URAA 2012?.

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Peoni
Viestit: 102
Liittynyt: Ti Elo 11, 2009 10:07 pm
Pyörä: Kawa KLR 650 tengai/ Yamaha WR250F
Paikkakunta: Pohja

URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Peoni »

En tiedä miten monella tämä on jo mielessä , mutta kyselen nyt kuitenkin että järjestetäänhän Uraa taas ensi kesänä?. Normaalisti Uraan sivut on jo olleet avoinna tähän aikaan...tai sitten muistan ihan väärin... :shock:

Jos Jukka ei ole lähdössä niin kuka järjestelee tapahtumaa Mainarin kanssa?.

t:
Pete
Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...

Pete
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja srbg »

Tuolla URAA!!!2011-ketjin lopussa asiasta. viewtopic.php?f=1&t=19467&start=165
Eli juhannuksen jälkeisellä viikolla ke-su, eli 27.6-1.7.
Ja omat lomat jo hoidettu kohdalleen 8) .
Sami
Peoni
Viestit: 102
Liittynyt: Ti Elo 11, 2009 10:07 pm
Pyörä: Kawa KLR 650 tengai/ Yamaha WR250F
Paikkakunta: Pohja

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Peoni »

juu näin sen aiemmin, mutta ei ollut sillä tavalla virallinen. Uskottava siihen on kun muutakaan tietoa ei ole. Eli loma siihen.
Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...

Pete
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Pidettiin Jukan kanssa hiljattain neuvonpitoa aiheesta ja voin vahvistaa, että URAA2012 pidetään juhannuksen jälkeisellä viikolla. Jukka aiko laittaa tänne tietoa aivan näillä näppäimillä.

Mutta lyhyesti sanottuna, URAA2012 pidetään vanhan kaavan mukaan ja totuttuun aikaan totutussa paikassa.
Peoni
Viestit: 102
Liittynyt: Ti Elo 11, 2009 10:07 pm
Pyörä: Kawa KLR 650 tengai/ Yamaha WR250F
Paikkakunta: Pohja

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Peoni »

selvä...laitetaan kalenteriin varaus.

Ja Kiitos.
Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...

Pete
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Pasi kirjoitti:Pidettiin Jukan kanssa hiljattain neuvonpitoa aiheesta ja voin vahvistaa, että URAA2012 pidetään juhannuksen jälkeisellä viikolla. Jukka aiko laittaa tänne tietoa aivan näillä näppäimillä.

Mutta lyhyesti sanottuna, URAA2012 pidetään vanhan kaavan mukaan ja totuttuun aikaan totutussa paikassa.
Juuri näin.
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Ja viimein, tarusta tuli totta!
http://www.matkaendurot.net/uraa2012/
Avatar
Yamato
Viestit: 610
Liittynyt: La Marras 24, 2007 7:59 pm
Pyörä: Hakusessa
Paikkakunta: P-Savo

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Yamato »

Ilmoittautuminen ekalle Uraalle tehty 8)
Avatar
jarip
Viestit: 213
Liittynyt: La Loka 14, 2006 9:59 am
Pyörä: Husqvarna Norden 901
Paikkakunta: Kuopio

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja jarip »

Jukka kirjoitti:Ja viimein, tarusta tuli totta!
http://www.matkaendurot.net/uraa2012/
Jukka onko tuo tilinumero ennakkomaksulle edelleen sama?
Ainakin eräpäivä on mennyt umpeen jo kauan sitten... vai liekkö jäänyt vanha päivämäärä?
Trompi
Viestit: 11
Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 5:26 am
Pyörä: WR450F -06
Paikkakunta: Varkaus

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Trompi »

Ilmottauduttu, enää reilu 3kk.

Varustelu jo aloitettu 8)

Kuva
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Päivämäärät lienevät unohtuneet entiset, älkäät niistä huoliko.
Tilinumero pitikin olla entisellään.

Hieno kuva, saiskohan tuommosen tehtyä tarraksi...?

Naputeltu tabletilta
Trompi
Viestit: 11
Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 5:26 am
Pyörä: WR450F -06
Paikkakunta: Varkaus

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Trompi »

Elikkä tilinumero juttu siis selvillä, ok

Kyllä se ihan oikea tarra on, kalvona Metamark Series 7.
On tuollainen tarrakone niin tulee aina jotain kivoja tarroja tehtyä harrastuksiin.
Tulee varmaan tälle vuodelle koko pyörä teipattua Uraa2012 teemaan :lol:
Voinhan nuita leikata muillekin kustannuksia vastaan tietty, jos vain halukkaita on.

Kuva
Kuva
Avatar
Seppo Honkanen
Viestit: 705
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 3:30 pm
Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
Paikkakunta: Vantaa/Nurmijärvi

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Seppo Honkanen »

Hienoja tarroja molemmat! Tahtoo kanssa takahaarukka- ja poskitarrat!

Pitäiskö sun Trompi sopia Jukan kanssa joku diili, että tarroistasi tulisi tämän vuoden viralliset tunnaritarrat? Noita voisi olla Raajärvellä myynnissä. Kai noita voi joku muukin painaa, jos sulla Trompi ei ole kapasiteettia isompaan tuotantoon (potentiaalisesti 20 - 60 sarjaa).

T. Sepi
Trompi
Viestit: 11
Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 5:26 am
Pyörä: WR450F -06
Paikkakunta: Varkaus

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja Trompi »

Kyllä onnistuu leikata vaikka miten paljon, kun tässä aikaakin on.
Onnistuu vaikka T-paidatkin uraa2012 logolla ja foorumin nimimerkillä, jos halukkuutta.
Paikan päälle voin sitten ottaa joitakin mukaan, mutta en kehtaa kyllä ylimääräsiä paljon tehdä, kustannusten takia.
Avatar
srbg
Viestit: 793
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 9:38 pm
Pyörä: 990s
Paikkakunta: Leppävirta-area

Re: URAA 2012?.

Viesti Kirjoittaja srbg »

Paitti ton vuosiluvun vois jätää veke. Olis silloin niinkuin ajaton :shock: .
Sami
Vastaa Viestiin