Africa Twin Ralli 2010!!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Africa Twin Ralli 2010!!!
28-30.5 Africa Twin karavaani suunnistaa Hyrynsalmen Vuoriniemeen josta on varattu hienosti peruskorjattu vanha Klemetin metsätyökämppä.
http://www.villipohjola.fi/item.asp?Section=13&Item=217
Kämpässä on 14 vuodepaikkaa mutta n.70m2 tuvassa on reilusti tilaa retkipatjoille ja telttailla voi myös. Paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kämpän vuokra 230 EUR maksetaan perillä ja jaetaan osallistujien kesken siten että lattia/telttamajoittujat maksavat huomattavasti vähemmän. Ruokansa ja juomansa jokainen tuo itse.
Lauantaina ajellaan teemalla "Romua Raatteen tielle" eli matkalle sattuu paljon talvisodan taisteluasemia ja muistomerkkejä. Makkaraa voi paistaa reitin varrella ja ruokapaikkoja on Suomussalmella. Reitti on n.300km, tankillisella pärjää kun muistaa tankata Hyrynsalmella kämpälle tullessa.
Tapaamisiin Vuoriniemessä!
Heikki
pitkahese(at)luukku.com
040-8642987
Osallistujat: Päivitän listaa aika ajoin.
1. PAH - Joensuu - XRV 750
2. jonkko - Pargas - 640 Ad
3. vk - Ilmajoki - XRV 750
4. Teppi - Oulu - XRV 750
5. JarnoS - Lempäälä - XRV 750
6. kurapyörä - Kangasala - XRV 750
7. JariS - Oulu - XRV 750
8. av2 - Helsinki - XRV 750
9. Puppe - Koskenkorva - XRV 750
10. heneld - Kuopio - XRV 650
11. api - Pori - XRV 750
12. RD03Jarkko - Varkaus - XRV 650
13. 016054 - Laitila - XRV 750
14. TeemuV - Riihimäki - XRV 750
15. JTapani - Jyväskylä - XRV 750
16. mopopoitsu - Isokyrö - XRV 750
17. pepe750 - Tikkakoski - XRV 750
18. Hectoe - XRV 750
19. TIR - Iitti - XRV 750
20. Jussi_S - Lappeenranta - XRV 750
21. kari.k - Aura - XRV 750
22. Å - Iisalmi - GS 800
23. sulakari - Vermuntila - 990 Ad
24. RolfV - Helsinki - XRV 750
25. noppa - XRV 750
26. cruze - Kiiminki - XRV 750
27. Muddy Waters - Orivesi - XRV 750
28. TEEPEE - Lappeenranta - XRV 750
29. voitto vähä-aho - Jyväskylä - XRV 750
30. laahari - Oulunsalo - XRV 750
31. PilcQ - Vantaa/Mänttä - XRV 750
32. JÄPÖ - Haapajärvi - XRV 750
33. Osku - Konnevesi - XRV 750
34. melkein isotohtori - Raisio - SE
35. ramirin - Teuva - 990
http://www.villipohjola.fi/item.asp?Section=13&Item=217
Kämpässä on 14 vuodepaikkaa mutta n.70m2 tuvassa on reilusti tilaa retkipatjoille ja telttailla voi myös. Paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kämpän vuokra 230 EUR maksetaan perillä ja jaetaan osallistujien kesken siten että lattia/telttamajoittujat maksavat huomattavasti vähemmän. Ruokansa ja juomansa jokainen tuo itse.
Lauantaina ajellaan teemalla "Romua Raatteen tielle" eli matkalle sattuu paljon talvisodan taisteluasemia ja muistomerkkejä. Makkaraa voi paistaa reitin varrella ja ruokapaikkoja on Suomussalmella. Reitti on n.300km, tankillisella pärjää kun muistaa tankata Hyrynsalmella kämpälle tullessa.
Tapaamisiin Vuoriniemessä!
Heikki
pitkahese(at)luukku.com
040-8642987
Osallistujat: Päivitän listaa aika ajoin.
1. PAH - Joensuu - XRV 750
2. jonkko - Pargas - 640 Ad
3. vk - Ilmajoki - XRV 750
4. Teppi - Oulu - XRV 750
5. JarnoS - Lempäälä - XRV 750
6. kurapyörä - Kangasala - XRV 750
7. JariS - Oulu - XRV 750
8. av2 - Helsinki - XRV 750
9. Puppe - Koskenkorva - XRV 750
10. heneld - Kuopio - XRV 650
11. api - Pori - XRV 750
12. RD03Jarkko - Varkaus - XRV 650
13. 016054 - Laitila - XRV 750
14. TeemuV - Riihimäki - XRV 750
15. JTapani - Jyväskylä - XRV 750
16. mopopoitsu - Isokyrö - XRV 750
17. pepe750 - Tikkakoski - XRV 750
18. Hectoe - XRV 750
19. TIR - Iitti - XRV 750
20. Jussi_S - Lappeenranta - XRV 750
21. kari.k - Aura - XRV 750
22. Å - Iisalmi - GS 800
23. sulakari - Vermuntila - 990 Ad
24. RolfV - Helsinki - XRV 750
25. noppa - XRV 750
26. cruze - Kiiminki - XRV 750
27. Muddy Waters - Orivesi - XRV 750
28. TEEPEE - Lappeenranta - XRV 750
29. voitto vähä-aho - Jyväskylä - XRV 750
30. laahari - Oulunsalo - XRV 750
31. PilcQ - Vantaa/Mänttä - XRV 750
32. JÄPÖ - Haapajärvi - XRV 750
33. Osku - Konnevesi - XRV 750
34. melkein isotohtori - Raisio - SE
35. ramirin - Teuva - 990
Viimeksi muokannut PAH, To Kesä 03, 2010 7:32 am. Yhteensä muokattu 24 kertaa.
HiekkaHeikki
- jonkko
- Viestit: 3551
- Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
- Pyörä: KTM 640 Adventure
- Paikkakunta: Pargas
Re: Africa Twin Ralli 2010!!!
Jos saa tulla advella niin olisin mielelläni mukana katsastamassa isoisäni aikaansaamisia
Voin nukkua teltassa ja pyöränkin voin parkeerata paskahuussin taakse ettei menee liian lähelle muita pyöriä (xrv)
Voin nukkua teltassa ja pyöränkin voin parkeerata paskahuussin taakse ettei menee liian lähelle muita pyöriä (xrv)
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Re: Africa Twin Ralli 2010!!!
Mukana ollaan 
-ei hulluja tartte kylyvää eikä kyntää, niitä kasvaa aiva ittestänsä-
Re: Africa Twin Ralli 2010!!!
Mukaan minäkin!
- JarnoS
- Viestit: 207
- Liittynyt: La Loka 11, 2008 9:47 pm
- Pyörä: BMW R1200GS ADVENTURE
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: Africa Twin Ralli 2010!!!
Hii Haa vuoden paras uutinen !
Mukanaa Kuin PeräPukamaa :lauleli Kummelin Pojat Mansesta =)
ps. Varaisin kaksi punkkaan toisen tolle Kurapyörälle
Terv. Jarno_S
Mukanaa Kuin PeräPukamaa :lauleli Kummelin Pojat Mansesta =)
ps. Varaisin kaksi punkkaan toisen tolle Kurapyörälle
Terv. Jarno_S
Viimeksi muokannut JarnoS, Su Tammi 03, 2010 8:23 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BMW R 1200 GS ADVENTURE MIEHILLE JOTKA KULKEVAT OMIA POLKUJAAN.
Re: Africa Twin Ralli 2010!!!
Kovasti haluttaisi osallistua, täytyy yrittää sumplia työvuorot siten että pääsisi mukaan!
Edit:
Sain sovittua työt niin että pääsen mukaan
Edit:
Sain sovittua työt niin että pääsen mukaan

Viimeksi muokannut Jari S, Ma Tammi 04, 2010 11:06 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Not all heroes wear capes. Some have mullets."
- rainerb
- Viestit: 2450
- Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 9:40 am
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
- Paikkakunta: Uleåborg
Re: Africa Twin Ralli 2010!!!
Pakko yrittää tulla, työmatkavarauksella. Kun kerrankin jotakin tapahtuu noinkin lähellä!
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
- kurapyörä
- Viestit: 1534
- Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
- Pyörä: Africa twin 750
- Paikkakunta: Teisko
Re: Africa Twin Ralli 2010!!!
JarnoS kirjoitti:Hii Haa vuoden paras uutinen !
Mukanaa Kuin PeräPukamaa :lauleli Kummelin Pojat Mansesta =)
ps. Varaisin kaksi punkkaan toisen tolle Kurapyörälle
Terv. Jarno_S
Juu mulle kans saa varata yhden punkka paikan
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
- Puppe
- Viestit: 24
- Liittynyt: La Heinä 07, 2007 10:33 pm
- Pyörä: KTM 990 Adventure
- Paikkakunta: Koskenkorva
Re: Africa Twin Ralli 2010!!!
Jos tällä kertaa ilmoittautuis heti!!!!!
-
heneld
- Viestit: 251
- Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 11:52 pm
- Pyörä: Honda XRV 650 RD03
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Africa Twin Ralli 2010!!!
Ajankohta passaa paremmin kuin hyvin! Eli mukana ollaan
Henkka
Henkka
- api
- Viestit: 468
- Liittynyt: Pe Tammi 04, 2008 9:09 am
- Pyörä: Honda Africa Twin 750
- Paikkakunta: Pori
- Viesti:
Re: Africa Twin Ralli 2010!!!
Mukana ollaan taas. Punkallinen paikka olis poikaa.
Raisu MM -78/ Vespa ET4 125/ Aprilia Pegaso 650/ Honda Africa Twin 750
- RD03Jarkko
- Viestit: 91
- Liittynyt: La Helmi 10, 2007 4:08 pm
- Pyörä: Honda XRV650, BMW R80GS -92, KTM 450EXC
- Paikkakunta: Varkaus
Re: Africa Twin Ralli 2010!!!
Mukana ollaan...ja mielellään partioon jolla on kovin yritys päällä

- 016054
- Viestit: 265
- Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 10:55 pm
- Pyörä: Honda VFR 1200 crosstourer
- Paikkakunta: Laitila
Re: Africa Twin Ralli 2010!!!
Mäkin voisin yrittää päästä tänä vuonna mukaan! Toki saattaa tulla viel mutkia matkaan, mut varataan nyt kuiteski yks paikka, mielummin sänky, mut lattiakin kyl käy.... Kunhan on kova katto pään päällä!!