Etelä-Suomen Ruosteenpoisto 15-17.5 VIRO / PERUTTU

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
juvander
Viestit: 1760
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 8:05 pm
Pyörä: MAN
Paikkakunta: Espoo

Re: Etelä-Suomen Ruosteenpoisto 15-17.5 VIRO / PERUTTU

Viesti Kirjoittaja juvander »

ramirin kirjoitti:Mä oon mielessäni analysoinu tuota korona-rallia alkuperäisten kierrosaikojen perusteella ku 11M asukkaan Wuhanis homma alkoi vuoden vaihtees ja nyt elellään jo normaalisti, niin eikö siitä kertyneellä tiedolla ja taidolla tämä ny pitäis euroopas taputella ennen kesää pakettiin?
Ja kaikki tieto mikä Kiinan viranomaisilta tulee on tietysti totta? Uskotko näin ihan tosissaan?
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Avatar
ramirin
Viestit: 1341
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Etelä-Suomen Ruosteenpoisto 15-17.5 VIRO / PERUTTU

Viesti Kirjoittaja ramirin »

juvander kirjoitti:
ramirin kirjoitti:Mä oon mielessäni analysoinu tuota korona-rallia alkuperäisten kierrosaikojen perusteella ku 11M asukkaan Wuhanis homma alkoi vuoden vaihtees ja nyt elellään jo normaalisti, niin eikö siitä kertyneellä tiedolla ja taidolla tämä ny pitäis euroopas taputella ennen kesää pakettiin?
Ja kaikki tieto mikä Kiinan viranomaisilta tulee on tietysti totta? Uskotko näin ihan tosissaan?
Minä en usko mihinkään ja samalla kaikkeen, mutta se tiedän että jos ei syksylle suunnitella ulkomaan reissuja sekä normaalia liikkumista ja työntekoa - niin kenenkään talous ei tule kestämään ja koko nykyjärjestelmä pettää..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Avatar
jite
Viestit: 302
Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 9:17 pm
Pyörä: Beta RR390 Racing, Honda ATAS DCT
Paikkakunta: Tallinna

Re: Etelä-Suomen Ruosteenpoisto 15-17.5 VIRO / PERUTTU

Viesti Kirjoittaja jite »

Joko kohta mennään taas...? :lol:
Vastaa Viestiin