Kontioralli 2005

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD

Kontioralli 2005

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Kontiorallin 2005 järjestäjä ja paikka on löytynyt :)
Tällä kertaa järjestelyistä vastaa Road Runners Kouvola ry.
Mielelläni näkisin, että kontrollipaikalta varsinaiselle rallipaikalle on tehty mahdollisimman paljon soraa sisältävä reitti meille matkenduristeille. Tämän haaveen toteuttamiseksi pyydän teitä motoristiystäväni osallistumaan järjestelypuuhiin. Aivan ilmaiseksi ei tarvitse aikaansa myydä, järjestelyistä aiheutuneet kulut korvataan.

-Veijo-
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Tässä voisi varmaan tehdä kaksikin reittiä, toinen katupyöräilijöille ja toinen soratiekuskeille.

Olin viimeksi Kontiossa vuonna 2001 ja katupyöräilijät olivat aika orpona viimeisellä hiekkapätkällä, kun pistivät menemään kieli keskellä suuta.

Mikä se kontrollipaikka muuten on?

Tänä vuonna ilman muuta mukaan.

Pekka
:shock: :shock:
Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Pekkavee kirjoitti:Tässä voisi varmaan tehdä kaksikin reittiä, toinen katupyöräilijöille ja toinen soratiekuskeille.

Olin viimeksi Kontiossa vuonna 2001 ja katupyöräilijät olivat aika orpona viimeisellä hiekkapätkällä, kun pistivät menemään kieli keskellä suuta.

Mikä se kontrollipaikka muuten on?

Tänä vuonna ilman muuta mukaan.

Pekka
:shock: :shock:
Juu juu, edellisen viestin henki olikin, että tehdään asvalttireitin lisäksi tuo sorareitti :) Kontrollipaikka julkaistaan vasta MP2005 messuilla ja varsinainen rallipaikka selviää sitten ralliviikonloppuna kontrollipisteessä :wink:

Rallipaikan saa tietoonsa aikaisemmin vain yhdellä ehdolla: osallistuu itse järjestelyihin :idea:
Vastaa Viestiin