Sisäkassit
Valvoja: Moderaattorit
Sisäkassit
Moi
Onko jollai tietoa/kokemusta käykö SW Motech TraX Drybag sisälaukut ( 45l 37l ja topcase) miten hyvin Bemun merkkikohtaisiin alumiinilaukkuihin? olis meinaan huomattavasti halvemmat.
Onko jollai tietoa/kokemusta käykö SW Motech TraX Drybag sisälaukut ( 45l 37l ja topcase) miten hyvin Bemun merkkikohtaisiin alumiinilaukkuihin? olis meinaan huomattavasti halvemmat.
enzo
Re: Sisäkassit
Mitäs ne merkkikohtaiset maksavat? Ebaysta löytyy tarvikkeena ja pitäisi sopia suoraan.liimaki kirjoitti:Moi
Onko jollai tietoa/kokemusta käykö SW Motech TraX Drybag sisälaukut ( 45l 37l ja topcase) miten hyvin Bemun merkkikohtaisiin alumiinilaukkuihin? olis meinaan huomattavasti halvemmat.
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
Re: Sisäkassit
Noi SW Motech laukut 21€/ kpl ja Bemun omat 115€/kpl joten hintahaitari aika iso.
enzo
-
oraniyan
- Viestit: 274
- Liittynyt: To Elo 03, 2006 10:30 am
- Pyörä: 1200 GSA, 300 EXC
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Sisäkassit
SW Motechin laukkujen sopivuudesta ei ole tietoa. Laadukkaan oloiset sisäkassit saa Kathy's Journey Designista. Maksaa enemmän kuin tuo eBayn laukkupari, mutta veikkaan, että on laadussakin eroa. BMW:n omista kasseista en muista muuta kuin että kuusi vuotta sitten niiden hinta oli jo aivan posketon...no pitipä mennä tarkistamaan Bemarin hinnastosta: 115 euroa per kassi tänä vuonna, olipa kyse sivu tai perälaukusta. Eli yhteensä 345 euroaliimaki kirjoitti:Moi
Onko jollai tietoa/kokemusta käykö SW Motech TraX Drybag sisälaukut ( 45l 37l ja topcase) miten hyvin Bemun merkkikohtaisiin alumiinilaukkuihin? olis meinaan huomattavasti halvemmat.
-
Kannonkiertäjä
- Viestit: 16
- Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 10:15 am
- Pyörä: BMW R1200GSA -12
Re: Sisäkassit
Mulla on noi isommat sisäkassit bemmin omien laukkujen kanssa ja sopii aika mukavasti!
Niissä ei sitten nykyjään enää ole reppuremmejä, vaikka ainakin vuosi sitten vielä kuvassa oli.
Niissä ei sitten nykyjään enää ole reppuremmejä, vaikka ainakin vuosi sitten vielä kuvassa oli.
Re: Sisäkassit
Tuosta sitten vielä vähän edullisempi vaihtoehto
Omiin Touratechin Zega laukkuihin nuo istuivat hienosti.
http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Mat ... ssi-45794/
Omiin Touratechin Zega laukkuihin nuo istuivat hienosti.
http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Mat ... ssi-45794/
Re: Sisäkassit
Ok, kiitos tiedoista Bilteman laukut "sopu hintaiset" ei harmita vaikka unohtuisi jonnekkin jos sisältö ei ole kovin arvokas 
enzo
Re: Sisäkassit
^ Mihin sitä joutuisi ilman Biltemaa? Tuossakin ihminen saa reilulla vitosella kassin jossa on tuotekuvauksen mukaan "tilaa lähes kaikelle".
Jos ottaa kaksi niin niihin menee taatusti kaikki
Jos ottaa kaksi niin niihin menee taatusti kaikki
Re: Sisäkassit
Kuuluuks toi samalla sivulla näkyvä retkipöytä + 4 jakkaraa satsiin?Patu kirjoitti:Tuosta sitten vielä vähän edullisempi vaihtoehto![]()
Omiin Touratechin Zega laukkuihin nuo istuivat hienosti.
http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Mat ... ssi-45794/
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
-
Tikkaoja
- Viestit: 772
- Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 3:06 pm
- Pyörä: Canyon ja Cube
- Paikkakunta: Rajamäki
Re: Sisäkassit
Jossain vaiheessa näitä oli vielä jopa oransseilla vetoketjuillaPatu kirjoitti:Tuosta sitten vielä vähän edullisempi vaihtoehto![]()
Omiin Touratechin Zega laukkuihin nuo istuivat hienosti.
http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Mat ... ssi-45794/
Re: Sisäkassit
Tuollaiset tuli hankittua GSA:n alulaukkuihin. Vaikutti todella päteviltä ja laadukkailta.
http://www.rmheino.fi/product_info2.php ... cts_id=122
http://www.rmheino.fi/product_info2.php ... cts_id=122
Re: Sisäkassit
Tilasin Heinolta nuo SW Motech TraX Drybag sisälaukut ( 45l 37l ja topcase) joista kyselin, tilaus tehty 17.4 ja laukkuja ei näy vieläkään. Kävin Postissa kyselemässä ja selityksiä tuli kyllä kaiken näköistä mutta saa nähä milloin laukut tulee. Kerron kokemuksista kun saan ne käyttöön.
enzo
-
Kannonkiertäjä
- Viestit: 16
- Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 10:15 am
- Pyörä: BMW R1200GSA -12
Re: Sisäkassit
Ne on ihan OK, mutta ilman niitä luvattuja olkahihnoja!liimaki kirjoitti:Tilasin Heinolta nuo SW Motech TraX Drybag sisälaukut ( 45l 37l ja topcase) joista kyselin, tilaus tehty 17.4 ja laukkuja ei näy vieläkään. Kävin Postissa kyselemässä ja selityksiä tuli kyllä kaiken näköistä mutta saa nähä milloin laukut tulee. Kerron kokemuksista kun saan ne käyttöön.
Re: Sisäkassit
Laukut tuli ja lyhyellä kokemuksella näyttävät olevan ok. Minäkin ensin katsoin ettei niissä ole kantoremmiä kuten Heinon sivuilla on mutta kyllä niissä oli. Ne muovilukot voi liittää keskenään jolloin niihin tulee kantokahva. Näppärä keksintö pistän kuvia kun saan otettua ( ja liitettyä).
enzo
-
Kannonkiertäjä
- Viestit: 16
- Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 10:15 am
- Pyörä: BMW R1200GSA -12
Re: Sisäkassit
Sorry, en tarkoita kantoremmiä, vaan Heinon sivuilla luvattua reppuhihnoja!!!liimaki kirjoitti:Laukut tuli ja lyhyellä kokemuksella näyttävät olevan ok. Minäkin ensin katsoin ettei niissä ole kantoremmiä kuten Heinon sivuilla on mutta kyllä niissä oli. Ne muovilukot voi liittää keskenään jolloin niihin tulee kantokahva. Näppärä keksintö pistän kuvia kun saan otettua ( ja liitettyä).
"45 litran TraX-sivulaukulle muotoiltu sisäkassi kanto- ja reppuhihnoilla."
Tämä menee nyt pikkasen jankuttamisen puolelle...