Ajosaappaista: crossi vs adventure

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

villho
Pyörä: Sähköfillari

Re: Ajosaappaista: crossi vs adventure

Viesti Kirjoittaja villho »

Josasu kirjoitti:Itse päädyin tänään ostamaan Alpinestarssin tech 7 monot. Motonetissa oli -15%. Noi oli ainoot jotka tuntu hyviltä jalkaan!
Olimmeko samaan aikaan tänään Jyväskylän Motonetissä? Juteltiin mx-kengistä ja mä nappasin ennen sua samaiset popot kainaloon.
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
Josasu
Pyörä: BMW F650GS DAKAR

Viesti Kirjoittaja Josasu »

villho kirjoitti:
Josasu kirjoitti:Itse päädyin tänään ostamaan Alpinestarssin tech 7 monot. Motonetissa oli -15%. Noi oli ainoot jotka tuntu hyviltä jalkaan!
Olimmeko samaan aikaan tänään Jyväskylän Motonetissä? Juteltiin mx-kengistä ja mä nappasin ennen sua samaiset popot kainaloon.
Olit! Päädyin niihin tosiaan, koska ne oli ainoat oikeasti hyvät jalassa! Loistavasti ne toimikin kun kävin ankeriasjärven montulla tänään leikkimässä. Ei ollu vaihe- tai jarruvipu hukassa tai tunnoton! Ja noihan on suorastaan hyvät kävelläkkin :D Otin valkoiset.
BMW F650GS DAKAR 2005
Kawasaki Versys X 300 2019 (ex)
KTM 250 exc 2015 (ex)
KTM 690 Enduro R 2010 (ex)
KTM 990 Adventure ABS 2010 (ex)
Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)
teris
Pyörä: Tenere 700, KLX250

Viesti Kirjoittaja teris »

Minä päädyin tänään TCX.n Track EVO:ihin. Eka kesä tuli ajeltua soratie ja polku surautuksia "katu"kengillä ja samalla tutkailtua jos löytyisi crossikengät käytettynä sopuhintaan, sopivia ei tullut vastaan.
Eilen tuli sattumalta bongattua Motonetin tarjous yllämainituista popoista (131,40€ - 10€ kanta-asiakas tarjous) Lähi Motonetista sattui vielä löytymään hyllystä itselle sopiva pari.
Ajossa ei vielä kokeiltu, mutta sattuu omaan jalkaan hyvin ja eivät ole niin jäykät kun kunnon crossisaappaat. Itsellä kun ajo on pääasiassa hiekkateitä ja polkuja uskoisin että näillä pärjää.
Jyffe
Pyörä: H-D Dyna FXDF

Viesti Kirjoittaja Jyffe »

Noita Alpinestars Tech 7 -ronttosia Motonetissa sovittelin itsekin ja ei pahat olleet. Missähän Itä-Suomessa olisi myynnissä saman merkin Toucania tai Sidin Adventurea?
PAH
Pyörä: 890 R

Viesti Kirjoittaja PAH »

Jyffe kirjoitti: Missähän Itä-Suomessa olisi myynnissä Sidin Adventurea?
Jokikoneessa.
HiekkaHeikki
jhe
Pyörä: 701 E -18

Viesti Kirjoittaja jhe »

Jyffe kirjoitti:Noita Alpinestars Tech 7 -ronttosia Motonetissa sovittelin itsekin ja ei pahat olleet. Missähän Itä-Suomessa olisi myynnissä saman merkin Toucania tai Sidin Adventurea?
Moto-Kuopio Kuopiossa.
Jyffe
Pyörä: H-D Dyna FXDF

Viesti Kirjoittaja Jyffe »

Menin ostamaan Prahan reissulta Sidit. Mukavat ronttoset.
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Mulla on motonetistä ostetut katu kengät, niillä lähinnä just ajot kun tietää ettei eksy mihkään muualle kuin hiekalle ja sitten saman talon crossi saappaat, jäykät nuo vielä ainakin on kun uutta vastaavat vaikka käytettynä ostin
Yksinäinen Susi
Vastaa Viestiin