Joensuun ympäristö

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Riksteri
Viestit: 7
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 11:33 am
Pyörä: Husa FE 450

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Riksteri »

-Make- kirjoitti:
Olitko muuten eilen ilta seiskalta uuron shellillä tankilla husalla? joku husa moto oli ainaki jonkun mustan hyrrän kanssa.
Kyllä vain.
Lare
Viestit: 172
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 1:46 pm
Pyörä: Triumph tiger 800xcx
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Lare »

Ahti ei osallistu la.ip. ajoihin.
Älä mene sinne minne elämä sinua vie.
Vie sinä elämä sinne minne olet itse menossa.
jaku
Viestit: 1
Liittynyt: La Heinä 16, 2011 11:43 am
Pyörä: KTM EXC-R 530

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja jaku »

Jaku ilmottautuu porkkana EXC-R 530 pyörällä mahdollisiin ajoihin mukaan...mitä enemmän rymyämistä niin aina parempi :roll:
JKM
Viestit: 459
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 1:07 pm
Pyörä: 1100GS,1150GSA
Paikkakunta: pohj.keski-suomi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja JKM »

Hei

Paikalliset ajeliat varmaan tietää? Palovaarasta voimalan ohi Palojärven "rannan" tuntumassa menevällä tiellä KASATTU KIVIESTE TIEN POIKKI !!! Osapuilleen Ilomantsin rajan seutuvilla. En ainakaan huomannut ajokieltoa tien alussa.

Jarmo
Avatar
Jarkko
Viestit: 1043
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Pyörä: Bmw
Paikkakunta: Susiraja
Viesti:

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

JKM kirjoitti:Hei

Paikalliset ajeliat varmaan tietää? Palovaarasta voimalan ohi Palojärven "rannan" tuntumassa menevällä tiellä KASATTU KIVIESTE TIEN POIKKI !!! Osapuilleen Ilomantsin rajan seutuvilla. En ainakaan huomannut ajokieltoa tien alussa.

Jarmo
Taitaa olla se kielto/info taulu jo Hiiskoskella, josta "pankkitie" lähtee länteen.
2007 se möykky siihen ilmaantui.
-jarkko-
Kuvat
JKM
Viestit: 459
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 1:07 pm
Pyörä: 1100GS,1150GSA
Paikkakunta: pohj.keski-suomi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja JKM »

Jarkko kirjoitti:
JKM kirjoitti:Hei

Paikalliset ajeliat varmaan tietää? Palovaarasta voimalan ohi Palojärven "rannan" tuntumassa menevällä tiellä KASATTU KIVIESTE TIEN POIKKI !!! Osapuilleen Ilomantsin rajan seutuvilla. En ainakaan huomannut ajokieltoa tien alussa.

Jarmo
Taitaa olla se kielto/info taulu jo Hiiskoskella, josta "pankkitie" lähtee länteen.
2007 se möykky siihen ilmaantui.
Erilaiselta näyttää , lähettiin Pamilon voimalasta päin.

Jarmo
Liitteet
Kivieste.jpg
Avatar
Jarkko
Viestit: 1043
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Pyörä: Bmw
Paikkakunta: Susiraja
Viesti:

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

JKM kirjoitti:
Erilaiselta näyttää , lähettiin Pamilon voimalasta päin.

Jarmo
Hidaste

Tuota kai tarkoitat, olisikko sade vienyt mullat ja hiekat, kivet vain jäänyt.
Merkittävähän tuo olisi paremmin vahinkojen välttämiseksi.
-jarkko-
Kuvat
JKM
Viestit: 459
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 1:07 pm
Pyörä: 1100GS,1150GSA
Paikkakunta: pohj.keski-suomi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja JKM »

Jarkko kirjoitti:
JKM kirjoitti:
Erilaiselta näyttää , lähettiin Pamilon voimalasta päin.

Jarmo
Hidaste

Tuota kai tarkoitat, olisikko sade vienyt mullat ja hiekat, kivet vain jäänyt.
Merkittävähän tuo olisi paremmin vahinkojen välttämiseksi.
Joo noille main paikallistin OK ... mutku ei oo ku "pallopäägps" ja paperikartta niin ei aina oo ihan varma missä milloiki tarkasti kartalla on :P
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

JKM kirjoitti:Hei

Paikalliset ajeliat varmaan tietää? Palovaarasta voimalan ohi Palojärven "rannan" tuntumassa menevällä tiellä KASATTU KIVIESTE TIEN POIKKI !!! Osapuilleen Ilomantsin rajan seutuvilla. En ainakaan huomannut ajokieltoa tien alussa.

Jarmo
Katos Katos!

Kiva tietää.itse ajelen tuolta kautta http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 39&lang=fi

Onhan toi melkonen kivikasa tiellä :oops:

Ahti ja Adve
JKM
Viestit: 459
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 1:07 pm
Pyörä: 1100GS,1150GSA
Paikkakunta: pohj.keski-suomi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja JKM »

Ahti kirjoitti:
Katos Katos!

Kiva tietää.itse ajelen tuolta kautta http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 39&lang=fi

Onhan toi melkonen kivikasa tiellä :oops:

Ahti ja Adve
Joo meidan reitinvalintoihin näyttää vaikuttavan usein kartassa sininen väri "magneetin" lailla :P
Ja kiviä oli laitettu huolella niin sanotusti "ojienkin" puolelle että kevyemmälläkin kalustolla kiertäminen/ylitys haastavaa.

Jarmo
Ahti
Viestit: 501
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 9:53 pm
Pyörä: 990R taas
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Ahti »

JKM kirjoitti:
Ahti kirjoitti:
Katos Katos!

Kiva tietää.itse ajelen tuolta kautta http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 39&lang=fi

Onhan toi melkonen kivikasa tiellä :oops:

Ahti ja Adve
Joo meidan reitinvalintoihin näyttää vaikuttavan usein kartassa sininen väri "magneetin" lailla :P
Ja kiviä oli laitettu huolella niin sanotusti "ojienkin" puolelle että kevyemmälläkin kalustolla kiertäminen/ylitys haastavaa.

Jarmo

Pääasia kai kuitenkin että saa ajaa ja toivottavasti olette viihtynyt Pohjois-Karjalan soralla 8)

Ahti ja Adve
JKM
Viestit: 459
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 1:07 pm
Pyörä: 1100GS,1150GSA
Paikkakunta: pohj.keski-suomi

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja JKM »

Ahti kirjoitti:

Pääasia kai kuitenkin että saa ajaa ja toivottavasti olette viihtynyt Pohjois-Karjalan soralla 8)

Ahti ja Adve
KIITOS KIITOS että saimme taas naatiskella teidän hienosta tiestöstä, mm. kotiin lähtöpäivänä surautimme taas nuo Palo-Oskola-Uskali mahtavat kiemurat (reissaamislastatulla ja kahden henkilön kuormatulla mopolla) :mrgreen:

Jarmo
Riksteri
Viestit: 7
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 11:33 am
Pyörä: Husa FE 450

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Riksteri »

Saataiskos tälle päivälle jotain polkurymistelyä aikaiseksi? Joku halukas näyttämään reittejä? Itse voin yrittää pysytellä perässä.

Mielellään ei mitään ihan suota, eikä velliä. Mulla ei tosiaan vielä oo ku ne smoto renkaat, tosin Avon Distanziat, joten on niissä ees vähäsen kuviota.

18.00 Uuron Shell?
Avatar
-Make-
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 21, 2009 9:51 pm
Pyörä: Maastopyörä
Paikkakunta: Ylämylly

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja -Make- »

Mielenkiintoa olis poluille, mutta iso nappularengas 660R jamppu alustoineen pistää vastaan. Myykää 450cc valkokilpi halvalla 8)
pytikka
Viestit: 74
Liittynyt: Ke Tammi 13, 2010 1:49 pm
Pyörä: 250 exc, Desert Sled
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja pytikka »

Vastaa Viestiin