http://tinyurl.com/cexhrn
Niiden SNR arvo on 37 eli tosi tehokkaat.
Hinta on 42.39 egee 200 parin laatikko
Ajateltiin tilata laatikko kerhollemme, HMPK.
Onko hyvät tulpat?
Pekka
Valvoja: Moderaattorit
Hyvä idea.desmo kirjoitti:Eikö kerho voisi hommata custom kuskeille tällaiset:
http://www.temrex.fi/verkkokauppa/produ ... g.php?c=67
No minäkin ostin valetut tulpat Finnfonicilta MP-messutarjouksena muutama vuosi sitten.petev kirjoitti:Suosittelen valettuja tulppia, ne on hyvät ja helppo pestä, eikä maksa maltaita (n. 50 ekee). Kaveri tekee noita ja täytyy kokemuksesta sanoa, että pesee ne kertakäyttöset mennen tullen. Voin pyytää häntä laittamaan yhteystiedot tänne, jos kiinnostusta löytyy.
En ole noihin paljoa tutustunut, mutta luultavasti noissa on tärkeämpää, että vaimennut on riittävä, mutta se ei saa olla liian suuri, ja etenkin että ne eivät vääristä ääntä. Liikenteessä kuulo on myös yksi hyvä aisti, joten ei sitä sielläkään kannata kokonaan tulpilla hävittää. En tiedä mikä on melutaso kypärän sisällä, mutta uskoisin jonkun 20dB vaimennuksen pudottavan melutason turvalliselle tasolle kuulon kannalta. Ei kai kypärän sisällä paljoa yli 100dB voi olla. Noilla muusikoiden tulpilla kuulisi sliparin soundit puhtaastiPekkavee kirjoitti:Noita tulppia kannattaa myös kysellä musiikkiliikkeistä. Siellähän melunvaimennus on elintärkeää muusikoiden kuulon pelastamiseksi..

Joo, mulla on. Vaimentavat hyvin ja ovat mukavuudeltaan parempia kuin ne perinteiset kaltaset mitä paljon työpaikoilla näkee. Näitä on kylmilläkin keleillä helpompi tunkea korviin ja muotoutuvat huomattavasti nopeampaa ja paremmin korvakäytävän mukaisiksi lämpötilasta riippumatta, eivätkä ime vaikkua itteensä kovin helposti. Lisäksi nämä ovat hellempiä korvakäytävää kohtaan, jolloin ne ei ärsyynny läheskään niin herkästi pitempiaikaisessakaan käytössä.Pekkavee kirjoitti:Onko kellään kokemuksia noista Howard Leight Max korvatulpista?
Ei juuri tuosta Max-mallista, mutta olen vuosia käyttänyt Howard Leight Laser Lite -tulppia, ja mulle parempia ei ole löytynyt. Vaimentavat sopivasti (SNR 35) ja pysyvät napakan tukevasti korvassa. Mulla on töissä jatkuvasti käytössä myös valutulpat, mutta niitä kokeilin prätkän kanssa ja en pitänyt. Ongelma oli se, että mun tulpat ovat Earfoonin kovat valutulpat, ja kypärän kun asettaa päähän, niin tulppa ei ole välttämättä enään juuri paikallaan. Finfonic, vai mikä lie teki pehmeitä valutulppia, voisivat olla hyvät kypärän kanssa.Pekkavee kirjoitti:Onko kellään kokemuksia noista Howard Leight Max korvatulpista?