Tarkotatko Ahti tuota karjalan kankailla cc kisaa? Ensivuonnahan ajetaan cross countryssa sm mitalleista, ja on mahtollista että Kiteen kisa ois mukana, mutta sitähän ei vielä tiedä. Oli muuten mukavaa katottavaa, vaikkakin keltaisen lipun kanssa...
Muutaman vuoden poissaolon jälkeen koittaa taas paluu Joensuuhun lähikuukausina. Pari mopoa majailee jo puolimatkassa. Kuinkas hyvin (tippaakaan aiheeseen tutustumatta vielä) Joensuun ympäristössä on talvispooria? Kyllä melkein hymyilytti kun lauantaina katseli karttaa ja maastoa Joensuun alapuolella, tiestön perusteella ei tule kamala ikävä näitä pääkaupunkiseudun pätkiä!
Phav kirjoitti:Tarkotatko Ahti tuota karjalan kankailla cc kisaa? Ensivuonnahan ajetaan cross countryssa sm mitalleista, ja on mahtollista että Kiteen kisa ois mukana, mutta sitähän ei vielä tiedä. Oli muuten mukavaa katottavaa, vaikkakin keltaisen lipun kanssa...
Joo,sitähän minä,kun creative alkaa kuulemma reenaamaan,niin minä lupasin laihduttaa kympin lisää ja ajaa perässä Oikeesti,olishan jotain tavoitetta harrastuksella jos tossa kisassa harrastelijoissa jaksais kaksi tuntia ajaa yhtä soittoa,vaikka viimeisenä.Ei muutakun PKP-rossi paidat päälle ja viivalle,ja Roiske eturiviin
MTRO kirjoitti:Muutaman vuoden poissaolon jälkeen koittaa taas paluu Joensuuhun lähikuukausina. Pari mopoa majailee jo puolimatkassa. Kuinkas hyvin (tippaakaan aiheeseen tutustumatta vielä) Joensuun ympäristössä on talvispooria? Kyllä melkein hymyilytti kun lauantaina katseli karttaa ja maastoa Joensuun alapuolella, tiestön perusteella ei tule kamala ikävä näitä pääkaupunkiseudun pätkiä!
Puhumattakaan Joensuun pohjois puolesta ja taitaa täältä pooriakin löytyä jos jaksetaan ajaa tarpeeksi että pysyy auki, sitten kun ehdit näille kulmille niin tervetuloa.
Tuli käytyä Kiteellä enduroa ajamassa..Alkaa pääsemään juonesta kiinni.Ainut tuo kunto tökkii vastaan.Mutta tästä ei voi olla suunta kuin ylöspäin. Tuus Ahti pois sieltä etelän lämmöstä.
Kyllä enska voittaa sen....
creative kirjoitti:Tuli käytyä Kiteellä enduroa ajamassa..Alkaa pääsemään juonesta kiinni.Ainut tuo kunto tökkii vastaan.Mutta tästä ei voi olla suunta kuin ylöspäin. Tuus Ahti pois sieltä etelän lämmöstä.
Kyllä enska voittaa sen....
Joo,mutku ei malta,päivällä +27,nyt pakarti kolaa lasissa ennen aamupalaa
Missä olette käyneet ajamassa talvella, alkaa lunta tulemaan ja enskanastat ois odottamassa tallissa laittoa. Mistä päin kannattaa jotai metsäpolkuja etsiä.
Nestori kirjoitti:Missä olette käyneet ajamassa talvella, alkaa lunta tulemaan ja enskanastat ois odottamassa tallissa laittoa. Mistä päin kannattaa jotai metsäpolkuja etsiä.
Talvella ajellaan samoja teitä kuin kesälläkin ja on vähintään yhtä hauskaa. Muutaman kerran on päästy jääradallekin ja järvenselällä ajetaan heti kun jää kestää. Endurolenkit löytyy Onttolasta, Uurosta ja Kiteeltä, ovat maksullisia. Nekin meinattiin pitää ajamalla auki mahdollisimman pitkään.
Ilmoitellaan täällä kun taas mennään .
Hou hou.. Sunnuntaina 11.12-11 klo:14.00. Lähtö Uuron Shelliltä.
Eli tulee pimeä ajoa, valot on kiva olla ja kilpi, kun mennään välillä teitäkin pitkin.
Mukana ainakin:
Ahti
creative
creative kirjoitti:Hou hou.. Sunnuntaina 11.12-11 klo:14.00. Lähtö Uuron Shelliltä.
Eli tulee pimeä ajoa, valot on kiva olla ja kilpi, kun mennään välillä teitäkin pitkin.
Mukana ainakin:
Ahti
creative
Nyt kävi niin että heitän pyyhkeen kehään..tänään nivus sai kipeetä, illalla pikkujoulu, ja tulihan tuota ajettua 5 kertaa viikon sisällä.
Ajelkaa muut huomenna...
creative kirjoitti:Hou hou.. Sunnuntaina 11.12-11 klo:14.00. Lähtö Uuron Shelliltä.
Eli tulee pimeä ajoa, valot on kiva olla ja kilpi, kun mennään välillä teitäkin pitkin.
Mukana ainakin:
Ahti
creative
Kyl oli niiiin kivaa, ettei osaa edes kirjaimin sitä kertoa kun jaamankankaalla ja jossain muuallakin ajelimme minä, lturune ja ahti
Älä mene sinne minne elämä sinua vie.
Vie sinä elämä sinne minne olet itse menossa.