Motoristikirkko Tuomasmessuna Turussa

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Mika_Tz
Viestit: 889
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 7:37 am
Pyörä: KTM 990 Adventure -08
Paikkakunta: Tervajoki

Motoristikirkko Tuomasmessuna Turussa

Viesti Kirjoittaja Mika_Tz »

22.9. klo 18 järjestetään Turun Mikaelinkirkossa MotoristiTuomasmessu, kauden päätöskirkko, yhteistyössä Gospel Riders-kerhon ja Liikemiesten lähetysliiton kanssa. Pyörät parkkiin Mikaelinkirkolle. Soppaa on kypäräpäille ilmaiseksi tarjolla muistaakseni klo 17 alkaen. Tarkistan tuon vielä.
Yamaha XT Tenere -> BMW F 650 GS Dakar-> R 1200 GS-> KTM 990 Adventure
http://www.gospelriders.fi/
http://agapevalmennus.fi
Jyke
Viestit: 192
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 9:37 pm
Pyörä: T8 XC
Paikkakunta: Virrat

Re: Motoristikirkko Tuomasmessuna Turussa

Viesti Kirjoittaja Jyke »

No sinne!
Mika_Tz
Viestit: 889
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 7:37 am
Pyörä: KTM 990 Adventure -08
Paikkakunta: Tervajoki

Re: Motoristikirkko Tuomasmessuna Turussa

Viesti Kirjoittaja Mika_Tz »

Mika_Tz kirjoitti:22.9. klo 18 järjestetään Turun Mikaelinkirkossa MotoristiTuomasmessu, kauden päätöskirkko, yhteistyössä Gospel Riders-kerhon ja Liikemiesten lähetysliiton kanssa. Pyörät parkkiin Mikaelinkirkolle. Soppaa on kypäräpäille ilmaiseksi tarjolla muistaakseni klo 17 alkaen. Tarkistan tuon vielä.
Soppaa on tarjolla klo 17, keittopäivä siis... :lol:
Yamaha XT Tenere -> BMW F 650 GS Dakar-> R 1200 GS-> KTM 990 Adventure
http://www.gospelriders.fi/
http://agapevalmennus.fi
s_elviö
Viestit: 114
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2011 9:27 pm
Pyörä: Tiger EXPLORER
Paikkakunta: Läntisempi Suamen keskusta

Re: Motoristikirkko Tuomasmessuna Turussa

Viesti Kirjoittaja s_elviö »

Mites jos tulee kauempaa onko mahollista okasata yöks ja purosta aamuks?
s_elviö
Viestit: 114
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2011 9:27 pm
Pyörä: Tiger EXPLORER
Paikkakunta: Läntisempi Suamen keskusta

Re: Motoristikirkko Tuomasmessuna Turussa

Viesti Kirjoittaja s_elviö »

s_elviö kirjoitti:Mites jos tulee kauempaa onko mahollista okasata yöks ja purosta aamuks?
Ei tarvinnu ihan näin ankeesti oli oikea katto päänpäällä :mrgreen:
Vastaa Viestiin