Jyväskylän sorareitit
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Jyväskylän sorareitit
Rallipätkiä on ajettu ja nyt pitäis päästä pienemmille poluille. Mistäpäin Jyväskylää sellaisia löytyisi?
Onkos täällä Jyväskylän suunnalla muita foorumilaisia?
Onkos täällä Jyväskylän suunnalla muita foorumilaisia?
Just kävin tunnin ajamassa pienempiä pätkiä tuolla Kuohun nurkilla. Ajelen yleensä keuruuntien molemmilla puolilla josta löytyykin joitain kivoja pätkiä. Itse pidän hitaammista eli pienemmistä teistä enempi kuin "suurajopätkistä". Ajoseura kelpaa kyllä joten ota yhteyttä niin käydään joku kerta porukassa maansiirtohommissa.
Antti
Antti
Antti
-
savimarko
- Pyörä: KTM 390 Adventure
Vielä löytyysamoik kirjoitti:Eipä ole kurapyöriä tullut vastaan JKL:ssä kuin muutama. Vieläkö löytyisi lisää?
Minusta tuntuu siltä että täältä Jyvässeudulta löytyy hauskoja ajopätkiä lähes joka paikasta kunhan vaan etsii GT-kartasta niitä pienimpiä viivoja.
Keskiviikko/torstai ilta sopii mulle hyvin.
Lampun suojaa ei ole tohtorissakaan, mutta eiköhän semmonen siihen tarvittaessa löydy. Olen vasta noin viikon päristellyt yleisillä teillä, jotein aika rookie tässä vielä ollaan. Tosin kokemusta on useiden vuosien ajan Suzuki S1 ja Yamaha YZ 250 käskyttämisestä. Talvella tuli tohtorilla ajeltua jäällä ja kelkkareiteillä. Hienoa päästä nyt laajentamaan reviiriä.
Samuli
Lampun suojaa ei ole tohtorissakaan, mutta eiköhän semmonen siihen tarvittaessa löydy. Olen vasta noin viikon päristellyt yleisillä teillä, jotein aika rookie tässä vielä ollaan. Tosin kokemusta on useiden vuosien ajan Suzuki S1 ja Yamaha YZ 250 käskyttämisestä. Talvella tuli tohtorilla ajeltua jäällä ja kelkkareiteillä. Hienoa päästä nyt laajentamaan reviiriä.
Samuli
- Tohtori_650
- Pyörä: Ktm Adventure 950
Vieläkö pääsee mukaan ? Tällä viikolla ei tosin enää käy,mutta eiköhän sitä soraa löydy pöllytettäväksi tulevaisuudessakin. Asustelen muuten Vesanka/Kuohu akselilla ja ajelen ammatiksenikin Jkylän seudulla, joten sorapätkät on kohtuullisesti hallussa. Ens viikolla vaikka joku ilta ?
p.s. Samuli, kokeiltiinko sun kanssa sitä DR:n muovitankkia viime kesänä huonolla menestyksella meikäläisen pyörään ?
p.s. Samuli, kokeiltiinko sun kanssa sitä DR:n muovitankkia viime kesänä huonolla menestyksella meikäläisen pyörään ?
Tuomas
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Joo, näin oli. Tankki on vieläkin käyttämättömänä varaston nurkassa. Nyt kun sain tohtorin kilpiin, niin vois sen asentaa. Muutama litra tulis lisää. Vakio 13l on todella pieni.Tohtori_650 kirjoitti: p.s. Samuli, kokeiltiinko sun kanssa sitä DR:n muovitankkia viime kesänä huonolla menestyksella meikäläisen pyörään ?
Samuli