Joensuun ympäristö

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Morot;

Kiinnostaisko jotakuta lähteä huomenna iltapäivällä ajelulle,tietä pitkin,jos pölyää,voin ajaa edella :P

Lähtö vaikka klo 16 Hietsun kioskilta http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 17&lang=fi

Tavoite vois olla vaikka Ilomantsin Neste.

Jonkun sortin ilmoittautuminen yv:llä tai txt o4o-5544427

Ahti ja Adve
Lare
Viestit: 172
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 1:46 pm
Pyörä: Triumph tiger 800xcx
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Lare »

Ahti kirjoitti:Morot;

Kiinnostaisko jotakuta lähteä huomenna iltapäivällä ajelulle,tietä pitkin,jos pölyää,voin ajaa edella :P

Lähtö vaikka klo 16 Hietsun kioskilta http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 17&lang=fi

Tavoite vois olla vaikka Ilomantsin Neste.

Jonkun sortin ilmoittautuminen yv:llä tai txt o4o-5544427

Ahti ja Adve
Voisin vaikka tullakkin
Älä mene sinne minne elämä sinua vie.
Vie sinä elämä sinne minne olet itse menossa.
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Meit on kolme,mukaan mahtuu vielä.

Ahti ja Adve.
Avatar
petrij
Viestit: 108
Liittynyt: To Kesä 21, 2007 1:10 pm
Pyörä: RedHunter VH500
Paikkakunta: J:suu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja petrij »

- Koitan ehtiä neljäksi the kitskalle.

Petri ja Jamaha
SS125A -> CB100 -> CB350F -> GS450L -> HVA WR125 -> XJ750 -> K100RT -> YZ250 -> R-E G2 350 -> NX650 -> WR250R -> Ariel VH500
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

petrij kirjoitti:- Koitan ehtiä neljäksi the kitskalle.

Petri ja Jamaha

Hiano homma,ootellaan jos et ehdi.

Ahti ja Adve.
Avatar
muma
Viestit: 445
Liittynyt: La Loka 01, 2005 5:32 pm
Pyörä: Husqvarna TR
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja muma »

Noista kokoontumisista.Olin iltapäivällä tulossa asuntoautolla "etelästä" ja tauolla karvion lähellä levähdyspaikalla.Yhtäkkiä alko hirveä jyrinä ja aattelin että matkustajakone laskeutuu...Katsoin ikkunasta ja kas.Parkkipaikka täyteen harrikoita.Hirveä oli meteli ja levähdyspaikka täyteen pyöriä.
Ei siitä edes karkuun päässyt.Pukivat sadeasut päälle kun edessäpäin satoi rankasti.Ainakin
60 pyörää ja huoltoautot oli.Mc Cannonball oli liikkeelllä.Karskin näköistä porukkaa kurapyöräilijöihin verrattuna.
Avatar
Tseta
Viestit: 143
Liittynyt: La Marras 17, 2007 10:04 pm
Pyörä: LC8, EXC-F
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Tseta »

Mukavat "sunnuntai"ajelut oli, vaikka kotiinpaluu lopulta menikin melko myöhäiseksi. Kiitos kaikille mukana olleille.

-T
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Tseta kirjoitti:Mukavat "sunnuntai"ajelut oli, vaikka kotiinpaluu lopulta menikin melko myöhäiseksi. Kiitos kaikille mukana olleille.

-T
Joo,parisataa tuli lasiin....Ilomantsin Nesteellä tankattiin ukot ja mopot.

Muuten pysyttiin tällä kertaa ihan reitillä :oops:

Ja kiva nähdä uusia kasvoja joukossa.

Ahti ja Adve
Lare
Viestit: 172
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 1:46 pm
Pyörä: Triumph tiger 800xcx
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Lare »

Lystiä oli ajella ja kiitokset kuvassa olijoille ja roiskeelle vauhdikkaasta loppu pätkästä
Liitteet
24072011085 (1024x575).jpg
Älä mene sinne minne elämä sinua vie.
Vie sinä elämä sinne minne olet itse menossa.
TimoVaari
Viestit: 64
Liittynyt: Su Heinä 18, 2010 6:18 pm
Pyörä: Transalp-89

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja TimoVaari »

Kiitos Ahtille ja muille surauttelijoille. Oli kiva ajella vaihteeksi porukalla.
Timo
Avatar
Jarkko
Viestit: 1043
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Pyörä: Bmw
Paikkakunta: Susiraja
Viesti:

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

Huomenna iltapäivällä (äkkilähtö) itärajalle.
Lähtö Ahvenisen kioskilta klo. n. 15.30
Ei tarvitse olla "kovajätkä", ajellaan rajoitusten mukaan ja kovia teitä. Kuva
-jarkko-
Kuvat
Avatar
Jarkko
Viestit: 1043
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Pyörä: Bmw
Paikkakunta: Susiraja
Viesti:

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

Inarin reissu heitetty.
Rajavyöhykkeen kapenemisen jälkeen ei olekkaan tullut tuolla ajettua, nyt pääsi Haapavaarankin (Elimovaarantie) ajamaan.
-jarkko-
Kuvat
Avatar
-Make-
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 21, 2009 9:51 pm
Pyörä: Maastopyörä
Paikkakunta: Ylämylly

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja -Make- »

----
Viimeksi muokannut -Make-, Ti Elo 02, 2011 9:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pastori
Viestit: 464
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 9:49 pm
Pyörä: Pyörätön
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Hieman OT, mutta löytyskö keltään ylimääräsiä peilejä. Uudet peilit on tilauksessa, mutta eivät taida keretä tulla ennen ensviikon etelänreissua. Mallilla ei väliä, kuhan ovat vaan halavat.

EDIT:Ei enää tarvetta. Peilit tulikin jönneille hieman ennakoitua aiemmin.
Viimeksi muokannut Pastori, Pe Elo 05, 2011 10:04 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
petrij
Viestit: 108
Liittynyt: To Kesä 21, 2007 1:10 pm
Pyörä: RedHunter VH500
Paikkakunta: J:suu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja petrij »

-Moro.
Mulla olisi ylimääräisenä lyhytvartiset peilit, olleet yhden kesän kiinni Domissa.
Muistaakseni 10 mm kierre, löytyy kotitallilta Mutalasta. 2:lla kympillä lähtee..

P. 0 viis nolla - 3871828/Petri
SS125A -> CB100 -> CB350F -> GS450L -> HVA WR125 -> XJ750 -> K100RT -> YZ250 -> R-E G2 350 -> NX650 -> WR250R -> Ariel VH500
Vastaa Viestiin