Rukan asujen korjauspalvelu

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Timo Kalkkila
Viestit: 428
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 10:05 pm
Pyörä: Honda CRF1100L
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Rukan asujen korjauspalvelu

Viesti Kirjoittaja Timo Kalkkila »

Å kirjoitti:Ei noita asuja tarvitse välttämättä jälleenmyyjän kautta lähettää. Ne voi lähettää suoraan sinne Kokkolan korjaamoon (kuten itse olen tehnyt). Toki silloin joutuu maksamaan lähetyskulut itse, mutta eipähän tarvitse myyjien kanssa vääntää ja homma hoituu nopeammin. Kannattaa tosin soittaa ensin sinne ja kertoa/keskustella asia. Helpottaa asiaa jonkin verran ja tietää jotain suuntaa toimitusajasta.
Näin on. Tosin, ellen väärin muista, niin ei tarvinnut maksaa viime kerralla lähetyskulujakaan. Suomessa toimii myös se (jos vastaanottaja hyväksyy), että kirjoittaa pakettiin "asiakaspalautus" tms. niin ei tarvitse itse maksella postimaksuja. Kannattaa tietysti tarkistaa tämä mahdollisuus vastaanottajalta.

Timo
Avatar
Å
Viestit: 1894
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 12:37 pm
Pyörä: Liian monta
Paikkakunta: Upper Sawo

Re: Rukan asujen korjauspalvelu

Viesti Kirjoittaja Å »

Timo Kalkkila kirjoitti:
Å kirjoitti:Ei noita asuja tarvitse välttämättä jälleenmyyjän kautta lähettää. Ne voi lähettää suoraan sinne Kokkolan korjaamoon (kuten itse olen tehnyt). Toki silloin joutuu maksamaan lähetyskulut itse, mutta eipähän tarvitse myyjien kanssa vääntää ja homma hoituu nopeammin. Kannattaa tosin soittaa ensin sinne ja kertoa/keskustella asia. Helpottaa asiaa jonkin verran ja tietää jotain suuntaa toimitusajasta.
Näin on. Tosin, ellen väärin muista, niin ei tarvinnut maksaa viime kerralla lähetyskulujakaan. Suomessa toimii myös se (jos vastaanottaja hyväksyy), että kirjoittaa pakettiin "asiakaspalautus" tms. niin ei tarvitse itse maksella postimaksuja. Kannattaa tietysti tarkistaa tämä mahdollisuus vastaanottajalta.

Timo
Kiitos Timo korjauksesta. Tuo asiakaspalautus toimii, kun kyse on takuuasiasta ja sitä kannattaa käyttää. Sillä minäkin olen takuutapaukset hoitanut. Muistelin viimeisintä tapaustani ja silloin teetin modausta housuihin - silloin ei pystynyt tuota hyödyntämään.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
MVe
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 9:05 pm
Pyörä: Triumph Tiger 955i
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Rukan asujen korjauspalvelu

Viesti Kirjoittaja MVe »

Rukan korjauspalvelua ei voi muuta kuin kehua.
Vaihdatin juuri 4v vanhoihin housuihin molemmat lahkeensuun vetoketjut ja lisäksi laitoin mukaan murtuneen polvisuojan toivoen mielessäni, että saisin ostettua edullisesti uuden.
Parin viikon reissun jälkeen sain viime viikolla paketin takaisin mukana 2 käytettyä, uutta vastaavaa polvisuojaa.
Koko lysti 30€. Jos jotain voi sanoa hinta/laatu suhteessa hyväksi palveluksi, niin tätä.
Avatar
SS
Viestit: 1171
Liittynyt: Pe Kesä 15, 2007 10:12 pm
Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
Paikkakunta: Nummela

Re: Rukan asujen korjauspalvelu

Viesti Kirjoittaja SS »

Auringon haalistamat Armas- housut vaihtuivat uusiin, samoin saumasta hieman irvistäneet Kalahar- housut.
Armas- takin "minigrip"- vetoketju uusittiin kun vedin jäi käteen.

Kaikki RM- Heinon kautta takuuna, ei voi kun kiittää Rukan takuunpalvelun toimintaa!

SS
Avatar
Pekkavee
Viestit: 4765
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 9:04 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rukan asujen korjauspalvelu

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

SS kirjoitti:Auringon haalistamat Armas- housut vaihtuivat uusiin, samoin saumasta hieman irvistäneet Kalahar- housut.
Armas- takin "minigrip"- vetoketju uusittiin kun vedin jäi käteen.

Kaikki RM- Heinon kautta takuuna, ei voi kun kiittää Rukan takuunpalvelun toimintaa!

SS
Upeaa, että homma toimii noin hienosti.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
jamppa
Viestit: 188
Liittynyt: Pe Maalis 02, 2007 5:35 pm
Pyörä: Stelvio
Paikkakunta: alavus

Re: Rukan asujen korjauspalvelu

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Onko kukaan muutattanut ajovarusteita rukkalla lähiaikoina?Itsellä ongelman että päijänne takin gore vuori liian lyhyt vyötäröltä.Oon yrittänyt soittaa ja laittaa mailia mutta mailiin ei vastata,soittaessa lupasivat selvitellä asiaa kun joku joka oli lomalla palaisi lomalta. Saa antaa vinkkejä minne veisi vuoren muutettavaksi..
Avatar
Jussi_S
Viestit: 773
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 1:16 pm
Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Rukan asujen korjauspalvelu

Viesti Kirjoittaja Jussi_S »

jamppa kirjoitti:Onko kukaan muutattanut ajovarusteita rukkalla lähiaikoina?Itsellä ongelman että päijänne takin gore vuori liian lyhyt vyötäröltä.Oon yrittänyt soittaa ja laittaa mailia mutta mailiin ei vastata,soittaessa lupasivat selvitellä asiaa kun joku joka oli lomalla palaisi lomalta. Saa antaa vinkkejä minne veisi vuoren muutettavaksi..
Hanx Oravikoski. Pidennytin omia Rukan housujani siellä ennen joulua. Tosin helppo homma kun vain lisättiin lahkeeseen pituutta alas, mutta kuitenkin.
Housut vein työmatkan yhteydessä Oravikoskelle ja noudin pidennetyt pökät Imatran myymälästä. Homma toimi hienosti :D
AT -95
Vastaa Viestiin