Kirjoittaja liimaki »

Moi

Onko jollai tietoa/kokemusta käykö SW Motech TraX Drybag sisälaukut ( 45l 37l ja topcase) miten hyvin Bemun merkkikohtaisiin alumiinilaukkuihin? olis meinaan huomattavasti halvemmat.
enzo
villho
Viestit: 343
Liittynyt: Pe Joulu 13, 2013 2:50 pm
Pyörä: Sähköfillari
Paikkakunta: Siuntio

Re: Sisäkassit

Viesti Kirjoittaja villho »

liimaki kirjoitti:Moi

Onko jollai tietoa/kokemusta käykö SW Motech TraX Drybag sisälaukut ( 45l 37l ja topcase) miten hyvin Bemun merkkikohtaisiin alumiinilaukkuihin? olis meinaan huomattavasti halvemmat.
Mitäs ne merkkikohtaiset maksavat? Ebaysta löytyy tarvikkeena ja pitäisi sopia suoraan.
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
liimaki
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Helmi 13, 2008 3:49 pm
Pyörä: BMW R 1200gs->1200 gs adventure

Re: Sisäkassit

Viesti Kirjoittaja liimaki »

Noi SW Motech laukut 21€/ kpl ja Bemun omat 115€/kpl joten hintahaitari aika iso.
enzo
oraniyan
Viestit: 274
Liittynyt: To Elo 03, 2006 10:30 am
Pyörä: 1200 GSA, 300 EXC
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sisäkassit

Viesti Kirjoittaja oraniyan »

liimaki kirjoitti:Moi

Onko jollai tietoa/kokemusta käykö SW Motech TraX Drybag sisälaukut ( 45l 37l ja topcase) miten hyvin Bemun merkkikohtaisiin alumiinilaukkuihin? olis meinaan huomattavasti halvemmat.
SW Motechin laukkujen sopivuudesta ei ole tietoa. Laadukkaan oloiset sisäkassit saa Kathy's Journey Designista. Maksaa enemmän kuin tuo eBayn laukkupari, mutta veikkaan, että on laadussakin eroa. BMW:n omista kasseista en muista muuta kuin että kuusi vuotta sitten niiden hinta oli jo aivan posketon...no pitipä mennä tarkistamaan Bemarin hinnastosta: 115 euroa per kassi tänä vuonna, olipa kyse sivu tai perälaukusta. Eli yhteensä 345 euroa :shock: :shock:
Kannonkiertäjä
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 10:15 am
Pyörä: BMW R1200GSA -12

Re: Sisäkassit

Viesti Kirjoittaja Kannonkiertäjä »

Mulla on noi isommat sisäkassit bemmin omien laukkujen kanssa ja sopii aika mukavasti!
Niissä ei sitten nykyjään enää ole reppuremmejä, vaikka ainakin vuosi sitten vielä kuvassa oli.
Patu
Viestit: 24
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2011 12:05 am
Pyörä: R1150GS

Re: Sisäkassit

Viesti Kirjoittaja Patu »

Tuosta sitten vielä vähän edullisempi vaihtoehto :)
Omiin Touratechin Zega laukkuihin nuo istuivat hienosti.

http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Mat ... ssi-45794/
liimaki
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Helmi 13, 2008 3:49 pm
Pyörä: BMW R 1200gs->1200 gs adventure

Re: Sisäkassit

Viesti Kirjoittaja liimaki »

Ok, kiitos tiedoista Bilteman laukut "sopu hintaiset" ei harmita vaikka unohtuisi jonnekkin jos sisältö ei ole kovin arvokas :wink:
enzo
Avatar
ttv
Viestit: 674
Liittynyt: Pe Huhti 26, 2013 10:04 am
Pyörä: 300EXC
Paikkakunta: Hki

Re: Sisäkassit

Viesti Kirjoittaja ttv »

^ Mihin sitä joutuisi ilman Biltemaa? Tuossakin ihminen saa reilulla vitosella kassin jossa on tuotekuvauksen mukaan "tilaa lähes kaikelle".

Jos ottaa kaksi niin niihin menee taatusti kaikki :shock:
Avatar
Hanski T
Viestit: 625
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 8:53 pm
Pyörä: Ducati MTS V4S ja Streetfighter S

Re: Sisäkassit

Viesti Kirjoittaja Hanski T »

Patu kirjoitti:Tuosta sitten vielä vähän edullisempi vaihtoehto :)
Omiin Touratechin Zega laukkuihin nuo istuivat hienosti.

http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Mat ... ssi-45794/
Kuuluuks toi samalla sivulla näkyvä retkipöytä + 4 jakkaraa satsiin?
SF 1098S
MTS V4S
Tikkaoja
Viestit: 772
Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
Pyörä: Canyon ja Cube
Paikkakunta: Rajamäki

Re: Sisäkassit

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Patu kirjoitti:Tuosta sitten vielä vähän edullisempi vaihtoehto :)
Omiin Touratechin Zega laukkuihin nuo istuivat hienosti.

http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Mat ... ssi-45794/
Jossain vaiheessa näitä oli vielä jopa oransseilla vetoketjuilla :D Kaksi sellaista pitää tietenkin olla kaapissa...
HarriI
Viestit: 1120
Liittynyt: Ma Heinä 25, 2005 4:44 pm
Pyörä: 990 Adv
Paikkakunta: Roi

Re: Sisäkassit

Viesti Kirjoittaja HarriI »

Tuollaiset tuli hankittua GSA:n alulaukkuihin. Vaikutti todella päteviltä ja laadukkailta.

http://www.rmheino.fi/product_info2.php ... cts_id=122
liimaki
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Helmi 13, 2008 3:49 pm
Pyörä: BMW R 1200gs->1200 gs adventure

Re: Sisäkassit

Viesti Kirjoittaja liimaki »

Tilasin Heinolta nuo SW Motech TraX Drybag sisälaukut ( 45l 37l ja topcase) joista kyselin, tilaus tehty 17.4 ja laukkuja ei näy vieläkään. Kävin Postissa kyselemässä ja selityksiä tuli kyllä kaiken näköistä mutta saa nähä milloin laukut tulee. Kerron kokemuksista kun saan ne käyttöön.
enzo
Kannonkiertäjä
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 10:15 am
Pyörä: BMW R1200GSA -12

Re: Sisäkassit

Viesti Kirjoittaja Kannonkiertäjä »

liimaki kirjoitti:Tilasin Heinolta nuo SW Motech TraX Drybag sisälaukut ( 45l 37l ja topcase) joista kyselin, tilaus tehty 17.4 ja laukkuja ei näy vieläkään. Kävin Postissa kyselemässä ja selityksiä tuli kyllä kaiken näköistä mutta saa nähä milloin laukut tulee. Kerron kokemuksista kun saan ne käyttöön.
Ne on ihan OK, mutta ilman niitä luvattuja olkahihnoja!
liimaki
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Helmi 13, 2008 3:49 pm
Pyörä: BMW R 1200gs->1200 gs adventure

Re: Sisäkassit

Viesti Kirjoittaja liimaki »

Laukut tuli ja lyhyellä kokemuksella näyttävät olevan ok. Minäkin ensin katsoin ettei niissä ole kantoremmiä kuten Heinon sivuilla on mutta kyllä niissä oli. Ne muovilukot voi liittää keskenään jolloin niihin tulee kantokahva. Näppärä keksintö pistän kuvia kun saan otettua ( ja liitettyä).
enzo
Kannonkiertäjä
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 10:15 am
Pyörä: BMW R1200GSA -12

Re: Sisäkassit

Viesti Kirjoittaja Kannonkiertäjä »

liimaki kirjoitti:Laukut tuli ja lyhyellä kokemuksella näyttävät olevan ok. Minäkin ensin katsoin ettei niissä ole kantoremmiä kuten Heinon sivuilla on mutta kyllä niissä oli. Ne muovilukot voi liittää keskenään jolloin niihin tulee kantokahva. Näppärä keksintö pistän kuvia kun saan otettua ( ja liitettyä).
Sorry, en tarkoita kantoremmiä, vaan Heinon sivuilla luvattua reppuhihnoja!!!

"45 litran TraX-sivulaukulle muotoiltu sisäkassi kanto- ja reppuhihnoilla."

Tämä menee nyt pikkasen jankuttamisen puolelle...
Vastaa Viestiin