Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

jyrki
Viestit: 470
Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 1:14 am

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja jyrki »

KarMa kirjoitti:Torstai ois vapaapäivä ja koska viikonlopun ajelut jäi minimiin niin ajohaluja ois pakko päästä purkamaan.

Olisko muita halukkaita vaikka makkaranpaistoreissulle Iso-Valkeelle?
Olisi.
Huono tie, parempi mieli.
Avatar
Sottapytty
Viestit: 851
Liittynyt: La Maalis 10, 2007 5:37 pm
Pyörä: BMW G650XChallenge
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Sottapytty »

jyrki kirjoitti:
KarMa kirjoitti:Torstai ois vapaapäivä ja koska viikonlopun ajelut jäi minimiin niin ajohaluja ois pakko päästä purkamaan.

Olisko muita halukkaita vaikka makkaranpaistoreissulle Iso-Valkeelle?
Olisi.
Mitä todennäköisimmin olisi täälläkin!
Avatar
KarMa
Viestit: 606
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja KarMa »

Sottapytty kirjoitti:
jyrki kirjoitti:
KarMa kirjoitti:Torstai ois vapaapäivä ja koska viikonlopun ajelut jäi minimiin niin ajohaluja ois pakko päästä purkamaan.

Olisko muita halukkaita vaikka makkaranpaistoreissulle Iso-Valkeelle?
Olisi.
Mitä todennäköisimmin olisi täälläkin!

No mites ois lähtö 12:00 Veikkolan Nesteeltä? Kohteena Iso-Valkeen laavu. Reitin pituus n. 200km. Iso-Valkeen ympäristössä hyviä metsäautoteitä räppäiltäväksi jos ajohaluja riittää.

Makkarat ja kahvit mukaan.

- KarMa
Avatar
Sottapytty
Viestit: 851
Liittynyt: La Maalis 10, 2007 5:37 pm
Pyörä: BMW G650XChallenge
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Sottapytty »

Sopii hienosti!
Mä tuon kokoporukalle riittävät, vasta aamulla jauhetut "Brasialian Yellow Bourbon" single-origin papujauheet mukanani.
Oliskos jollain jonkinlaista pannua ja vettä tuoda? Jos ei löydy, koitan keksiä jotain...
Avatar
SS
Viestit: 1145
Liittynyt: Pe Kesä 15, 2007 10:12 pm
Pyörä: R1200GSA LC, Husqvarna Rödmyra 118cc -51
Paikkakunta: Nummela

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja SS »

Täähän osuis hyvin...öö.. tuota...kuis pehmeelle on KarMa ajatellut johdatella...? Gessussa on kyllä välikelin rupuligummit alla. mutta ukko on kesäterässä, kuten aina, niin jottei oikein pehmeille pohjille tohdi soranorsulla yrittää..
Mutta joo, onhan sen tähänkinmennessä saanut käännettyä, niin jotta jos oon paikalla nin katotaan. Kaffevedet, pannun yms saan kyllä mukaan, jos vaan tien kantavuus antaa myöten...

SS
Avatar
KarMa
Viestit: 606
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja KarMa »

SS kirjoitti:Täähän osuis hyvin...öö.. tuota...kuis pehmeelle on KarMa ajatellut johdatella...? Gessussa on kyllä välikelin rupuligummit alla. mutta ukko on kesäterässä, kuten aina, niin jottei oikein pehmeille pohjille tohdi soranorsulla yrittää..
Mutta joo, onhan sen tähänkinmennessä saanut käännettyä, niin jotta jos oon paikalla nin katotaan. Kaffevedet, pannun yms saan kyllä mukaan, jos vaan tien kantavuus antaa myöten...

SS
Suot ja suuremmat vesistöt on aina pyritty kiertämään joten eikun mukaan. Suurin osa suunnitellusta reitistä on tuttua ja kovapohjaista. Osa pätkistä on uusia joista ei tarkempaa tietoa. Porukalla jos mennään niin porukalla tullaan eli aina mies ja pyörä metsästä pois saadaan.

Eli eikun pannu reppuun ja mukaan.

- KarMa
Avatar
MTRO
Viestit: 330
Liittynyt: Ke Heinä 27, 2005 11:56 am
Pyörä: 950SE, 525 EXC, 150TPI
Paikkakunta: E-K

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja MTRO »

Tulen mukaan.
Avatar
Sottapytty
Viestit: 851
Liittynyt: La Maalis 10, 2007 5:37 pm
Pyörä: BMW G650XChallenge
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Sottapytty »

Voi v.."$€£@€¤% :evil: Reissu jää nyt väliin.
Takarengas on jo niin pahasti rungolle kulunut, eli en sen kanssa täältä idästä uskalla lähteä.
gaphill
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Helmi 17, 2009 11:26 pm
Pyörä: BMW F 650 GS Dakar
Paikkakunta: Salo

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja gaphill »

Vois yrittää kans keritä mukaan
Holomolo
Viestit: 93
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 6:57 pm
Pyörä: bmw f800gs

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja Holomolo »

Moi !

Keltanokka kiittää reitin suunnittelijoita ja kaikkia mukana olleita mukavasta Iso-Valkeen reissusta. "Maastokokeet" olivat uusi ja jännittävä kokemus meikäläiselle.
Avatar
KarMa
Viestit: 606
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja KarMa »

Tulevalle viikonlopulle ois suunnitteilla pidempi päivän ajolenkki (+300km) Espoon - Salon - Forssan muodostaman kolmion sisällä.

Löytyisikö hyviä reittivinkkejä (esim. metsäautotiet yms. poislukien upotukset) ja mahdollisia laavupaikkoja joiden varaan voisi reittiä alkaa rakentamaan. Tarkoitus ois siis löytää ajettava (ei kannettava/työnnettävä) reitti mahdollisimman pieniä teitä pitkin.

Matkaseurakin on tervetullutta jos reissu kiinnostaa. Aikaa kannattaa varmaan varata n. 10h.

- KarMa
Avatar
daddy0
Viestit: 892
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:13 am
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

KarMa kirjoitti:Löytyisikö hyviä reittivinkkejä (esim. metsäautotiet yms. poislukien upotukset) ja mahdollisia laavupaikkoja joiden varaan voisi reittiä alkaa rakentamaan. Tarkoitus ois siis löytää ajettava (ei kannettava/työnnettävä) reitti mahdollisimman pieniä teitä pitkin.
Vinkkejä löytyy, laitan tulemaan YV:llä. Valitettavasti en pääse itse mukaan tällä kertaa.
Avatar
mutkatutka
Viestit: 26
Liittynyt: Pe Syys 18, 2009 8:44 am
Pyörä: TA-89
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja mutkatutka »

KarMa kirjoitti:Tulevalle viikonlopulle ois suunnitteilla pidempi päivän ajolenkki (+300km) Espoon - Salon - Forssan muodostaman kolmion sisällä.

Löytyisikö hyviä reittivinkkejä (esim. metsäautotiet yms. poislukien upotukset) ja mahdollisia laavupaikkoja joiden varaan voisi reittiä alkaa rakentamaan. Tarkoitus ois siis löytää ajettava (ei kannettava/työnnettävä) reitti mahdollisimman pieniä teitä pitkin.

Matkaseurakin on tervetullutta jos reissu kiinnostaa. Aikaa kannattaa varmaan varata n. 10h.

- KarMa
Lauantai vai sunnuntai?

Mulla on vielä ne suvikumit alla, nappulat oottaa tallissa parempia aikoja.
Lonely rider want company
Avatar
KarMa
Viestit: 606
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 9:03 pm
Pyörä: KTM SE, Husse fe 501
Paikkakunta: Veikkola

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja KarMa »

mutkatutka kirjoitti:
KarMa kirjoitti:Tulevalle viikonlopulle ois suunnitteilla pidempi päivän ajolenkki (+300km) Espoon - Salon - Forssan muodostaman kolmion sisällä.

Löytyisikö hyviä reittivinkkejä (esim. metsäautotiet yms. poislukien upotukset) ja mahdollisia laavupaikkoja joiden varaan voisi reittiä alkaa rakentamaan. Tarkoitus ois siis löytää ajettava (ei kannettava/työnnettävä) reitti mahdollisimman pieniä teitä pitkin.

Matkaseurakin on tervetullutta jos reissu kiinnostaa. Aikaa kannattaa varmaan varata n. 10h.

- KarMa
Lauantai vai sunnuntai?

Mulla on vielä ne suvikumit alla, nappulat oottaa tallissa parempia aikoja.
Reissupäivä ois sunnuntai. Lähtö 12:00 Veikkolan Nesteeltä. Reitti on vielä tekemättä mutta lähdetään suunnistamaan länteen. Teen noin 8h reitin.

- Karma
Avatar
korpipolku
Viestit: 414
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 2:33 pm
Pyörä: Gelände/Straße
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt 2010

Viesti Kirjoittaja korpipolku »

mukana!

s
"The tree the tempest with a crash of wood
Throws down in front of us is not bar"
-Robert Frost-
Vastaa Viestiin