Sivu 1/1

Sänkicross Saarikylissä 10.10.2004

Lähetetty: La Loka 09, 2004 10:52 am
Kirjoittaja Veijo
Saarikylien sänkicross onkin sunnuntaina, eikä lauantaina kuten ensin virheellisesti ilmoitin. Itse en pääse osallistumaan tai seuraamaan tapahtumaa, koska olen tuolloin Ruotsinpyhtäällä hoitamassa yhden mp-kerhon vastuutehtäviä :)

-Veijo-

Re: Sänkicross Saarikylissä 10.10.2004

Lähetetty: Ma Loka 11, 2004 11:03 am
Kirjoittaja JuKe
[quote="Veijo"]Saarikylien sänkicross onkin sunnuntaina, eikä lauantaina kuten ensin virheellisesti ilmoitin. Itse en pääse osallistumaan tai seuraamaan tapahtumaa, koska olen tuolloin Ruotsinpyhtäällä hoitamassa

Olikohan meillä risteävät ajolinjat?
Ruotsinpyhtään läpi sudittelin Lauantaina lännestä itään, ja Sunnuntaina 15-16 kieppeillä takaisin. Parilla pätkällä oli joku muukin käynyt ruopimassa.

Jussi

Lähetetty: Ma Loka 11, 2004 11:47 am
Kirjoittaja Veijo
Paljon mahdollista. Matkasin Tampereelta Ruotsinpyhtäälle 8.30 - 11.00 ja takaisin 15.00 - 18.00. Reittini kulki osittain samoja polkuja kuin syyspöräyksessä. Paluumatkalla tankkasin Pukaron SEO:lla.

PS. Huoltotaulolle (marras-joulukuu) on taas remppaa tiedossa. Startin vapaapyörä (eng. freewheel) päätti lopettaa toimimasta. Napista painessa startti sanoo vain "vhee...vhee...vhee" :( Pitäisiköhän ostaa kokonainan "varaosa" Keski-Euroopasta ;) ?