Olimmeko samaan aikaan tänään Jyväskylän Motonetissä? Juteltiin mx-kengistä ja mä nappasin ennen sua samaiset popot kainaloon.Josasu kirjoitti:Itse päädyin tänään ostamaan Alpinestarssin tech 7 monot. Motonetissa oli -15%. Noi oli ainoot jotka tuntu hyviltä jalkaan!
Ajosaappaista: crossi vs adventure
Valvoja: Moderaattorit
Re: Ajosaappaista: crossi vs adventure
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
- Josasu
- Pyörä: BMW F650GS DAKAR
Olit! Päädyin niihin tosiaan, koska ne oli ainoat oikeasti hyvät jalassa! Loistavasti ne toimikin kun kävin ankeriasjärven montulla tänään leikkimässä. Ei ollu vaihe- tai jarruvipu hukassa tai tunnoton! Ja noihan on suorastaan hyvät kävelläkkinvillho kirjoitti:Olimmeko samaan aikaan tänään Jyväskylän Motonetissä? Juteltiin mx-kengistä ja mä nappasin ennen sua samaiset popot kainaloon.Josasu kirjoitti:Itse päädyin tänään ostamaan Alpinestarssin tech 7 monot. Motonetissa oli -15%. Noi oli ainoot jotka tuntu hyviltä jalkaan!
BMW F650GS DAKAR 2005
Kawasaki Versys X 300 2019 (ex)
KTM 250 exc 2015 (ex)
KTM 690 Enduro R 2010 (ex)
KTM 990 Adventure ABS 2010 (ex)
Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)
Kawasaki Versys X 300 2019 (ex)
KTM 250 exc 2015 (ex)
KTM 690 Enduro R 2010 (ex)
KTM 990 Adventure ABS 2010 (ex)
Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)
Minä päädyin tänään TCX.n Track EVO:ihin. Eka kesä tuli ajeltua soratie ja polku surautuksia "katu"kengillä ja samalla tutkailtua jos löytyisi crossikengät käytettynä sopuhintaan, sopivia ei tullut vastaan.
Eilen tuli sattumalta bongattua Motonetin tarjous yllämainituista popoista (131,40€ - 10€ kanta-asiakas tarjous) Lähi Motonetista sattui vielä löytymään hyllystä itselle sopiva pari.
Ajossa ei vielä kokeiltu, mutta sattuu omaan jalkaan hyvin ja eivät ole niin jäykät kun kunnon crossisaappaat. Itsellä kun ajo on pääasiassa hiekkateitä ja polkuja uskoisin että näillä pärjää.
Eilen tuli sattumalta bongattua Motonetin tarjous yllämainituista popoista (131,40€ - 10€ kanta-asiakas tarjous) Lähi Motonetista sattui vielä löytymään hyllystä itselle sopiva pari.
Ajossa ei vielä kokeiltu, mutta sattuu omaan jalkaan hyvin ja eivät ole niin jäykät kun kunnon crossisaappaat. Itsellä kun ajo on pääasiassa hiekkateitä ja polkuja uskoisin että näillä pärjää.
Noita Alpinestars Tech 7 -ronttosia Motonetissa sovittelin itsekin ja ei pahat olleet. Missähän Itä-Suomessa olisi myynnissä saman merkin Toucania tai Sidin Adventurea?
Jokikoneessa.Jyffe kirjoitti: Missähän Itä-Suomessa olisi myynnissä Sidin Adventurea?
HiekkaHeikki
-
jhe
- Pyörä: 701 E -18
Moto-Kuopio Kuopiossa.Jyffe kirjoitti:Noita Alpinestars Tech 7 -ronttosia Motonetissa sovittelin itsekin ja ei pahat olleet. Missähän Itä-Suomessa olisi myynnissä saman merkin Toucania tai Sidin Adventurea?
Menin ostamaan Prahan reissulta Sidit. Mukavat ronttoset.
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Mulla on motonetistä ostetut katu kengät, niillä lähinnä just ajot kun tietää ettei eksy mihkään muualle kuin hiekalle ja sitten saman talon crossi saappaat, jäykät nuo vielä ainakin on kun uutta vastaavat vaikka käytettynä ostin
Yksinäinen Susi