Kunhan vaihtopää mahollisuus löytyy niin on hyvä, on se sitten swisstool, gerber tai toi leatherman.
Ittellä toi letukan gore käytössä, jota ei näemmä tehdä enään kun huomasivat kaiketi minkälaisen paskan markkinoille lykkäsivät. Tähän mennessä hajonnutta, pihtiosat 2krt, meisseleitä vaihdettu suunnilleen kaikki ja osa jo useemman kerran, laukasukynnet, suunnilleen toi oma työkalu on tehty pari kertaa uusiksi ja ylläri taas pitäis lähettää Rovacille korjuuseen tai kesällä jo pikkuruuvipää lohkes ja keskikokonen hiukan mutkalle.
Supertoolin isoveljenä tuota aikoinaan kauppasivat mutta siinä on isoveli jääny pikkuveljee heikommaksi, painaahan toi reilu 300gr joten painon puolesta antais olettaa jotta kestäis, saattaahan toi olla käyttäjässäkin vika
