MP-messuille vaikka siemenperunat meni
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Oikein mukavia kuvia. Kiitokset!
Pyöristä pisti eniten paikan päälläkin silmään Bemarin dakar, kuvassasi:
http://www.edu.stadia.fi/~0201556/DSC00223.jpg
Sellaisen voisi vaikka... (anteeksi: XL)...
Mutta mikä tuo "klömppi" on siinä takarenkaan päällä? Svingissä kiinni.
Wheelie-bar?
Pyöristä pisti eniten paikan päälläkin silmään Bemarin dakar, kuvassasi:
http://www.edu.stadia.fi/~0201556/DSC00223.jpg
Sellaisen voisi vaikka... (anteeksi: XL)...
Mutta mikä tuo "klömppi" on siinä takarenkaan päällä? Svingissä kiinni.
Wheelie-bar?
Kiitoksia Tomille kuvista, kerrankin hieman noita rupuli-pyöriäkin kuvattu, mitkä on puuttunut useasta kuvasarjasta mitä netissä on tullut vastaan!
Kyllä itseä kanssa tuon kuvasarjan perusteella säväytti tuo Dakar BMW, olis varsin mukavan oloinen laite.
Yksi asia mikä ihmetyttää on nuo tytöt noiden pyörien päällä, aikamoisen rautaperse-simulaation tekevät jos koko viikonlopun niissä istuksivat..
Kyllä itseä kanssa tuon kuvasarjan perusteella säväytti tuo Dakar BMW, olis varsin mukavan oloinen laite.
Yksi asia mikä ihmetyttää on nuo tytöt noiden pyörien päällä, aikamoisen rautaperse-simulaation tekevät jos koko viikonlopun niissä istuksivat..
Itsekkin ihmettelin sitä kun dakarin aikoinaan ostin,totesin että ihan turha kapistus joten poistin ja...artilla se selvisi mihin sitä tarvitaanlinker kirjoitti:Mutta mikä tuo "klömppi" on siinä takarenkaan päällä? Svingissä kiinni.
Wheelie-bar?
takaroiskesuoja menee renkaan päälle jos käyttää liian korkeita nappularenkaita.Multa lensi metsään koko takalokasuoja valoineen
sitäkin sai etsiä parituntia mutta ihmeen kaupalla se löyityikin.
nyt olen vahvistanut lokarin joten se klöntti on edelleen turha
-
- Viestit: 665
- Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:49 pm
- Pyörä: BMW F650 GSD 2004
- Paikkakunta: Helsinki
Ainakin minä näin. Muutamaan kertaan...Nuo tytöt on bongattu torstain lehdistö iltana. Eipä neitejä näkynyt enää sunnuntaina...
Ja ihmettelin taas kerran että kyllä te muut olette ihan hiivatin taitavia kun tuon hintaisilla ja kokoisilla vehkeillä ryvette, kun mua ei huvittais edes tuon vanhan Sussun kolhuja ja naarmuja kauheesti korjailla!
Kuulin jo korvissani välilevyjen natinan kun kuvittelin itseni nostamassa 1150 Adventurea pehmeähiekkaisessa rinteessä...
Taas menossa jonnekin...
-
- Site Admin
- Viestit: 2640
- Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Paikkakunta: München, Saksa
- Viesti:
Itse ihmettelen että miten pemari ei oo kehittänyt tuota GS:ä pitemmälle... Sama perus versio (ei siis funduro) on ollut jo vuosikausia, ainoastaan maalausta yms pientä on muuteltu...
Huomasikos muuten kukaan kurkata joko uudessa GS:ssä tai Dakarissa on akku penkin alla sylinterin takana ??? Vai vieläkö ne itsepäisesti sijoittavat sen sinne ylös ohjaustangon taakse.
Toivottavasti pemari tois kohta uuden version tuosta Dakarista joka ois vaikka 30-40 kiloa keveämpi, paremmalla jousituksella ja sen sellaisella varustettu.
Onhan se kuitenkin hyvä ja huoleton pyörä jokapäiväiseen käyttöön.. Vaikka kaikkea pientä siinä voiskin muuttaa
Huomasikos muuten kukaan kurkata joko uudessa GS:ssä tai Dakarissa on akku penkin alla sylinterin takana ??? Vai vieläkö ne itsepäisesti sijoittavat sen sinne ylös ohjaustangon taakse.
Toivottavasti pemari tois kohta uuden version tuosta Dakarista joka ois vaikka 30-40 kiloa keveämpi, paremmalla jousituksella ja sen sellaisella varustettu.
Onhan se kuitenkin hyvä ja huoleton pyörä jokapäiväiseen käyttöön.. Vaikka kaikkea pientä siinä voiskin muuttaa
-
- Site Admin
- Viestit: 2640
- Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Paikkakunta: München, Saksa
- Viesti:
Ei siinä paljoa kerkeä ihmetellä jos Adventuren hintaisen pyörän kaataa... Tuskin kerkeää ohjaustangon pää osua maahan jo kun se on riuhtaistu takaisin pystyynYlimatti kirjoitti:Kuulin jo korvissani välilevyjen natinan kun kuvittelin itseni nostamassa 1150 Adventurea pehmeähiekkaisessa rinteessä...
-
- Viestit: 665
- Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:49 pm
- Pyörä: BMW F650 GSD 2004
- Paikkakunta: Helsinki
No sittenhän siinä vois säästää vähän painossa ja hinnassa kun ne kaatumaraudat ja rysterit on turhia kapistuksia?!Marko Hemmilä kirjoitti: Tuskin kerkeää ohjaustangon pää osua maahan jo kun se on riuhtaistu takaisin pystyyn
Mun "lihaksilla" tuntui viime kesänä tuo omakin raksteri ...keleen painavalta!
Taas menossa jonnekin...