Joensuun ympäristö
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Joensuun ympäristö
Hop.
Oisko kiinnostusta käydä ajamassa sunnuntaina jotain mukavaa polkulenkkiä? Voidaan mennä rauhallisemminkin, jos jollain on liian iso mopo.
Esim. Pärnävaaran urheilukeskuksen lähellä on mun mielestä aika mukavia polkuja.
Muutakin voi ehdotella.
Oisko kiinnostusta käydä ajamassa sunnuntaina jotain mukavaa polkulenkkiä? Voidaan mennä rauhallisemminkin, jos jollain on liian iso mopo.
Esim. Pärnävaaran urheilukeskuksen lähellä on mun mielestä aika mukavia polkuja.
Muutakin voi ehdotella.
Moro.
Sopisko su. lähtee johonkin aikaan shellilitä?
Olis minun lisäksi pari kaveria ehken tuloillaan. Ne on aika nopsaan ajeltu ne pärnän ympäristön polut , niin kattelisko siihen lisäks esim pyörähtämistä uuron shellillä tms..?
Olis minun lisäksi pari kaveria ehken tuloillaan. Ne on aika nopsaan ajeltu ne pärnän ympäristön polut , niin kattelisko siihen lisäks esim pyörähtämistä uuron shellillä tms..?
Sopii loistavasti. Onko kellonajasta toiveita? Klo 14?
Mulla ei sinänsä hirveesti oo tietoa noista poluista, mutta jos teillä on nii hyvä.
Mulla ei sinänsä hirveesti oo tietoa noista poluista, mutta jos teillä on nii hyvä.
Moro,TeeS kirjoitti:Moro.
Jos aikataulut antaa myöden niin ollaan Uurossa odottamassa.
Ahti ja Adve
14.00 lähtö ylämyllyn shelliltä käy ainakin mulle. Sinne siis ja kelikin sunnuntaina on ainakin vielä forecan mukaan loistava.
Koitan saapua paikalle.-Make- kirjoitti:14.00 lähtö ylämyllyn shelliltä käy ainakin mulle. Sinne siis ja kelikin sunnuntaina on ainakin vielä forecan mukaan loistava.
Juu klo 14 shellillä.
Roiske kirjoitti:Koitan saapua paikalle.-Make- kirjoitti:14.00 lähtö ylämyllyn shelliltä käy ainakin mulle. Sinne siis ja kelikin sunnuntaina on ainakin vielä forecan mukaan loistava.
Kannattaa sun roudata husse paikalle, ku reitti taitaa tulla sen verran enduro painotteiseksi..
Jos Ahti joudat ajamaan niin tule 14.00 tuohon ylämyllyn shellille. Taitaa uuro jäädä välistä ja reitti suuntautua outokumpuun päin tästä pärnävaaran kautta.
Husse piti jättää hyvinkäälle viikko sitten, mutta tuun suzukilla-Make- kirjoitti: Kannattaa sun roudata husse paikalle, ku reitti taitaa tulla sen verran enduro painotteiseksi..![]()
"Sattumien" johdosta passaan tämän,mutta menkää työ.-Make- kirjoitti:Roiske kirjoitti:Koitan saapua paikalle.-Make- kirjoitti:14.00 lähtö ylämyllyn shelliltä käy ainakin mulle. Sinne siis ja kelikin sunnuntaina on ainakin vielä forecan mukaan loistava.
Kannattaa sun roudata husse paikalle, ku reitti taitaa tulla sen verran enduro painotteiseksi..![]()
Jos Ahti joudat ajamaan niin tule 14.00 tuohon ylämyllyn shellille. Taitaa uuro jäädä välistä ja reitti suuntautua outokumpuun päin tästä pärnävaaran kautta.
Ahti ja Adve
Hienot reitit oli ylämyllyn suunnalla, joskin motovanteellisille ehkä turhan vaativa ainakin tuo loppuosa, joten outokummussa käytiin neljästään, kun upottavia paikkoja oli tiedossa. Tuossa muutama kuva matkalta. Kiitokset seurasta.
Luojan kiitos, että älys lähtee ajoissa pois. 
Mukavaa oli kyllä porukalla päristellä, harmi että kalusto oli "vajavaista".
Mukavaa oli kyllä porukalla päristellä, harmi että kalusto oli "vajavaista".
Mukaava oli kyl ajaa, vaikka rengastus olikin huonoin mahdollinen eikä pyöräkään ehkä helpoin ajettava. Varsinkin kun ensikertaa metsäpoluilla ajamassa.
Toivottavasti en hidastanut porukkaa liikaa ja/tai aiheuttanut joidenkin kyllästymistä mun säätämistä katsoessa(kiitokset viel henkilölle joka autto minut asfaltille asti).
Jospa seuraavan kerran sitä enskavanteilla pääsis mukaan.
Toivottavasti en hidastanut porukkaa liikaa ja/tai aiheuttanut joidenkin kyllästymistä mun säätämistä katsoessa(kiitokset viel henkilölle joka autto minut asfaltille asti).
Jospa seuraavan kerran sitä enskavanteilla pääsis mukaan.
Hyvä lenkki oli juu ja senkin takia sitä porukalla ajellaan et on jeesiä lähellä jos tarve tulee. Kiitokset seurasta.
Tuossa tänään pyörää pestessä huomasin että oli takavanteeseenkin tullu reilu kivi jossain loppupätkällä....iso monttu ulkokehällä jota moskalla naputtelin suoremmaksi. Nyt olis siis kummatkin vannekehät kohta vaihtokunnossa. Harrastukset maksaa
Tuossa tänään pyörää pestessä huomasin että oli takavanteeseenkin tullu reilu kivi jossain loppupätkällä....iso monttu ulkokehällä jota moskalla naputtelin suoremmaksi. Nyt olis siis kummatkin vannekehät kohta vaihtokunnossa. Harrastukset maksaa
Missäs päin tuo "sotaretken" kuvissa näkyvä kota sijaitsee? Ei oikein taho löytyä tietoa noista ilomantsi/Lieksa laavuista, kodista tai nuotiopaikoista. Joten jos joltakin sijainteja löytyy niin oisin kiitollinen.Roiske kirjoitti:Jonkunlainen keräilyeräkuvakooste sotaretkestä löytyy tuolta.
TeeS, löyty kuusiokoloavain tuolta pihalta, oisko sulta jääny?