Sehän tulee siis alkuperäisen tankin lisäksi, ei tilalle. Tuo Aqualinen tankki tulee etupäähän ja painovoiman avulla valuttaa originaalitankkiin nesteet. Alkuperäinen satula käy edelleen. Tai ainakin näin olen antanut itseni ymmärtää.MarkoV kirjoitti: Koko 15l, onko siis mitään järkeä maksaa tuosta useampi satanen?
Marko
Superendurosta SUPERTANKKERI
Valvoja: Moderaattorit
Re: Superendurosta SUPERTANKKERI
- MarkoV
- Pyörä: Husqvarna FE 350 -15
Tjaah, no nyt mä ymmärrän kiinnostuksenTosporado kirjoitti:Sehän tulee siis alkuperäisen tankin lisäksi, ei tilalle. Tuo Aqualinen tankki tulee etupäähän ja painovoiman avulla valuttaa originaalitankkiin nesteet. Alkuperäinen satula käy edelleen. Tai ainakin näin olen antanut itseni ymmärtää.MarkoV kirjoitti: Koko 15l, onko siis mitään järkeä maksaa tuosta useampi satanen?
Marko
Syttyy vähän hitaasti...
marko
Pessimisti ei pety!
Marko & Husqvarna FE 350 -15
Marko & Husqvarna FE 350 -15
No niin, nyt alamma tilaamaan niitä tankkeja. Antin tankki on halvempi 490AUD ja rahti siis n. 200AUD/tankki.
Laittakaa mulle SITOVAT ilmoittautumiset psyrjala(miuku)kotikone.fi.
Ehdotan lisäksi, että 690 porukka avaa oman säikeensä, tähän porukkaan ei pääse kuin ne jotka on hommaamassa jo tuotannossa olevaa tankkia, Anttikin yxpyttysensä kanssa vain säälistä (ja koska voin helposti roudata tankin Rolloon).
Laittakaa mulle SITOVAT ilmoittautumiset psyrjala(miuku)kotikone.fi.
Ehdotan lisäksi, että 690 porukka avaa oman säikeensä, tähän porukkaan ei pääse kuin ne jotka on hommaamassa jo tuotannossa olevaa tankkia, Anttikin yxpyttysensä kanssa vain säälistä (ja koska voin helposti roudata tankin Rolloon).
No niin, nöyränä pikkumopoilijana pitää sitten kiittää säälistä, käyn toki itsekin lähes viikottain Torniossa/Oulussa/Kemissä jne eli noutokaan ei ole ongelma.
antti
Eli mukana on siis itteni lisäksi Arto, Tomi ja Antti. Oliko muita?
Tankit tilattu.
Artolle, Antille ja mulle läpinäkyvät ja Tomille ja Reinille mustat.
Artolle, Antille ja mulle läpinäkyvät ja Tomille ja Reinille mustat.
- Jukka
- Site Admin
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Viesti:
Nytpä tiedetään kenen lehmää lypsetään ensi suvena... 
Juu, kohta on millä kulettaa pensaa melko syrjäsiin paikkoin...
En tiedä, mitä tässä on oikein käynyt (ts. onko tankki pysynyt normaalilla asennusetäisyydellä putkesta vai liikkunut ja sen takia kärsinyt vai mitä), mutta ehkä kannattaa vähän pitää silmällä niitä tankkeja tai nysväillä jotain lämmöneristystä tms. Lähde.

Hannu
-
kuramopotin
- Pyörä: cube
[quote="Hannu"]En tiedä, mitä tässä on oikein käynyt (ts. onko tankki pysynyt normaalilla asennusetäisyydellä putkesta vai liikkunut ja sen takia kärsinyt vai mitä), mutta ehkä kannattaa vähän pitää silmällä niitä tankkeja tai nysväillä jotain lämmöneristystä tms./ [quote]
Tankissa näyttäs olevan naarmuja, eli varmaan kyljellään on mopo käyny.. Alkukäyrään täytyy kyllä joku lämpösuoja kehittää, jahka tankin saa paikoilleen.
Tankissa näyttäs olevan naarmuja, eli varmaan kyljellään on mopo käyny.. Alkukäyrään täytyy kyllä joku lämpösuoja kehittää, jahka tankin saa paikoilleen.
Jaaha, nythän tuolla onkin jo kerrottu, että alkukäyrä on siirtynyt, eli ilmeisesti siinä on sit normaalisti vähän enemmän rakoa.
Hannu
-
kuramopotin
- Pyörä: cube
Onko Pasilla tietoo millonka tankit rantautuu suomeen?
Ovat vahvistaneet vastaanottaneensa tilauksen mutta toimituspäivästä ei ole tietoa. Alunperin esitin, että "late may".
Homma on nytkähtänyt askeleen etiäpäin: katevaraus on ilmestynyt luottokortin tietoihin.
edit: nyt status on, että summa on velottu mun kortilta
edit: nyt status on, että summa on velottu mun kortilta
Olen saanut ilmoituksen jonka mukaan tankit ovat Tornion tullissa.
edit 26052009: tankit noudettu tullista
edit 26052009: tankit noudettu tullista