Kimppatilaus / Rally Raid Products
Valvoja: Moderaattorit
- krs6
- Viestit: 175
- Liittynyt: Ke Marras 07, 2012 2:44 pm
- Pyörä: KTM 500 EXC K16 Hobo edition
- Paikkakunta: Amsterdam, Alankomaat.
- Viesti:
Kimppatilaus / Rally Raid Products
Juttelin Rally Raidin John Mitchinsonin kanssa kimppatilauksesta Kurapyöräilijöille. He lupasivat -10% alennusta jos saamme vähintään viisi tilausta kasaan. Koko läjä tulisi yhdessä rahdissa Suomeen, niin voi kevyillä rahtikustannuksilla tilailla pienempiäkin osia. Rahdin kulut jaettaisiin suhteessa tilaussummien mukaan osallistujien kesken.
Rally Raid: http://www.rally-raidproducts.co.uk/
Jos haluaa päästä ensin katsomaan livenä, niin mun 690 Enduro R on KTM:n osastolla MP-15 messuilla. Siinähän on aika reippaasti RR osiakin. Osalistan pääsee tsekkaan täältä: http://therollinghobo.com/adventurizing ... 0-enduro-r
Jos kuskeilta löytyy kiinnostusta, niin pyydän että ilmoittaisitte siitä tähän ketjuun. Voimme sit kiinnostuksen mukaan tehdä yhden tilauksen joulukuun alussa, ja toisen MP messujen jälkeen helmikuussa. Vaihtoehtoisesti ainoastaan MP messujen jälkeen.
Rally Raid: http://www.rally-raidproducts.co.uk/
Jos haluaa päästä ensin katsomaan livenä, niin mun 690 Enduro R on KTM:n osastolla MP-15 messuilla. Siinähän on aika reippaasti RR osiakin. Osalistan pääsee tsekkaan täältä: http://therollinghobo.com/adventurizing ... 0-enduro-r
Jos kuskeilta löytyy kiinnostusta, niin pyydän että ilmoittaisitte siitä tähän ketjuun. Voimme sit kiinnostuksen mukaan tehdä yhden tilauksen joulukuun alussa, ja toisen MP messujen jälkeen helmikuussa. Vaihtoehtoisesti ainoastaan MP messujen jälkeen.
"Non Serviam."
The Rolling Hobo
The Rolling Hobo
Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products
Löytyy kiinostusta - teen listaa lähempänä tilauspäivämäärää
En ole puolesta enkä vastaan vaan pikemminkin päinvastoin
Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products
Tämähän tuli sopivasti. Olen suunnitellut 990 adven tuulilasin tilaamista jo pitemmän aika eli kiinnostusta löytyy.
Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products
Juu, mukana. Täytyy vaan vähän funtsia mihin kaikkeen lompsa venyy.
Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products
Mahdollisesti kiinnostusta, XC:n lisäpolttoainetankki tulisi tarpeeseen.
Kannattaa toki vielä yrittää neuvotella suurempaakin alennusta, 10 % on aika pieni jos saa myytyä suuremman erän kerralla. Myyjän myyntikate näissä tavaroissa taitaa olla melkoinen.
Kannattaa toki vielä yrittää neuvotella suurempaakin alennusta, 10 % on aika pieni jos saa myytyä suuremman erän kerralla. Myyjän myyntikate näissä tavaroissa taitaa olla melkoinen.
-
Niamola
- Viestit: 496
- Liittynyt: Ke Tammi 31, 2007 1:29 pm
- Pyörä: 890 Adventure R
- Paikkakunta: SASTAMALA
- Viesti:
Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products
10% tuntuu tosiaan siltä että ei kiinnosta meidän ostokset ja suomen markkinat. Uskoisin että tuon onnistuu tinkaamaan ihan yhdestäkin tilauksesta yhtälailla.yrmyli kirjoitti: Kannattaa toki vielä yrittää neuvotella suurempaakin alennusta, 10 % on aika pieni jos saa myytyä suuremman erän kerralla. Myyjän myyntikate näissä tavaroissa taitaa olla melkoinen.
Mulla on se käsitys tuossa maassa kaikki tinkaa ja hinnat ovat valmiiksi sen takia korotettuja. Ihme jos se ei ole näin noilla.
Ura metsässä on kotaristin pikatie, umpihanki ja sänkipelto monikaistainen moottoritie.
p.050nelkolnol8957
p.050nelkolnol8957
Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products
Jotain voisin minäkin tilata tuolla pikku alellakin...
- krs6
- Viestit: 175
- Liittynyt: Ke Marras 07, 2012 2:44 pm
- Pyörä: KTM 500 EXC K16 Hobo edition
- Paikkakunta: Amsterdam, Alankomaat.
- Viesti:
Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products
Niamola ja yrmyli ovat tervetulleita neuvottelemaan RR:n kanssa paremmat ehdot kimppatilaukselle. Lopullisen alennuksen voi päivittää tähän ketjuun mikäli siihen tulee muutoksia. Vaihtoehtoisesti voitte perustaa toisen ketjun johon tämän ketjun kiinnostuneet voivat liittyä ja suljetaan tämä.
Kunnes niin tapahtuu ovat ym. ehdot voimassa ja ehdotan tilauksen takarajaksi marraskuun loppua. Sopiiko tämä kaikille?
Kunnes niin tapahtuu ovat ym. ehdot voimassa ja ehdotan tilauksen takarajaksi marraskuun loppua. Sopiiko tämä kaikille?
"Non Serviam."
The Rolling Hobo
The Rolling Hobo
Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products
Äläpä pahoita mieltäsi kommentistani. Jään seuraamaan ketjua ja palaan asiaan mikäli olen tilaamassa. XC:n lisätankki on harkinnan alla.
Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products
Tämä sopii. 990 Adenture EVO1 Rallye Screen-Black olisi tarpeen. Laita vaan hyvissä ajoin ohjeet miten toimitaan.krs6 kirjoitti:Niamola ja yrmyli ovat tervetulleita neuvottelemaan RR:n kanssa paremmat ehdot kimppatilaukselle. Lopullisen alennuksen voi päivittää tähän ketjuun mikäli siihen tulee muutoksia. Vaihtoehtoisesti voitte perustaa toisen ketjun johon tämän ketjun kiinnostuneet voivat liittyä ja suljetaan tämä.
Kunnes niin tapahtuu ovat ym. ehdot voimassa ja ehdotan tilauksen takarajaksi marraskuun loppua. Sopiiko tämä kaikille?
-
Tase
- Viestit: 2629
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
- Paikkakunta: Oulu
Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products
Tavaran toimitustapa hieman kiinnostaa.
- Ilmeisesti Rally Raidilta tulee paketti Helsinkiin???
- Vastaanottaja purkaa paketin ja toimittaa yksittäiset tuotteet loppuasiakkaille, posti, matkahuolto, nouto???
Joten täällä kehä kolmosen ulkopuolella asuvat joutuvat maksamaaan rahtia ensin ulkomailta Suomeen ja sitten Suomen sisällä.
- Ilmeisesti Rally Raidilta tulee paketti Helsinkiin???
- Vastaanottaja purkaa paketin ja toimittaa yksittäiset tuotteet loppuasiakkaille, posti, matkahuolto, nouto???
Joten täällä kehä kolmosen ulkopuolella asuvat joutuvat maksamaaan rahtia ensin ulkomailta Suomeen ja sitten Suomen sisällä.
- krs6
- Viestit: 175
- Liittynyt: Ke Marras 07, 2012 2:44 pm
- Pyörä: KTM 500 EXC K16 Hobo edition
- Paikkakunta: Amsterdam, Alankomaat.
- Viesti:
Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products
Tsekataan toimituksen osalta kokonaisedullisin ratkaisu. Helsinki tuskin on fiksuin lähetyskohde ellei valtaosa tilaajista ole täältä. Jos vaikka katsottaisiin geopoliittisesti tasapuolinen lokaatio, mistä mahdollisimman moni voi hakea henkilökohtaisesti tai sit maksaa postikulut Suomessa.
Tietty jos moni on tulossa MP messuille eikä kamoilla ole kiire, niin kamojen jakelu messuilla voisi olla luonteva tapa säästää postikulut. Toimii myös erinomaisena perusteluna ko. reissuun lähtemiselle
Tietty jos moni on tulossa MP messuille eikä kamoilla ole kiire, niin kamojen jakelu messuilla voisi olla luonteva tapa säästää postikulut. Toimii myös erinomaisena perusteluna ko. reissuun lähtemiselle
"Non Serviam."
The Rolling Hobo
The Rolling Hobo
Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products
Meinasin ehdottaa tuota messujakoa, mutta en halunnut alkaa säätämään aloittajan ketjussa. Mulle sopis ainakin hyvin.
- krs6
- Viestit: 175
- Liittynyt: Ke Marras 07, 2012 2:44 pm
- Pyörä: KTM 500 EXC K16 Hobo edition
- Paikkakunta: Amsterdam, Alankomaat.
- Viesti:
Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products
Kuis muut? Onko kuin kiire kamppeiden kanssa ja sopisiko messuilla jakelu?JMN kirjoitti:Meinasin ehdottaa tuota messujakoa, mutta en halunnut alkaa säätämään aloittajan ketjussa. Mulle sopis ainakin hyvin.
"Non Serviam."
The Rolling Hobo
The Rolling Hobo
Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products
Messuilla käynti on osaltani vielä avoinna, mutta voisin ottaa postilla kotimaassa. Eihän tuo ole kuin sen 7,60€ joten ehkä tuossa kimppatilauksessa vielä pari euroa tienaa. Tietty riippuu siitä viitsiikö joku postittaa paketin edelleen...