Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.
Valvojat: Jukka , Moderaattorit
Ahti
Viestit: 501 Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja Ahti » La Heinä 23, 2011 10:40 pm
Morot;
Kiinnostaisko jotakuta lähteä huomenna iltapäivällä ajelulle,tietä pitkin,jos pölyää,voin ajaa edella
Lähtö vaikka klo 16 Hietsun kioskilta
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 17&lang=fi
Tavoite vois olla vaikka Ilomantsin Neste.
Jonkun sortin ilmoittautuminen yv:llä tai txt o4o-5544427
Ahti ja Adve
Lare
Viestit: 172 Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 1:46 pm
Pyörä: Triumph tiger 800xcx
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja Lare » Su Heinä 24, 2011 9:19 am
Ahti kirjoitti: Morot;
Kiinnostaisko jotakuta lähteä huomenna iltapäivällä ajelulle,tietä pitkin,jos pölyää,voin ajaa edella
Lähtö vaikka klo 16 Hietsun kioskilta
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 17&lang=fi
Tavoite vois olla vaikka Ilomantsin Neste.
Jonkun sortin ilmoittautuminen yv:llä tai txt o4o-5544427
Ahti ja Adve
Voisin vaikka tullakkin
Älä mene sinne minne elämä sinua vie.
Vie sinä elämä sinne minne olet itse menossa.
Ahti
Viestit: 501 Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja Ahti » Su Heinä 24, 2011 12:19 pm
Meit on kolme,mukaan mahtuu vielä.
Ahti ja Adve.
petrij
Viestit: 108 Liittynyt: To Kesä 21, 2007 1:10 pm
Pyörä: RedHunter VH500
Paikkakunta: J:suu
Viesti
Kirjoittaja petrij » Su Heinä 24, 2011 2:21 pm
- Koitan ehtiä neljäksi the kitskalle.
Petri ja Jamaha
SS125A -> CB100 -> CB350F -> GS450L -> HVA WR125 -> XJ750 -> K100RT -> YZ250 -> R-E G2 350 -> NX650 -> WR250R -> Ariel VH500
Ahti
Viestit: 501 Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja Ahti » Su Heinä 24, 2011 3:14 pm
petrij kirjoitti: - Koitan ehtiä neljäksi the kitskalle.
Petri ja Jamaha
Hiano homma,ootellaan jos et ehdi.
Ahti ja Adve.
muma
Viestit: 445 Liittynyt: La Loka 01, 2005 5:32 pm
Pyörä: Husqvarna TR
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja muma » Su Heinä 24, 2011 7:41 pm
Noista kokoontumisista.Olin iltapäivällä tulossa asuntoautolla "etelästä" ja tauolla karvion lähellä levähdyspaikalla.Yhtäkkiä alko hirveä jyrinä ja aattelin että matkustajakone laskeutuu...Katsoin ikkunasta ja kas.Parkkipaikka täyteen harrikoita.Hirveä oli meteli ja levähdyspaikka täyteen pyöriä.
Ei siitä edes karkuun päässyt.Pukivat sadeasut päälle kun edessäpäin satoi rankasti.Ainakin
60 pyörää ja huoltoautot oli.Mc Cannonball oli liikkeelllä.Karskin näköistä porukkaa kurapyöräilijöihin verrattuna.
Tseta
Viestit: 143 Liittynyt: La Marras 17, 2007 10:04 pm
Pyörä: LC8, EXC-F
Paikkakunta: Itä-Suomi
Viesti
Kirjoittaja Tseta » Su Heinä 24, 2011 10:18 pm
Mukavat "sunnuntai"ajelut oli, vaikka kotiinpaluu lopulta menikin melko myöhäiseksi. Kiitos kaikille mukana olleille.
-T
Ahti
Viestit: 501 Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja Ahti » Su Heinä 24, 2011 10:23 pm
Tseta kirjoitti: Mukavat "sunnuntai"ajelut oli, vaikka kotiinpaluu lopulta menikin melko myöhäiseksi. Kiitos kaikille mukana olleille.
-T
Joo,parisataa tuli lasiin....Ilomantsin Nesteellä tankattiin ukot ja mopot.
Muuten pysyttiin tällä kertaa ihan reitillä
Ja kiva nähdä uusia kasvoja joukossa.
Ahti ja Adve
Lare
Viestit: 172 Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 1:46 pm
Pyörä: Triumph tiger 800xcx
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja Lare » Su Heinä 24, 2011 10:25 pm
Lystiä oli ajella ja kiitokset kuvassa olijoille ja roiskeelle vauhdikkaasta loppu pätkästä
Liitteet
Älä mene sinne minne elämä sinua vie.
Vie sinä elämä sinne minne olet itse menossa.
TimoVaari
Viestit: 64 Liittynyt: Su Heinä 18, 2010 6:18 pm
Pyörä: Transalp-89
Viesti
Kirjoittaja TimoVaari » Su Heinä 24, 2011 10:47 pm
Kiitos Ahtille ja muille surauttelijoille. Oli kiva ajella vaihteeksi porukalla.
Timo
Jarkko
Viestit: 1043 Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Pyörä: Bmw
Paikkakunta: Susiraja
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jarkko » La Heinä 30, 2011 6:31 pm
Huomenna iltapäivällä (äkkilähtö) itärajalle.
Lähtö Ahvenisen kioskilta klo. n. 15.30
Ei tarvitse olla "kovajätkä", ajellaan rajoitusten mukaan ja kovia teitä.
Jarkko
Viestit: 1043 Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Pyörä: Bmw
Paikkakunta: Susiraja
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jarkko » Ma Elo 01, 2011 5:41 pm
Inarin reissu heitetty.
Rajavyöhykkeen kapenemisen jälkeen ei olekkaan tullut tuolla ajettua, nyt pääsi Haapavaarankin (Elimovaarantie) ajamaan.
-Make-
Viestit: 255 Liittynyt: Su Kesä 21, 2009 9:51 pm
Pyörä: Maastopyörä
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti
Kirjoittaja -Make- » Ma Elo 01, 2011 10:51 pm
----
Viimeksi muokannut
-Make- , Ti Elo 02, 2011 9:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pastori
Viestit: 464 Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:49 pm
Pyörä: Pyörätön
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja Pastori » Ti Elo 02, 2011 4:54 pm
Hieman OT, mutta löytyskö keltään ylimääräsiä peilejä. Uudet peilit on tilauksessa, mutta eivät taida keretä tulla ennen ensviikon etelänreissua. Mallilla ei väliä, kuhan ovat vaan halavat.
EDIT:Ei enää tarvetta. Peilit tulikin jönneille hieman ennakoitua aiemmin.
Viimeksi muokannut
Pastori , Pe Elo 05, 2011 10:04 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
petrij
Viestit: 108 Liittynyt: To Kesä 21, 2007 1:10 pm
Pyörä: RedHunter VH500
Paikkakunta: J:suu
Viesti
Kirjoittaja petrij » Ke Elo 03, 2011 8:42 am
-Moro.
Mulla olisi ylimääräisenä lyhytvartiset peilit, olleet yhden kesän kiinni Domissa.
Muistaakseni 10 mm kierre, löytyy kotitallilta Mutalasta. 2:lla kympillä lähtee..
P. 0 viis nolla - 3871828/Petri
SS125A -> CB100 -> CB350F -> GS450L -> HVA WR125 -> XJ750 -> K100RT -> YZ250 -> R-E G2 350 -> NX650 -> WR250R -> Ariel VH500