Versio 1.3
Perinteinen Evon yöajelu
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Perinteinen Evon yöajelu
Yöajelun hetki Evolla lähestyy. Lauantaina 31. elokuuta hämärän laskeutuessa lähtee saattue Tuulosestametsän siimekseen. Kokoontuminen lähtökaffeille Tuuloseen ABC:n kahvilaan 21.30. Pidetään siinä vähän kuljettajakokousta. Tarkoitus lähteä metsiin kello 22.
Versio 1.3
Versio 1.3
Viimeksi muokannut Kampi, Pe Elo 09, 2013 11:40 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
treriksrøysare
Re: Perinteinen Evon yöajelu
Säästetäänkö kaffeet ja makkarat Kalattoman laavulle? Löysin mukavan oikotien sinne...
Tässä olis kuvaa mahdollisesta reitistä...
http://youtu.be/ORZUcQ1Uybc
Tässä olis kuvaa mahdollisesta reitistä...
http://youtu.be/ORZUcQ1Uybc
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
- PantseK
- Pyörä: 950 Adventure, 701, 450 EXC
Tälläkertaa voisi todella lähteä meseen jos vkl ei satu tonne 6-8.9. Todella vähän on tullu pimeällä ajettua ja sitäkin vähemmän pimeällä assun ulkopuolella. KNän reitti näyttää mainiolta. Jos ei osu tälle reissulle, niin täytyy yrittää värvätä KN jälleen "syksyn" mökkiajelun veturiksi ja näyttämään nämä reitit 
-
ceevu
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
haiskahtaa kovasti sille että mopossa pitää olla valo myös muuta tarkoitusta varten kun muiden liikkujien huomion kiinnittämiseen... tartteis kai tehrä jotain...
No mä vähän jo ootinkin että koska ceevu herää...
Päivämäärä on tosiaan vielä avoin, mulle parhaiten sopis 24.8 tai 31.8.
Ja jos et Pantse mukaan tähän pääse niin voidaan me nää reitit vetää syksymmälläkin, täytyy vaan varata aikaa (ja olutta) ettei tartte kesken kaiken lähtee pois...
Päivämäärä on tosiaan vielä avoin, mulle parhaiten sopis 24.8 tai 31.8.
Ja jos et Pantse mukaan tähän pääse niin voidaan me nää reitit vetää syksymmälläkin, täytyy vaan varata aikaa (ja olutta) ettei tartte kesken kaiken lähtee pois...
Mä taisin sanoo...
Mut ei olutta tällä reissulla jollei sit jäädä jollekkin laavulle aamuyöks ryyppään... 
Juu, tällä retkellä ajellaan eikä jäädä matkalle. Silmän tulee olla kirkas aamuun saakka. Pyörässäkin saisi mielellään olla kirkkaat silmät.
PS. aloitusviesti on taas korjattu.
PS. aloitusviesti on taas korjattu.
treriksrøysare
Oolrait! Näillä mennään sit!!
Mä käyn vielä testaan ton mun reitin loppupään, yritän kiertää jostain muualta kun sen yhen talon eestä mistä on menty varmaan jokaisella Evon ajelu kerralla. Toisaalta ehkä ne on jo tottunu siihen että ryhmä moottoripyöriä saattaa pyyhkästä torpan vierestä ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa...
Ja ny on mopos xenoni kaukovalo! Eka kerta kun Pönttövuoren tunnelissakin näki jotain!! Ehkä sillä näkee myös Evon metsissäkin...
Mä käyn vielä testaan ton mun reitin loppupään, yritän kiertää jostain muualta kun sen yhen talon eestä mistä on menty varmaan jokaisella Evon ajelu kerralla. Toisaalta ehkä ne on jo tottunu siihen että ryhmä moottoripyöriä saattaa pyyhkästä torpan vierestä ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa...
Ja ny on mopos xenoni kaukovalo! Eka kerta kun Pönttövuoren tunnelissakin näki jotain!! Ehkä sillä näkee myös Evon metsissäkin...
Jos Kampi ei saa toista mopoa alle niin vedetään toi sit näillä mun reiteillä. Koko yöks ne ei varmaan riitä mutta puhutaan sit paskaa nuotiolla vähän pitempään.
pitäskö ottaa sadepäivän rojektiksi vaihdella nappulat alle... tiedä vaikka lähettäs täältä mikkelistä sinne kahtelee... evolla olin jo 4 päivän reissun tuossa heinäkuussa... mut sillo oltiin vaan
Katsotaan ja odotellaan pyörää. Milloin pyörä tulee niin sitä en tiedä, tilauksessa on. Tämä nyt on kuitenkin korkeammassa kädessä. *huokaus*
treriksrøysare
Mun puolesta voidaan ajankohtaa siirtää viikolla tai parilla eteenpäinkin jos näyttää ettet mopoa saa tohon mennessä. Varmoja mukaan ilmottautumisia kun ei juurikaan vielä ole...Kampi kirjoitti:Katsotaan ja odotellaan pyörää. Milloin pyörä tulee niin sitä en tiedä, tilauksessa on. Tämä nyt on kuitenkin korkeammassa kädessä. *huokaus*
Tahtoo mukkaan jos aikataulu natsaa