Kimppatilaus / Rally Raid Products

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
krs6
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Marras 07, 2012 2:44 pm
Pyörä: KTM 500 EXC K16 Hobo edition
Paikkakunta: Amsterdam, Alankomaat.
Viesti:

Kimppatilaus / Rally Raid Products

Viesti Kirjoittaja krs6 »

Juttelin Rally Raidin John Mitchinsonin kanssa kimppatilauksesta Kurapyöräilijöille. He lupasivat -10% alennusta jos saamme vähintään viisi tilausta kasaan. Koko läjä tulisi yhdessä rahdissa Suomeen, niin voi kevyillä rahtikustannuksilla tilailla pienempiäkin osia. Rahdin kulut jaettaisiin suhteessa tilaussummien mukaan osallistujien kesken.

Rally Raid: http://www.rally-raidproducts.co.uk/

Jos haluaa päästä ensin katsomaan livenä, niin mun 690 Enduro R on KTM:n osastolla MP-15 messuilla. Siinähän on aika reippaasti RR osiakin. Osalistan pääsee tsekkaan täältä: http://therollinghobo.com/adventurizing ... 0-enduro-r

Jos kuskeilta löytyy kiinnostusta, niin pyydän että ilmoittaisitte siitä tähän ketjuun. Voimme sit kiinnostuksen mukaan tehdä yhden tilauksen joulukuun alussa, ja toisen MP messujen jälkeen helmikuussa. Vaihtoehtoisesti ainoastaan MP messujen jälkeen.
"Non Serviam."

The Rolling Hobo
Avatar
epe
Viestit: 140
Liittynyt: La Tammi 01, 2011 3:33 pm
Pyörä: Ready to Fail
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products

Viesti Kirjoittaja epe »

Löytyy kiinostusta - teen listaa lähempänä tilauspäivämäärää
En ole puolesta enkä vastaan vaan pikemminkin päinvastoin
Avatar
finrr
Viestit: 124
Liittynyt: To Elo 29, 2013 6:56 pm
Pyörä: 990 ADV R
Paikkakunta: Liminka

Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products

Viesti Kirjoittaja finrr »

Tämähän tuli sopivasti. Olen suunnitellut 990 adven tuulilasin tilaamista jo pitemmän aika eli kiinnostusta löytyy.
JMN
Viestit: 228
Liittynyt: Ma Touko 30, 2011 10:48 pm
Pyörä: 250 Rally
Viesti:

Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products

Viesti Kirjoittaja JMN »

Juu, mukana. Täytyy vaan vähän funtsia mihin kaikkeen lompsa venyy.
Avatar
yrmyli
Viestit: 792
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:35 am
Pyörä: Triumph
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products

Viesti Kirjoittaja yrmyli »

Mahdollisesti kiinnostusta, XC:n lisäpolttoainetankki tulisi tarpeeseen.

Kannattaa toki vielä yrittää neuvotella suurempaakin alennusta, 10 % on aika pieni jos saa myytyä suuremman erän kerralla. Myyjän myyntikate näissä tavaroissa taitaa olla melkoinen. :?
Niamola
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2007 1:29 pm
Pyörä: 890 Adventure R
Paikkakunta: SASTAMALA
Viesti:

Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products

Viesti Kirjoittaja Niamola »

yrmyli kirjoitti: Kannattaa toki vielä yrittää neuvotella suurempaakin alennusta, 10 % on aika pieni jos saa myytyä suuremman erän kerralla. Myyjän myyntikate näissä tavaroissa taitaa olla melkoinen. :?
10% tuntuu tosiaan siltä että ei kiinnosta meidän ostokset ja suomen markkinat. Uskoisin että tuon onnistuu tinkaamaan ihan yhdestäkin tilauksesta yhtälailla.

Mulla on se käsitys tuossa maassa kaikki tinkaa ja hinnat ovat valmiiksi sen takia korotettuja. Ihme jos se ei ole näin noilla.
Ura metsässä on kotaristin pikatie, umpihanki ja sänkipelto monikaistainen moottoritie.

p.050nelkolnol8957
Julle81
Viestit: 146
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2010 12:06 am
Pyörä: 790 adv R

Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products

Viesti Kirjoittaja Julle81 »

Jotain voisin minäkin tilata tuolla pikku alellakin...
Avatar
krs6
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Marras 07, 2012 2:44 pm
Pyörä: KTM 500 EXC K16 Hobo edition
Paikkakunta: Amsterdam, Alankomaat.
Viesti:

Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products

Viesti Kirjoittaja krs6 »

Niamola ja yrmyli ovat tervetulleita neuvottelemaan RR:n kanssa paremmat ehdot kimppatilaukselle. Lopullisen alennuksen voi päivittää tähän ketjuun mikäli siihen tulee muutoksia. Vaihtoehtoisesti voitte perustaa toisen ketjun johon tämän ketjun kiinnostuneet voivat liittyä ja suljetaan tämä.

Kunnes niin tapahtuu ovat ym. ehdot voimassa ja ehdotan tilauksen takarajaksi marraskuun loppua. Sopiiko tämä kaikille?
"Non Serviam."

The Rolling Hobo
Avatar
yrmyli
Viestit: 792
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:35 am
Pyörä: Triumph
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products

Viesti Kirjoittaja yrmyli »

Äläpä pahoita mieltäsi kommentistani. Jään seuraamaan ketjua ja palaan asiaan mikäli olen tilaamassa. XC:n lisätankki on harkinnan alla.
Avatar
finrr
Viestit: 124
Liittynyt: To Elo 29, 2013 6:56 pm
Pyörä: 990 ADV R
Paikkakunta: Liminka

Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products

Viesti Kirjoittaja finrr »

krs6 kirjoitti:Niamola ja yrmyli ovat tervetulleita neuvottelemaan RR:n kanssa paremmat ehdot kimppatilaukselle. Lopullisen alennuksen voi päivittää tähän ketjuun mikäli siihen tulee muutoksia. Vaihtoehtoisesti voitte perustaa toisen ketjun johon tämän ketjun kiinnostuneet voivat liittyä ja suljetaan tämä.

Kunnes niin tapahtuu ovat ym. ehdot voimassa ja ehdotan tilauksen takarajaksi marraskuun loppua. Sopiiko tämä kaikille?
Tämä sopii. 990 Adenture EVO1 Rallye Screen-Black olisi tarpeen. Laita vaan hyvissä ajoin ohjeet miten toimitaan.
Tase
Viestit: 2629
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Paikkakunta: Oulu

Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products

Viesti Kirjoittaja Tase »

Tavaran toimitustapa hieman kiinnostaa.

- Ilmeisesti Rally Raidilta tulee paketti Helsinkiin???
- Vastaanottaja purkaa paketin ja toimittaa yksittäiset tuotteet loppuasiakkaille, posti, matkahuolto, nouto???

Joten täällä kehä kolmosen ulkopuolella asuvat joutuvat maksamaaan rahtia ensin ulkomailta Suomeen ja sitten Suomen sisällä.
Avatar
krs6
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Marras 07, 2012 2:44 pm
Pyörä: KTM 500 EXC K16 Hobo edition
Paikkakunta: Amsterdam, Alankomaat.
Viesti:

Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products

Viesti Kirjoittaja krs6 »

Tsekataan toimituksen osalta kokonaisedullisin ratkaisu. Helsinki tuskin on fiksuin lähetyskohde ellei valtaosa tilaajista ole täältä. Jos vaikka katsottaisiin geopoliittisesti tasapuolinen lokaatio, mistä mahdollisimman moni voi hakea henkilökohtaisesti tai sit maksaa postikulut Suomessa.

Tietty jos moni on tulossa MP messuille eikä kamoilla ole kiire, niin kamojen jakelu messuilla voisi olla luonteva tapa säästää postikulut. Toimii myös erinomaisena perusteluna ko. reissuun lähtemiselle :)
"Non Serviam."

The Rolling Hobo
JMN
Viestit: 228
Liittynyt: Ma Touko 30, 2011 10:48 pm
Pyörä: 250 Rally
Viesti:

Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products

Viesti Kirjoittaja JMN »

Meinasin ehdottaa tuota messujakoa, mutta en halunnut alkaa säätämään aloittajan ketjussa. Mulle sopis ainakin hyvin.
Avatar
krs6
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Marras 07, 2012 2:44 pm
Pyörä: KTM 500 EXC K16 Hobo edition
Paikkakunta: Amsterdam, Alankomaat.
Viesti:

Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products

Viesti Kirjoittaja krs6 »

JMN kirjoitti:Meinasin ehdottaa tuota messujakoa, mutta en halunnut alkaa säätämään aloittajan ketjussa. Mulle sopis ainakin hyvin.
Kuis muut? Onko kuin kiire kamppeiden kanssa ja sopisiko messuilla jakelu?
"Non Serviam."

The Rolling Hobo
Avatar
finrr
Viestit: 124
Liittynyt: To Elo 29, 2013 6:56 pm
Pyörä: 990 ADV R
Paikkakunta: Liminka

Re: Kimppatilaus / Rally Raid Products

Viesti Kirjoittaja finrr »

Messuilla käynti on osaltani vielä avoinna, mutta voisin ottaa postilla kotimaassa. Eihän tuo ole kuin sen 7,60€ joten ehkä tuossa kimppatilauksessa vielä pari euroa tienaa. Tietty riippuu siitä viitsiikö joku postittaa paketin edelleen...
Vastaa Viestiin