kari.k kirjoitti:joo ite olin siellä noin 5 yli ja kauppa täynnä porukkaa
muita motoristeja ei näkyny,kotilokuskit käveli kypärät kainalossa tyytyväisenä.
Olin laatikkokotilolla liikenteessä mutta hävisin heti kun sain potan handuun. Mopoajelulle kiirus nääs.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
no se oli vielä hyvän hintanen,huomenna takkia jonottamaan. ei tiennyt vielä mikä takki tulee tarjoukseen.ei välttämättä se kuvan takki mikä oli tarjoussivulla.
kari.k kirjoitti:no se oli vielä hyvän hintanen,huomenna takkia jonottamaan. ei tiennyt vielä mikä takki tulee tarjoukseen.ei välttämättä se kuvan takki mikä oli tarjoussivulla.
Ei sattunu silmiin moista takkia. Liike aukee 10:ltä huomenna.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
takakura kirjoitti:
Liiteli tarjoaa 27.3 etiäppäin ajokamaa
On oikeastaan nyt jo. Rouva toi Coolmax T-paidan tänään kauppareissulta. Siirtää kosteutta pois ihon pinnasta. Hinta oli hurjat 7€. Kahta väriä, vihreää ja mustaa. Ajoturvallisuutta lisäävät heijastimet kylkisaumoissa Tällä kertaa pitää opetella pesuohje kyllä ulkoa.
Mulla ollu kaks vuotta nuo liitelin nahkahanskat. Pitää vieläkin veden ulkopuolelle. Ja helteellä sisäpuolella. Ovat nimittäin aika paksut. Käytän samoja hanskoja talviajeluissakin.Voin suositella jos vaan käteen ja imagoon sopii.
Eivät kyllä ole tuon tarjouskuvaston näköiset
Mikähän siinä on tuon Hanxin kanssa, että vaikka ovat tuota rojua tehneet yli toistakymmentä vuotta, niin silti tänä päivänäkin mm. crossikamat näyttää kuin ne olisivat suunniteltu reilu 20 vuotta sitten..