Joensuun ympäristö

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

creative kirjoitti:
Ahti kirjoitti:Yeah!

Käytiin Kiteella enskaa ajamassa,hyvä reitti.Kiitos Miska opastuksesta ja Lare,creative,PAH,Roiske,Jesse ja Tenho seurasta.

Ahti ja Exc
Joo, lystiä oli.Kyllä tuolla pikkupyörällä on mukava ajaa. Kunhan viellä treenaa lisää..

Kiteellä kuulemma järjestetään taas ens syksynä joku kisa :roll: :mrgreen:

Ahti ja Exc
Avatar
Phav
Viestit: 580
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 6:21 pm
Pyörä: R1200GS -09
Paikkakunta: Joensuu,Hammaslahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Phav »

Tarkotatko Ahti tuota karjalan kankailla cc kisaa? Ensivuonnahan ajetaan cross countryssa sm mitalleista, ja on mahtollista että Kiteen kisa ois mukana, mutta sitähän ei vielä tiedä. Oli muuten mukavaa katottavaa, vaikkakin keltaisen lipun kanssa...
Loud pipes save lives
-Pasi-
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Saattaahan tuo silmiä pyörittelevä hymiö viitata myös siihen, että Ahtilla alkaa kisavietti nousta pintaan pyörän vaihdon myötä :mrgreen:
Avatar
MTRO
Viestit: 330
Liittynyt: Ke Heinä 27, 2005 11:56 am
Pyörä: 950SE, 525 EXC, 150TPI
Paikkakunta: E-K

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja MTRO »

Muutaman vuoden poissaolon jälkeen koittaa taas paluu Joensuuhun lähikuukausina. Pari mopoa majailee jo puolimatkassa. Kuinkas hyvin (tippaakaan aiheeseen tutustumatta vielä) Joensuun ympäristössä on talvispooria? Kyllä melkein hymyilytti kun lauantaina katseli karttaa ja maastoa Joensuun alapuolella, tiestön perusteella ei tule kamala ikävä näitä pääkaupunkiseudun pätkiä!
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Phav kirjoitti:Tarkotatko Ahti tuota karjalan kankailla cc kisaa? Ensivuonnahan ajetaan cross countryssa sm mitalleista, ja on mahtollista että Kiteen kisa ois mukana, mutta sitähän ei vielä tiedä. Oli muuten mukavaa katottavaa, vaikkakin keltaisen lipun kanssa...

Joo,sitähän minä,kun creative alkaa kuulemma reenaamaan,niin minä lupasin laihduttaa kympin lisää ja ajaa perässä :P Oikeesti,olishan jotain tavoitetta harrastuksella jos tossa kisassa harrastelijoissa jaksais kaksi tuntia ajaa yhtä soittoa,vaikka viimeisenä.Ei muutakun PKP-rossi paidat päälle ja viivalle,ja Roiske eturiviin :lol:

Ahti ja Exc
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

MTRO kirjoitti:Muutaman vuoden poissaolon jälkeen koittaa taas paluu Joensuuhun lähikuukausina. Pari mopoa majailee jo puolimatkassa. Kuinkas hyvin (tippaakaan aiheeseen tutustumatta vielä) Joensuun ympäristössä on talvispooria? Kyllä melkein hymyilytti kun lauantaina katseli karttaa ja maastoa Joensuun alapuolella, tiestön perusteella ei tule kamala ikävä näitä pääkaupunkiseudun pätkiä!
Puhumattakaan Joensuun pohjois puolesta ja taitaa täältä pooriakin löytyä jos jaksetaan ajaa tarpeeksi että pysyy auki, sitten kun ehdit näille kulmille niin tervetuloa.

Ahti ja Exc
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Ahti kirjoitti:,ja Roiske eturiviin :lol:

Ahti ja Exc
No mikä jottei :oops:
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja creative »

Tuli käytyä Kiteellä enduroa ajamassa..Alkaa pääsemään juonesta kiinni.Ainut tuo kunto tökkii vastaan.Mutta tästä ei voi olla suunta kuin ylöspäin. Tuus Ahti pois sieltä etelän lämmöstä.
Kyllä enska voittaa sen.... :lol: :mrgreen: :mrgreen:
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

creative kirjoitti:Tuli käytyä Kiteellä enduroa ajamassa..Alkaa pääsemään juonesta kiinni.Ainut tuo kunto tökkii vastaan.Mutta tästä ei voi olla suunta kuin ylöspäin. Tuus Ahti pois sieltä etelän lämmöstä.
Kyllä enska voittaa sen.... :lol: :mrgreen: :mrgreen:
Joo,mutku ei malta,päivällä +27,nyt pakarti kolaa lasissa ennen aamupalaa :mrgreen:

Ahti ilman exceetä.
Nestori
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Syys 05, 2011 9:40 pm
Pyörä: Husaberg fs 650

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Nestori »

Missä olette käyneet ajamassa talvella, alkaa lunta tulemaan ja enskanastat ois odottamassa tallissa laittoa. Mistä päin kannattaa jotai metsäpolkuja etsiä.
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja PAH »

Nestori kirjoitti:Missä olette käyneet ajamassa talvella, alkaa lunta tulemaan ja enskanastat ois odottamassa tallissa laittoa. Mistä päin kannattaa jotai metsäpolkuja etsiä.
Talvella ajellaan samoja teitä kuin kesälläkin ja on vähintään yhtä hauskaa. Muutaman kerran on päästy jääradallekin ja järvenselällä ajetaan heti kun jää kestää. Endurolenkit löytyy Onttolasta, Uurosta ja Kiteeltä, ovat maksullisia. Nekin meinattiin pitää ajamalla auki mahdollisimman pitkään.
Ilmoitellaan täällä kun taas mennään :P .
HiekkaHeikki
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja creative »

Hou hou.. Sunnuntaina 11.12-11 klo:14.00. Lähtö Uuron Shelliltä.
Eli tulee pimeä ajoa, valot on kiva olla ja kilpi, kun mennään välillä teitäkin pitkin.
Mukana ainakin:
Ahti
creative
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja creative »

creative kirjoitti:Hou hou.. Sunnuntaina 11.12-11 klo:14.00. Lähtö Uuron Shelliltä.
Eli tulee pimeä ajoa, valot on kiva olla ja kilpi, kun mennään välillä teitäkin pitkin.
Mukana ainakin:
Ahti
creative
Nyt kävi niin että heitän pyyhkeen kehään..tänään nivus sai kipeetä, illalla pikkujoulu, ja tulihan tuota ajettua 5 kertaa viikon sisällä.
Ajelkaa muut huomenna...
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
lturune
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 4:41 pm
Pyörä: KTM 450 EXC
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja lturune »

Lähen messiin
Lare
Viestit: 172
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 1:46 pm
Pyörä: Triumph tiger 800xcx
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Lare »

creative kirjoitti:Hou hou.. Sunnuntaina 11.12-11 klo:14.00. Lähtö Uuron Shelliltä.
Eli tulee pimeä ajoa, valot on kiva olla ja kilpi, kun mennään välillä teitäkin pitkin.
Mukana ainakin:
Ahti
creative

Kyl oli niiiin kivaa, ettei osaa edes kirjaimin sitä kertoa 8) kun jaamankankaalla ja jossain muuallakin ajelimme minä, lturune ja ahti
Älä mene sinne minne elämä sinua vie.
Vie sinä elämä sinne minne olet itse menossa.
Vastaa Viestiin