Pystymettä 2012

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
SS
Viestit: 1145
Liittynyt: Pe Kesä 15, 2007 10:12 pm
Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
Paikkakunta: Nummela

Pystymettä 2012

Viesti Kirjoittaja SS »

Tällainen tieto ??? löytyi internjetin uumenista:

Etelän pystymettä 2012 koordinaateissa 61° 50.013' 27° 10.007' 26-28.10 -12

http://finnbikers.fi/foorumi/index.php?topic=4784.0

Kevät saapuu ja syksy lähenee...

SS
jarno78
Viestit: 1594
Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski

Re: Pystymettä 2012

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Jos sitä tänä vuonna sit pääsis korkkaan pystymetän neitsyyden :lol:
Yksinäinen Susi
juhap
Viestit: 971
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 10:16 pm
Pyörä: SE

Re: Pystymettä 2012

Viesti Kirjoittaja juhap »

On kyllä nii lähellä että tuskin viittii lähtee :P
Avatar
tomiik
Viestit: 600
Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 9:42 pm
Pyörä: F850GSA
Paikkakunta: Lahti

Re: Pystymettä 2012

Viesti Kirjoittaja tomiik »

Pitihän tuo laittaa kalenteriin jo valmiiksi :mrgreen:
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
Naru
Viestit: 24
Liittynyt: Ti Marras 24, 2009 5:59 pm
Pyörä: BMW R 1200 GS
Paikkakunta: Tervakoski

Re: Pystymettä 2012

Viesti Kirjoittaja Naru »

saatampa tuota Tompalle seuraksi lähtiäkki...:) avekkina vai iliman?
Parasta aikaa matkalla.
Avatar
tomiik
Viestit: 600
Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 9:42 pm
Pyörä: F850GSA
Paikkakunta: Lahti

Re: Pystymettä 2012

Viesti Kirjoittaja tomiik »

Naru kirjoitti:saatampa tuota Tompalle seuraksi lähtiäkki...:) avekkina vai iliman?
Saas näkee :lol: :lol:
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Pystymettä 2012

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Vahva yritys saapua paikalle koko viikonlopuks.
Avatar
tomiik
Viestit: 600
Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 9:42 pm
Pyörä: F850GSA
Paikkakunta: Lahti

Re: Pystymettä 2012

Viesti Kirjoittaja tomiik »

:oops: Tähän malliin kun tulee vettä niin saadaan mennä soutuveneellä tämän vuoden Pystymettään :lol:
Kaikki on kaunista, kun silmä tottuu.
juhap
Viestit: 971
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 10:16 pm
Pyörä: SE

Re: Pystymettä 2012

Viesti Kirjoittaja juhap »

oli viimeyö erittäin märkä aineki täällä 15km päässä pystymetästä... ojat on jo täynnä... satoi ihan koko yön... noh katellaan jos lainamopolla ajelis tuonne...
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: Pystymettä 2012

Viesti Kirjoittaja Happi »

Toivottavasti ne vedet jäätyy Pystikseen mennessä. Tosin mulla jää ko. reissu väliin tällä kertaa.

Happi
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Pystymettä 2012

Viesti Kirjoittaja jonkko »

kumivene patjan tilalle niin eiköhän pärjää :mrgreen:
Jarno
Viestit: 2617
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:39 pm
Pyörä: KTM 640 Adv R
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: Pystymettä 2012

Viesti Kirjoittaja Jarno »

jonkko kirjoitti:kumivene patjan tilalle niin eiköhän pärjää :mrgreen:
Miten olisi tällainen...

Kuva

Tarakalle paketti kiinni, pelipaikalla reipas veto narusta ja mopon vieressä on majoite valmiina.
Värikin on ihan kiva, ja noistahan löytyy sisältä sellainen puuhapussi jolla kyllä pärjää viikonlopun (-juomat)... :mrgreen:

Pysyisi Jonkkokin vähän paremmin paikoillaan kun olisi laidat... :twisted:
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Pystymettä 2012

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Jarno kirjoitti:
jonkko kirjoitti:kumivene patjan tilalle niin eiköhän pärjää :mrgreen:
Miten olisi tällainen...

Kuva

Tarakalle paketti kiinni, pelipaikalla reipas veto narusta ja mopon vieressä on majoite valmiina.
Värikin on ihan kiva, ja noistahan löytyy sisältä sellainen puuhapussi jolla kyllä pärjää viikonlopun (-juomat)... :mrgreen:

Pysyisi Jonkkokin vähän paremmin paikoillaan kun olisi laidat... :twisted:

:roll:

Toi epätasaisessa maastossa nukkuminen mun alapuolella kun nukun hemmetin liukkaassa makupussissa on pikkasen samaa kun kuseminen vastatuuleen :mrgreen:
pitäis laittaa liukuesteitä ilmapatjaan :lol:


Muoks.
Oma laavu ja luxuspatja löyty täks vuodeks niin ole Jarno huoletta,seiniä on vähintään 2 välis :lol:
Viimeksi muokannut jonkko, Pe Syys 28, 2012 3:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
DOMI
Viestit: 964
Liittynyt: La Touko 17, 2008 11:08 am
Pyörä: XT660Z Tennari -09, NX650-95 ja CBX1000
Paikkakunta: Anjala

Re: Pystymettä 2012

Viesti Kirjoittaja DOMI »

Kuva

Tuonne kun kömpii aamuyöstä makuulle ja otsavalon "sammuttaa" niin, että jää vilkkumaan aamuun, niin tuo on kun viimevuonna Manselainen disko ...vai mitä Joppe :shock:

Lähestymisreittiä suunniteltu jo Jaala-Merrasmäki-Otava suunnasta :roll:
kari.k
Viestit: 1068
Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 7:31 pm
Pyörä: honda at, honda ta, jawa353.
Paikkakunta: aura

Re: Pystymettä 2012

Viesti Kirjoittaja kari.k »

no jos sitä pääsis kokonaan laavuun edes kömpimään,ettei jäis jalat ulkopuolelle :mrgreen:
jotenkin vaan aina tarkal tuo mun nukkumaan meneminen :lol:
Vastaa Viestiin