STX:n takasiiville on kolme eri etäisyyttä (tiukka pikalukko) ja siipipaloille kallistukselle kaksi asentoa kiilapalalla (ruuvikiinnitys). Etusiipiä jotka tulevat rinnan päälle ei sinällään voi säätää, mutta kaula-aukkoa voi säätää niillä eri pituisilla lukon paloilla (ruuvikiinnitys), jolloin myös etusiivet siirtyvät haluttuun suuntaan.mek kirjoitti:..siksi ostin STX mallin. Scott All Terrain takin päälle istuu tosi hyvin, mutta Rukka Energaterin, paksumman jäykemmän takin päälle on vähän nafti. Pitäisi kai perehtyä säätöihin.
niskatuki ?
Valvoja: Moderaattorit
- Raimo
- Viestit: 1274
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 8:17 am
- Pyörä: BMW R80GS & R1200RT
- Paikkakunta: Oulunsalo
- Viesti:
Re: niskatuki ?
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
Re: niskatuki ?
Komppaan edellistä, omien kokemuksien pohjalta. Käytän niskatukea aina kun ajan.TTA kirjoitti:Harva tulee tänne kirjottelemaan että oli niskatuki mut ei pelastanu halvaantumiselta, tai että ei ollut tukea ja halvaantui silti. Paljon tulee niitä että "todennäköisesti pelasti". Kuolleet ei kirjoittele lainkaan.