Kunnia tästä ei kuulu minulle, aloite tuli heidän puoleltaan. Tai oliko sulakarilla ja Happilla sormet pelissä .
Heikki
En tunnusta. Juuso itte jutteli AT-ralliin lähdöstä, että sais paikalle uuden AT:n. Lupasin kyllä auttaa, jos kauppias itte ei pääse lähteen. Tarjoutumalla ajamaan rallireissun Juuson pyörällä.
Jostain syystä ehdoitus ei saanut kannatusta.
Ensi ilmoittautuminen foorumille ja mukana matkassa. Jyri... Järvenpää, Aprilia Caponord ETV 1000
Majoitus sovittu Silmu mökkiin. Ajoryhmä toiveena ryhmä kahdeksan jos huolitte mukaan
Jyri... kirjoitti:Ensi ilmoittautuminen foorumille ja mukana matkassa. Jyri... Järvenpää, Aprilia Caponord ETV 1000
Majoitus sovittu Silmu mökkiin. Ajoryhmä toiveena ryhmä kahdeksan jos huolitte mukaan
Moro
Joudunpa perumaan osallistumiseen tämän vuoden tapahtumaan. Vappupäivänä hirven ja minun liikeradat kohtasivat ajoreissulla. Hirvi meni lihoiksi, minä en ihan vielä. Yksi operaatio takana ja toinen tulossa. Ehkä loppukesästä ajelen? Viettäkääpä entiseen malliin mukava viikonloppu!
jhe kirjoitti: Vappupäivänä hirven ja minun liikeradat kohtasivat ajoreissulla. Hirvi meni lihoiksi, minä en ihan vielä.
Ai saakeli! Mopolla hirvestäminen ei ole terveellistä. Ei varmasti ollu mukava kokemus. Hirveesti toipumisia.
Joo ei se terveellistä ollut. Mutta kun tässä kuitenkin padia näpyttelen ja pystyn selkeästi tuntemaan kipua käsissä, jaloissa ja kropassa, niin on tuon jälkeen kyllä lottovoittajan olo.
jhe kirjoitti:Moro
Joudunpa perumaan osallistumiseen tämän vuoden tapahtumaan. Vappupäivänä hirven ja minun liikeradat kohtasivat ajoreissulla. Hirvi meni lihoiksi, minä en ihan vielä. Yksi operaatio takana ja toinen tulossa. Ehkä loppukesästä ajelen? Viettäkääpä entiseen malliin mukava viikonloppu!
Paranemisia!!!
---enskan se olla pitää---
Honda monkey Z50j>Suzuki PV50>Suzuki DR 800>KTM 640 adventure