Agv numo avattava kypärä
Lähetetty: La Helmi 11, 2012 11:59 am
Otsikon mukainen kypärä tuli tilattua ulkomaan kaupasta, ilmeisen uusi kypärämalli mutta onko jollakin kokemuksia?


Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
http://www.matkaendurot.net/forum/
http://www.matkaendurot.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=23076
