Myydään Työkaluputkilokapo kirjoitti:Nostetaas tätä. Ajattelin kysyä, että olisko kenelläkään jäänyt ylimääräisenä pyörimään tallin nurkkiin tuollaista työkaluputkiloa? Olis tarvetta yhdelle. Voisin ostaa pois kuleksimasta....
Työkalu putkilo
Valvoja: Moderaattorit
- HarMi
- Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long
Re: Työkalu putkilo
routaisten peltojen pehtoori
Kiitos tarjouksesta, mutta muotoilematon originelli olis hakusessa...
Mulla olis varastos muutama. Laita yv, jos kiinnostaa!
Olisi jäänyt pari tuubia ylitse.
Laitelkaa yv.tä.
EDIT: Kaikki on mennyt.
Laitelkaa yv.tä.
EDIT: Kaikki on mennyt.
Viimeksi muokannut Dassault, To Maalis 22, 2012 4:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä se siitä...
Foorumin viestit toimivat taas hienosti, eli minun osaltani työkaluputkilon puute korjaantui, putkilo löytyi ja on saapunut jo perille Itellan kuljettamana. Kiitos siitä.
- PELTILELU
- Pyörä: R1200GSa, g650Xcountry
Tuolta saa tilattua uusia;
http://www.adventure-spec.com/default/t ... -tube.html
http://www.adventure-spec.com/default/t ... -tube.html
-
ekes
- Pyörä: Desert Express
Hommasiko joku tuollaisia sivulaukuiksi?SaPeKa kirjoitti:Eikös joku foorumilaisita tehnyt tuollaisista isommista versioista sivulaukut.
http://www.varusteleka.fi/product/laati ... _2II18YNY9
Ei minusta huono idea.
Alkoi vähän itseäkin kiinnostaa "minisivulaukut"......
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
mulla on rotassa molemmin puolin ja ovat vettä pitäviä, ovat kenttä testattu männä talavena kelissä kuin kelissä ja toisessa kulkee mittava arsenaali työkaluja ketjun katkaisimesta lähtien, lisäksi on nippu siteitä, jeesusteippi rulla, rautalankaa, taskulamppu, liinat 2kpl räikällä ja 2 pikalukolla ja vielä 1 l öljykannu valmiina bensa seoksella 
Yksinäinen Susi
-
ekes
- Pyörä: Desert Express
Vähän vastaavaa asetelmaa tuumailin itsekin. Työkalut yms. tarvikkeet peltilaukkuihin, kalsarit ja villasukat voi sitten pakata vedenpitäviin säkkeihin - taimitäkanoottipussejanenyttaasonkaan.
Onko kiinnitykseen hyviä ideoita?
Onko kiinnitykseen hyviä ideoita?
-
jarno78
Minä tein kotelon reeva lukoista, raksamiehet tietää ja kehikko ohuesta ruostumattomasta teräksestä ja koko komeuden hitsasin sit takahäkkiin kiinni
tää viritelmä kesti tuon pari viikkoisen lipankin hyvin ja tuossa kuva mt taas vinossa 
Yksinäinen Susi
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Opi nyt jo kuvankäsittelyn salatjarno78 kirjoitti:Minä tein kotelon reeva lukoista, raksamiehet tietää ja kehikko ohuesta ruostumattomasta teräksestä ja koko komeuden hitsasin sit takahäkkiin kiinnitää viritelmä kesti tuon pari viikkoisen lipankin hyvin ja tuossa kuva mt taas vinossa
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- pkilpo
- Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
Joo nyt niskat vääntyyjarno78 kirjoitti:Minä tein kotelon reeva lukoista, raksamiehet tietää ja kehikko ohuesta ruostumattomasta teräksestä ja koko komeuden hitsasin sit takahäkkiin kiinnitää viritelmä kesti tuon pari viikkoisen lipankin hyvin ja tuossa kuva mt taas vinossa
Mee tuon kuvatiedoston ikonin päälle oikea hiiri ja käännä vastapäivään - rotate counter clockwise. Sitten kato että pikkuikoni on niin päin kuin pitää ja lataa kuva tänne.
Kuraköröttelijä
-
jarno78
joo en tiä mikä vattu on, koneella kuva oikein päin ja tallennettukin 3 kertaa oikein päin ja silti nuin 
Yksinäinen Susi
- HarMi
- Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long
routaisten peltojen pehtoori