Aikomuksena on tuonne lähteä. Kunpa vain onnnistuisin heräämään riittävän ajoissa. Kameran kanssa olisi tarkoitus radan varressa heilua. Onko sulla tiedossa mitään erityisen hyviä katselupaikkoja tolla reitillä?
Eipä juuri ainakaan vielä, kun eilen huomasin, että rataa rakennettiin lentokentälle. Pohjankankaan kouluttajamme Pete L osasi sitten kertoa, että tällainen kisa on tekeillä.
Paikat on kyllä erittäin tuttuja, joten paikanpäällähän on hyvä kierrellä ja katsella sopivaa kuvauspaikkaa.
Itse meinaan mennä katsomaan, ellei metsuri halua tulla juuri tuolloin pihapuita kaatamaan. Mulla on takataskussa mukava mutkainen reitti Janakkalasta Parolaan hiekkateitä pitkin, no on siinä pari pientä asfalttisiirtymääkin, mutta pääosin soraa
Se onkin aikamoisen yllättävää, mitä kaikkea ihmisillä on taskuissaan...
Välittömästi juolahti mieleen, että jos ajaisin jo lauantai-iltana Turenkiin ja yöpyisin siellä, niin varmasti olisin paremmin aikataulussa. Voitais vaikka ajaa kimpassa toi takataskun sisältö. Gessussa on melko lopuillaan olevat Tourancet alla, mutta ehkä ehdin vielä vaihtamaan uutta gummia niiden tilalle.
oraniyan kirjoitti:Se onkin aikamoisen yllättävää, mitä kaikkea ihmisillä on taskuissaan...
Välittömästi juolahti mieleen, että jos ajaisin jo lauantai-iltana Turenkiin ja yöpyisin siellä, niin varmasti olisin paremmin aikataulussa. Voitais vaikka ajaa kimpassa toi takataskun sisältö. Gessussa on melko lopuillaan olevat Tourancet alla, mutta ehkä ehdin vielä vaihtamaan uutta gummia niiden tilalle.
Mulla on kans ihan lusat renkaat, joten ei ihan kauheisiin suorituksiin kykene, mutta ajellaan rauhaksiin tuo reitti. Laitoin yv:n.
Tulihan sitä saavuttua paikanpäälle mutta autolla kun perhe piti ottaa mukaan. Näyttihän siellä olevan ainakin Jakke N :än tohtori + muutama BMW ja ainakin yks 950SE..