MP-messuille vaikka siemenperunat meni

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

EsaM
Viestit: 246
Liittynyt: Ti Tammi 11, 2005 11:27 am
Pyörä: Honda XR 600 + Sherco SER300
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja EsaM »

oli hienot pirskeet, nähtävää riitti mut varmaan jäi paljon näkemättä väenpaljouden takia.. jos meen ens vuonna nii sitte perjantaina..
Kickstar my heart!
linker
Viestit: 42
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 10:39 am
Pyörä: transalp
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja linker »

Oikein mukavia kuvia. Kiitokset!
Pyöristä pisti eniten paikan päälläkin silmään Bemarin dakar, kuvassasi:
http://www.edu.stadia.fi/~0201556/DSC00223.jpg
Sellaisen voisi vaikka... (anteeksi: XL)...
Mutta mikä tuo "klömppi" on siinä takarenkaan päällä? Svingissä kiinni.
Wheelie-bar? :)
Avatar
alepos
Viestit: 213
Liittynyt: Ke Loka 13, 2004 12:28 am
Pyörä: Wee-Strom
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja alepos »

Kiitoksia Tomille kuvista, kerrankin hieman noita rupuli-pyöriäkin kuvattu, mitkä on puuttunut useasta kuvasarjasta mitä netissä on tullut vastaan!

Kyllä itseä kanssa tuon kuvasarjan perusteella säväytti tuo Dakar BMW, olis varsin mukavan oloinen laite.

Yksi asia mikä ihmetyttää on nuo tytöt noiden pyörien päällä, aikamoisen rautaperse-simulaation tekevät jos koko viikonlopun niissä istuksivat..
Avatar
MP@
Viestit: 780
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 8:14 am
Pyörä: KTM990A -13
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja MP@ »

linker kirjoitti:Mutta mikä tuo "klömppi" on siinä takarenkaan päällä? Svingissä kiinni.
Wheelie-bar? :)
Itsekkin ihmettelin sitä kun dakarin aikoinaan ostin,totesin että ihan turha kapistus joten poistin ja...artilla se selvisi mihin sitä tarvitaan
takaroiskesuoja menee renkaan päälle jos käyttää liian korkeita nappularenkaita.Multa lensi metsään koko takalokasuoja valoineen :shock:
sitäkin sai etsiä parituntia mutta ihmeen kaupalla se löyityikin.
nyt olen vahvistanut lokarin joten se klöntti on edelleen turha :twisted:
Ylimatti
Viestit: 665
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:49 pm
Pyörä: BMW F650 GSD 2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ylimatti »

Nuo tytöt on bongattu torstain lehdistö iltana. Eipä neitejä näkynyt enää sunnuntaina...
Ainakin minä näin. Muutamaan kertaan... :wink:

Ja ihmettelin taas kerran että kyllä te muut olette ihan hiivatin taitavia kun tuon hintaisilla ja kokoisilla vehkeillä ryvette, kun mua ei huvittais edes tuon vanhan Sussun kolhuja ja naarmuja kauheesti korjailla! :shock:
Kuulin jo korvissani välilevyjen natinan kun kuvittelin itseni nostamassa 1150 Adventurea pehmeähiekkaisessa rinteessä...
Taas menossa jonnekin...
Marko Hemmilä
Site Admin
Viestit: 2640
Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Paikkakunta: München, Saksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Itse ihmettelen että miten pemari ei oo kehittänyt tuota GS:ä pitemmälle... Sama perus versio (ei siis funduro) on ollut jo vuosikausia, ainoastaan maalausta yms pientä on muuteltu...

Huomasikos muuten kukaan kurkata joko uudessa GS:ssä tai Dakarissa on akku penkin alla sylinterin takana ??? Vai vieläkö ne itsepäisesti sijoittavat sen sinne ylös ohjaustangon taakse. :roll:

Toivottavasti pemari tois kohta uuden version tuosta Dakarista joka ois vaikka 30-40 kiloa keveämpi, paremmalla jousituksella ja sen sellaisella varustettu.

Onhan se kuitenkin hyvä ja huoleton pyörä jokapäiväiseen käyttöön.. Vaikka kaikkea pientä siinä voiskin muuttaa 8)
Marko Hemmilä
Site Admin
Viestit: 2640
Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Paikkakunta: München, Saksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Ylimatti kirjoitti:Kuulin jo korvissani välilevyjen natinan kun kuvittelin itseni nostamassa 1150 Adventurea pehmeähiekkaisessa rinteessä...
Ei siinä paljoa kerkeä ihmetellä jos Adventuren hintaisen pyörän kaataa... Tuskin kerkeää ohjaustangon pää osua maahan jo kun se on riuhtaistu takaisin pystyyn :P
Ylimatti
Viestit: 665
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:49 pm
Pyörä: BMW F650 GSD 2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ylimatti »

Marko Hemmilä kirjoitti: Tuskin kerkeää ohjaustangon pää osua maahan jo kun se on riuhtaistu takaisin pystyyn :P
No sittenhän siinä vois säästää vähän painossa ja hinnassa kun ne kaatumaraudat ja rysterit on turhia kapistuksia?! :D

Mun "lihaksilla" tuntui viime kesänä tuo omakin raksteri ...keleen painavalta!
Taas menossa jonnekin...
Vastaa Viestiin