Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on La Huhti 04, 2020 4:03 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 579 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 39  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Helmi 23, 2012 10:29 am 

Pyörä: FE 450 2009
Löytyykö kokemuksia M-racingin EG10 takista tai Yokon Y-E1 takista? Haen vuoretonta takkia jossa hyvät tuuletusräppänät, ja polisportin harttari pitäs mahtua alle. Tulisi nimenomaan hitaaseen painiin polulle ja spooriin. Nuo takit vaikuttaisivat just siltä mitä haen, vain nuo järjettömät (?) irroitettavat hihat epäilyttävät aika paljonkin, tuntuu että pilattu hyvät takit, tehty turha vuotokohta josta tulee viima ja vesi läpi eli ei käy takit tourinkiajoon.

Profiili  

ViestiLähetetty: To Helmi 23, 2012 11:37 am 

Pyörä: SE/EXC350/GS
wuhaa kirjoitti:
Löytyykö kokemuksia M-racingin EG10 takista tai Yokon Y-E1 takista? Haen vuoretonta takkia jossa hyvät tuuletusräppänät, ja polisportin harttari pitäs mahtua alle. Tulisi nimenomaan hitaaseen painiin polulle ja spooriin. Nuo takit vaikuttaisivat just siltä mitä haen, vain nuo järjettömät (?) irroitettavat hihat epäilyttävät aika paljonkin, tuntuu että pilattu hyvät takit, tehty turha vuotokohta josta tulee viima ja vesi läpi eli ei käy takit tourinkiajoon.

Moi

Mulla on toi Yokon takki , itse painiskelin saman asian kanssa . Toiminut pakkasilla hyvin ,alla tekninen aluspaita + suojapaita , joskus kylmemmällä vielä suojapaidan päällä crossipaita.

terv. -jn-

mopokuvia http://www.hobby.pic.fi/

Profiili  

ViestiLähetetty: To Helmi 23, 2012 11:52 am 

Pyörä: FE 450 2009
Niin vuotavatko ne hihan vetoketjut? Miten koot, oisko 180 ja L passeli? Suojapaitaa en oo pitänyt, ne vaikuttavat hartioista pienemmiltä mitä kunnon harttarit - miten koet mahtuisiko isommat suojat oman takkisi alle?

Profiili  

ViestiLähetetty: To Helmi 23, 2012 12:30 pm 

wuhaa kirjoitti:
Niin vuotavatko ne hihan vetoketjut? Miten koot, oisko 180 ja L passeli? Suojapaitaa en oo pitänyt, ne vaikuttavat hartioista pienemmiltä mitä kunnon harttarit - miten koet mahtuisiko isommat suojat oman takkisi alle?

Moi

Ei ne hihat vuoda , mulla takki on käytössä spoori/metsä ajossa pikku enskalla .

Olen itse 180 , jos muistan oikein nin takki on XL , L koko taisi olla pieni.., tsekkaan sen illalla , hartiosta se on sopiva suojapaidan kanssa .
Otsin takin Bike teamista Vantaalta ja heillä pystyi sovittamaan :P

terv -jn-

Profiili  

ViestiLähetetty: To Helmi 23, 2012 11:38 pm 

-jn- kirjoitti:
wuhaa kirjoitti:

Moi

Ei ne hihat vuoda , mulla takki on käytössä spoori/metsä ajossa pikku enskalla .

Olen itse 180 , jos muistan oikein nin takki on XL , L koko taisi olla pieni.., tsekkaan sen illalla , hartiosta se on sopiva suojapaidan kanssa .
Otsin takin Bike teamista Vantaalta ja heillä pystyi sovittamaan :P

terv -jn-

Moi

Koko XL/54

terv. -jn-

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Helmi 24, 2012 12:51 am 

Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
wuhaa kirjoitti:

Mulla on M-Racingin EG09 takki, vuosimalli vain aiempi. Käytän sitä pääasiassa aina ja ainoana ajotakkina jo kolmatta vuotta, eli tykkään eritt. paljon. Ottaisin XL-kokoisena, isohkotkin suojat mahtuu mulla hyvin alle. Hihoja on ollut hyvä irroitella, ja pitää kesällä tuuletusaukkoina, ei niistä viima vedä kiinni ollessaan läpi. Eikä nuo mitään oikeita sadetakkeja ole, mutta kuurot ei haittaa.

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Helmi 26, 2012 10:43 pm 

Pyörä: R1200GS -04
Ostin BMW Rallye 3 takin kuukausi sitten ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Se sisätakkihan on tosi ohut, mutta tuulen ja vedenpitävä. Ei ole ollut kylmä. Aikaisemmin mulla oli joku Sweepin takki ja sitten MP-asun enemmän sporttikäyttöön soveltuvat takit. Niiden alle sai laittaa vaikka mitä ja silti paleli.

Toki Rallye 3 takissa on miinuksensa yleistakiksi. Se on BMW- takki :mrgreen:

Profiili  

ViestiLähetetty: To Maalis 01, 2012 9:11 pm 

Pyörä: BMW F800GS -10
Kyllä, ehkäpä tuon Mika voi joku miinukseksikin lukea :) Olethan lukenut BMW-henkilön määritelmän?

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Maalis 02, 2012 12:14 pm 

Pyörä: '08 690 SMC - '15 250 EXC-F SixDays
Mä kyllä laskisin suuremmaksi miinukseksi BMW-hinnan. Ei tälläsellä köyhällä itävaltalaispyörän omistajalla tollasiin varaa oo...

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Maalis 02, 2012 12:35 pm 

Pyörä: KTM 990 Dakar 30th edition
Miks niitä pukuja muuten pitää hakea "kaukaa" kun läheltäkin löytyy; Hanksin Päijänne ja Sinisalo, molemmat pärjäsivät esim. Biken testissä. Jos viileällä kelillä ajaa niin kerrospukeutuminen, merinoa ja fleeseä kehiin.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Maalis 02, 2012 12:51 pm 

Pyörä: Pan European 1991
mico kirjoitti:
Miks niitä pukuja muuten pitää hakea "kaukaa" kun läheltäkin löytyy; Hanksin Päijänne ja Sinisalo, molemmat pärjäsivät esim. Biken testissä. Jos viileällä kelillä ajaa niin kerrospukeutuminen, merinoa ja fleeseä kehiin.

Täällähän on monisivuinen ketju miksei sinisalon enduroo kannata ostaa. :mrgreen:
Päijänteessähän ei oo mitään tuuletusta...

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Maalis 02, 2012 1:25 pm 

Pyörä: R1250GS, K75 ST
mico kirjoitti:

Siksi, kun suomalaiset valmistajat tekevät vaatteita vain suomalaiselle keskivertovartalolle. Pitkälle ja hoikalle melkein mikä tahansa suomalainen vaate, MP-ajovarusteet mukaan lukien, istuu yhtä hyvin kuin puolijoukkueteltta. BMW:llä on useimmista asuista pitkät ja lyhyet koot erikseen normikokojen lisäksi. Myös Revit ja IXS tekevät osaa malleista myös pitkänä ja lyhyenä. Scott tuntuu istuvan jo vakiona hoikalle ihmiselle suomalaisia paremmin.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Maalis 02, 2012 2:14 pm 

Pyörä: '08 690 SMC - '15 250 EXC-F SixDays
Suomalainen keskiverto design on myös tehty kovin keskiverto suomalaiselle tuulipukukansalle. Ei kehtaa snägärille ajella tollaset ryijyt niskassa, ei saa rispektii.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Maalis 02, 2012 3:29 pm 

Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Niin ja sit on oma lukunsa veijarit jotka harrastaa punttia ajamisen lisäksi niinkuin minä, kun rotsi ois muuten sopiva niin sit on hihat pitkät ja takin helma perseen alla :lol: ja enkä minäkään iso poika ole,mut tuo ruumiin rakenne

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Maalis 02, 2012 4:17 pm 

Pyörä: Felt
Hanx:lta saa myös mittojen mukaan, tosin tuuletusta niissä ei ole. Itselleni ostin Päijänne special housut ja takkina on tulevana kesänä Richa Spirit.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 579 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 39  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com