takakura kirjoitti:Tapsa66 kirjoitti:jonkko kirjoitti:
Tommoset mull on ja on ne kyll ihan hyvät,sisäkengällä ja kaikki
Vaikka niit ei myydäkkään endurokenkinä
Toki ei mulla pal kokemuksia muistakaan ole,noi nytt oli ekat kunnon saappaat mulle ja olen tyytyväinen.
http://www.intabikes.co.uk/shop.php?product_id=2709
No nuohan ei ole edes kalliit verrattuina muihin.
Miten vertaisit kokoa normaaleihin jalkineihin?
Kun kävin kokeilemassa, niin piti ottaa pari numeroa normaalia isommat, että ne kengät meni hyvin jalkaan.
Saakohan noita suomesta?
Nuo ovat Trial popot. Eivät ehkä suojaa niin hyvin kuin crossimallit?
Jos jalkatapit ovat ns. crossimallia ja on kiksi jota saa potkia kunnolla niin crossimallin kenkä on paras siihen hommaan. Alle voi laittaa jonkun vesitiiviin sukan, vaikka sen lidlin coolmax sukan.
Mull oli molemmat nilkat paskana,enä vaan toinen ku 1 jo leikattu,mutt hyvin mä niitten kaa pärjäsin/pärjään ajaen/kaatuilen/kävellen ym
Kiksistarttia mull ei ole,mutt kyll ne kengät sitäkin kestäis ku mulla on ollut kiksistarttinen 650 darra,eli tiedän mitä toi polkeminen tarkoittaa
On täsä darras krossimalliset tapit ja hyvin pärjää,sen verran paksut noi pohjat et ei ota mitenkään jalkapohjaan vaikka vauhdilla jalkapohja osuukin johonkin.Siis suhteellista,tarpeeks vauhtia niin ihan samaa mitä jalois on.
Kaiken kaikkiaan ihan ok kenkä mun mielestä.
Toki ei se suojaa yhtä hyvin ku kunnon krossikenkä,mutt tota nytt voi melkein verrata siihen et pulttais laskettelumonot murtomaasuksiin varmuuden vuoks joss jottain tapahtuis,ku mitä ymmärsin niin ajot olisivat piki/soratietä enimäkseen eikä mitään spooriajelua
Jokainenhan tääl tallaa (ajaa) niinkuin ite tykkää,itse en hankkis krossikenkiä joss ajot piki/soratietä + satunaiset polut,sen verran paljon kävelen kans saappaat jalassa et mukavuutta siihenkin pitää löytyä
Ja tää on nytt vaan mun mielipide,eli sen takia EI tarvii/kannata ostaa niit mun mainitsemia saappaita