RAM X-grip telineet täyttä p##kaa, vaihtoehtoja?

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

savorau
Viestit: 232
Liittynyt: Ma Elo 07, 2006 1:44 pm

RAM X-grip telineet täyttä p##kaa, vaihtoehtoja?

Viesti Kirjoittaja savorau »

Palloa kiertämässä, 5kk / 35tkm takana. RAM mounttia kuvitellut kestäväksi, mutta totuus on jotain muuta. Eilen paukahti jo kolmas x-grip ( lue x-drop ), ja taas tuurilla pysyi kännykkä piuhan päässä eikä tippunut tielle. Tässä viimeisessä telineessä en ole puhelinta pitänyt paikoilaan hiekkatiellä, silti taas pallon juuresta poikki koko paska. Ilmeisesti tuuli liikaa? :) Puhelin samsung s8, onko tuohon muita vaihtoehtoja?
Sama laatu myös ram mountin spot trackerin telineessä, kiinnitys salpa katkesi viime viikolla ja nyt on spotti komeasti teipillä kiinni..
jani73
Viestit: 152
Liittynyt: Su Elo 30, 2015 11:31 am
Pyörä: Ktm 690 EnduroR

Re: RAM X-grip telineet täyttä p##kaa, vaihtoehtoja?

Viesti Kirjoittaja jani73 »

Ei tuo äksä hirveesti luottamusta herättänyt, maantiellä uskals pitää iPhone 6:sta LifeProofin kotelossa ja pientä Samusungia. Söi Lifen reunat paskaksi, Samsungin takakansi hierty sileäksi (xcover) keskeltä ja kumit haluu karata. Tuohon juuresta katkeamiseen kai ainut lääke on kasvattaa pallokokoa, ne pitäis kestää tabletit venekäytössäkin, hetken... :lol:

Ite nykyään kyl täl Kotaril pidän rojut joko tankkilaukun karttataskussa tai takin povarissa mut saas nähä miten Garminin kapulan ram-teline kestää...
Viisautta ja rikkautta ei minulle riittänyt, onneksi sentään hulluutta!
Avatar
AKH
Viestit: 525
Liittynyt: Ma Elo 17, 2009 7:47 pm
Pyörä: Yamaha RD

Re: RAM X-grip telineet täyttä p##kaa, vaihtoehtoja?

Viesti Kirjoittaja AKH »

Just tuli parit pallot takuuseen, kun kumi hapertuu. 4 ostetusta 4 on nyt vaihdettu uusiin.
meikä
Viestit: 1201
Liittynyt: To Kesä 01, 2006 1:56 am
Pyörä: 610 "crate" exc
Paikkakunta: hki

Re: RAM X-grip telineet täyttä p##kaa, vaihtoehtoja?

Viesti Kirjoittaja meikä »

Tärinäkö sen rikkoo, siis pallon juuresta irti? Mulla on ollut x-grippi jonkun kymmenen tuhatta ja kaikki mahdolliset spoorit ja patikot kierrellen eikä ole ongelmia ollut, paras teline mitä olen löytänyt, mutta pitääpä tarkastaa se jos tuppaa hajoamaan? Pieniä puhelimia siinä olen pitänyt, samsungin s-sarjaa. On se sakaroineen ollut joskus aivan solmussa mällin jälkeen, mutta sen kun oikonut takaisin.

Kai se pitäisi veistellä puhelimen kokoinen muovikimpale ontoksi langattomalla latauksella jne. jotta saisi pysyvämmän ratkaisun.
jhe
Viestit: 240
Liittynyt: Ma Heinä 22, 2013 8:52 pm
Pyörä: 701 E -18
Paikkakunta: Helsinki/Joensuu

Re: RAM X-grip telineet täyttä p##kaa, vaihtoehtoja?

Viesti Kirjoittaja jhe »

Minulla on pelkkää hyvää sanottavaa RAM-vermeistä. Paitsi puhelin niin myös navigaattori useammassa pyörässä ollut kiinni eikä tähän mennessä minkäänlaista ongelmaa ole ollut muutaman kymmenen tuhannen kilsan aikana hyvillä ja huonoilla teillä ja välillä tiettömillä reiteilläkin.
JMN
Viestit: 228
Liittynyt: Ma Touko 30, 2011 10:48 pm
Pyörä: 250 Rally
Viesti:

Re: RAM X-grip telineet täyttä p##kaa, vaihtoehtoja?

Viesti Kirjoittaja JMN »

Tollasta http://www.hondogarage.com/index.php/pr ... hone-mount olen harkinnut, mutta nyt käytössä kiinalainen räpellys. (https://honda250rally.com/2017/07/05/ye ... ne-holder/) joka tosin on toiminut toistaiseksi.
Kanjoni
Viestit: 109
Liittynyt: Su Tammi 11, 2009 12:05 am
Pyörä: Pegaso ja Stelvio ym.
Paikkakunta: Kajaani

Re: RAM X-grip telineet täyttä p##kaa, vaihtoehtoja?

Viesti Kirjoittaja Kanjoni »

Ram mountin kuulia, varsia ja muuta ollut nyt käytössä 10 vuotta eikä mitään ole hajonnut. Laatuko heikentynyt, Kiina-ilmiö?
savorau
Viestit: 232
Liittynyt: Ma Elo 07, 2006 1:44 pm

Re: RAM X-grip telineet täyttä p##kaa, vaihtoehtoja?

Viesti Kirjoittaja savorau »

Quad lockin löysin Perthistä yamaha centeristä. Puhelimen ympärille tilee suojakotelo, jonka pohjassa liitinosa telineeseen. Kun oppii käyttämään , niin lukittuu 2sek. Sama irroituksessa. Kestää minkä vaan rynkytyksen! Sen verran paukutti Namibiassa, että etupleksin telinekin hajosi, tuolle ei käynyt mitenkään..
Jtre
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Touko 29, 2013 12:45 pm
Pyörä: 500 EXC F
Paikkakunta: Tampere

Re: RAM X-grip telineet täyttä p##kaa, vaihtoehtoja?

Viesti Kirjoittaja Jtre »

Moro.

Oon tässä kattellut puhelintelineitä kun garmini antautui.. X-gripistä tuntuu olevan paljon huonoa sanottavaa niin täälä kuin muualla mualimassa.

Onko kellään kokemusta Hondo garagen vastaavasta palikasta?

http://www.hondogarage.com/index.php/pr ... hone-mount

Muoks.. ja JMN olikin jo maininnut tuotteen, mutta ei vissiin semmosta hankkinut?
-Janne
Jtre
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Touko 29, 2013 12:45 pm
Pyörä: 500 EXC F
Paikkakunta: Tampere

Re: RAM X-grip telineet täyttä p##kaa, vaihtoehtoja?

Viesti Kirjoittaja Jtre »

Pistin tilaten Hondo garagen perfect squeezen. Vaikuttaa hyvältä palikalta ja puhelin on tiukasti kiinni.
Käyttökokemusta ei vielä ole mutta raportoin jos ei oo hyvä..
X1.jpg
X2.jpg
-Janne
jarno78
Viestit: 1666
Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski

Re: RAM X-grip telineet täyttä p##kaa, vaihtoehtoja?

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Mulla on ollut Bilteman navikotelo joka makso aikoinaan 11 euroo, nyt alkaa olla vaan muovi kulunut ja aurinkoisella kelillä vaikee nähä , Motonetissä vastaava uus 24 euroo :shock:
Yksinäinen Susi
Sieppari
Viestit: 24
Liittynyt: Pe Syys 20, 2013 9:14 pm
Pyörä: Suzuki Dl1000
Paikkakunta: Muonio

Re: RAM X-grip telineet täyttä p##kaa, vaihtoehtoja?

Viesti Kirjoittaja Sieppari »

Viime kesänä ostin tuon Ramin X-gripin ja vielä täysin tyytyväinen. Älypuhelin pysynyt hyvin eikä valu tai tippunut mihinkään. Eipä voi moittia.
vinski
Viestit: 149
Liittynyt: La Loka 31, 2009 5:38 pm
Pyörä: XLV 750R- 84, DR650R -91, Husse 701E -17

Re: RAM X-grip telineet täyttä p##kaa, vaihtoehtoja?

Viesti Kirjoittaja vinski »

Avatar
MIL
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Helmi 26, 2018 12:00 pm
Pyörä: KTM 350 exc 2020 ja KTM lc4 400 Mil.
Paikkakunta: Helsinki

Re: RAM X-grip telineet täyttä p##kaa, vaihtoehtoja?

Viesti Kirjoittaja MIL »

Samanlaisella olen tämän kesän ajellut. X-cover pysy aika varmasti kiinni, kaks kertaa olen joutunut kiristämään kun on löystynyt. Voisi sanoa että hyvä tuohon hintaan.
vinski
Viestit: 149
Liittynyt: La Loka 31, 2009 5:38 pm
Pyörä: XLV 750R- 84, DR650R -91, Husse 701E -17

Re: RAM X-grip telineet täyttä p##kaa, vaihtoehtoja?

Viesti Kirjoittaja vinski »

Mikä ero näissä on kun on G85 G86 G88 ainakin?
Vastaa Viestiin