Kokoontuminen Himalajalla 2020 ?

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Mikkora

Kokoontuminen Himalajalla 2020 ?

Viesti Kirjoittaja Mikkora »

Kun kaikki vissiin pesee purkaa tai kiillottaa mopoja tallissa. Tästä mallia seuraavaan reissuun ?

Kuvia on toooodella paljon, ja tämä noita kuvia tulee melkeen 25 minuuttia. Äänet päälle, jalat pöydälle ja haaveilemaan...

http://www.endurohimalaya.com/gallery.htm

Järjettömän komea reissu varmaan... Aivan mielettömiä maisemia.
Mikko
PilcQ
Pyörä: Honda XRV 750 -96
Viesti:

Re: Kokoontuminen Himalajalla 2020 ?

Viesti Kirjoittaja PilcQ »

Mikkora kirjoitti:Järjettömän komea reissu varmaan... Aivan mielettömiä maisemia.
Siistiä! :) Itse olin tuolla Everestin rinteillä 2 vuotta sitten 3 viikon vaellusreissulla ja maisemat tuli tutuiksi, todella mahtavia! Ohessa yhden vähän yli 5000m mäen päällä... ...taustalla Mount Everest...

"Pari" kuvaa linkin takana... :)

Kuva
-
Jukka Talja & XRV750
R12GS
Pyörä: R1200GS

Viesti Kirjoittaja R12GS »

Kiitokset linkistä/linkeistä..... Olihan hienoja kuvia (ja maisemia) :D
juh@
Pyörä: AT RD07A

Viesti Kirjoittaja juh@ »

PilcQ kirjoitti:
Mikkora kirjoitti:Järjettömän komea reissu varmaan... Aivan mielettömiä maisemia.
Siistiä! :) Itse olin tuolla Everestin rinteillä 2 vuotta sitten 3 viikon vaellusreissulla ja maisemat tuli tutuiksi, todella mahtavia! Ohessa yhden vähän yli 5000m mäen päällä... ...taustalla Mount Everest...

"Pari" kuvaa linkin takana... :)

Kuva
Kerropas PilcQ millä kameralla olet nuo Himalaja kuvat ottanut? Ovat nimittäin aivan upeaa laatua! Ei taida olla ihan mikään "point and shoot" -laite?
404 HTTP Error File not found
PilcQ
Pyörä: Honda XRV 750 -96
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PilcQ »

juh@ kirjoitti:Kerropas PilcQ millä kameralla olet nuo Himalaja kuvat ottanut? Ovat nimittäin aivan upeaa laatua! Ei taida olla ihan mikään "point and shoot" -laite?
Kiitoksia! :-) Ostin tuota reissua varten erikseen uudeksi kamerakseni silloin ihan hyvän Canonin Digijärkkärin 30D LINKKI

...ja siihen 2 vara-akkua, sekä kahvan, johon saa tavallisia AA-paristoja virtalähteeksi, kun en tiennyt miten tuo kuluttaa. Niin ja lisäksi 75-300mm putken. Akkuja tuo söi todella vähän, johtuen tietysti siitä osaksi, että LCD kennoa ei käytetä kuvien ottamiseen, vain katseluun jonka tein aina jossain lämpimässä päivän päätteeksi ihan pikaisesti... Samaa kameraa olen nyt sitten käytellyt prätkäilykuvien ottamiseen, vähän iso ja vie reissuilta tilaa, mutta jos valokuvausta pitää osana juttua ja sivuharrastuksena, niin tilan viemisen voi hyväksyä...

...nykyisin noita voisi saada jo halvemmalla ja ehkä käytettyinäkin, kun on Canon tainnut tuoda uudet mallit tilalle...

-Jukka-

PS. Samaa kameraa olen käyttänyt siihen matkaenskakuvakisan kuvaani... ...ja pari kertaa hääkuvauksiin tutuille, yms...
-
Jukka Talja & XRV750
mikkot7

kiitos

Viesti Kirjoittaja mikkot7 »

aivan mahtava show!!! Näissä sielu lepää.
Hyvää matkaa
Vastaa Viestiin