Kyllä vain.-Make- kirjoitti:
Olitko muuten eilen ilta seiskalta uuron shellillä tankilla husalla? joku husa moto oli ainaki jonkun mustan hyrrän kanssa.
Joensuun ympäristö
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Joensuun ympäristö
-
Lare
- Viestit: 172
- Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 1:46 pm
- Pyörä: Triumph tiger 800xcx
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Joensuun ympäristö
Ahti ei osallistu la.ip. ajoihin.
Älä mene sinne minne elämä sinua vie.
Vie sinä elämä sinne minne olet itse menossa.
Vie sinä elämä sinne minne olet itse menossa.
Re: Joensuun ympäristö
Jaku ilmottautuu porkkana EXC-R 530 pyörällä mahdollisiin ajoihin mukaan...mitä enemmän rymyämistä niin aina parempi 
-
JKM
- Viestit: 459
- Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 1:07 pm
- Pyörä: 1100GS,1150GSA
- Paikkakunta: pohj.keski-suomi
Re: Joensuun ympäristö
Hei
Paikalliset ajeliat varmaan tietää? Palovaarasta voimalan ohi Palojärven "rannan" tuntumassa menevällä tiellä KASATTU KIVIESTE TIEN POIKKI !!! Osapuilleen Ilomantsin rajan seutuvilla. En ainakaan huomannut ajokieltoa tien alussa.
Jarmo
Paikalliset ajeliat varmaan tietää? Palovaarasta voimalan ohi Palojärven "rannan" tuntumassa menevällä tiellä KASATTU KIVIESTE TIEN POIKKI !!! Osapuilleen Ilomantsin rajan seutuvilla. En ainakaan huomannut ajokieltoa tien alussa.
Jarmo
Re: Joensuun ympäristö
Taitaa olla se kielto/info taulu jo Hiiskoskella, josta "pankkitie" lähtee länteen.JKM kirjoitti:Hei
Paikalliset ajeliat varmaan tietää? Palovaarasta voimalan ohi Palojärven "rannan" tuntumassa menevällä tiellä KASATTU KIVIESTE TIEN POIKKI !!! Osapuilleen Ilomantsin rajan seutuvilla. En ainakaan huomannut ajokieltoa tien alussa.
Jarmo
2007 se möykky siihen ilmaantui.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
-
JKM
- Viestit: 459
- Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 1:07 pm
- Pyörä: 1100GS,1150GSA
- Paikkakunta: pohj.keski-suomi
Re: Joensuun ympäristö
Erilaiselta näyttää , lähettiin Pamilon voimalasta päin.Jarkko kirjoitti:Taitaa olla se kielto/info taulu jo Hiiskoskella, josta "pankkitie" lähtee länteen.JKM kirjoitti:Hei
Paikalliset ajeliat varmaan tietää? Palovaarasta voimalan ohi Palojärven "rannan" tuntumassa menevällä tiellä KASATTU KIVIESTE TIEN POIKKI !!! Osapuilleen Ilomantsin rajan seutuvilla. En ainakaan huomannut ajokieltoa tien alussa.
Jarmo
2007 se möykky siihen ilmaantui.
Jarmo
Re: Joensuun ympäristö
HidasteJKM kirjoitti:
Erilaiselta näyttää , lähettiin Pamilon voimalasta päin.
Jarmo
Tuota kai tarkoitat, olisikko sade vienyt mullat ja hiekat, kivet vain jäänyt.
Merkittävähän tuo olisi paremmin vahinkojen välttämiseksi.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
-
JKM
- Viestit: 459
- Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 1:07 pm
- Pyörä: 1100GS,1150GSA
- Paikkakunta: pohj.keski-suomi
Re: Joensuun ympäristö
Joo noille main paikallistin OK ... mutku ei oo ku "pallopäägps" ja paperikartta niin ei aina oo ihan varma missä milloiki tarkasti kartalla onJarkko kirjoitti:HidasteJKM kirjoitti:
Erilaiselta näyttää , lähettiin Pamilon voimalasta päin.
Jarmo
Tuota kai tarkoitat, olisikko sade vienyt mullat ja hiekat, kivet vain jäänyt.
Merkittävähän tuo olisi paremmin vahinkojen välttämiseksi.
Re: Joensuun ympäristö
Katos Katos!JKM kirjoitti:Hei
Paikalliset ajeliat varmaan tietää? Palovaarasta voimalan ohi Palojärven "rannan" tuntumassa menevällä tiellä KASATTU KIVIESTE TIEN POIKKI !!! Osapuilleen Ilomantsin rajan seutuvilla. En ainakaan huomannut ajokieltoa tien alussa.
Jarmo
Kiva tietää.itse ajelen tuolta kautta http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 39&lang=fi
Onhan toi melkonen kivikasa tiellä
Ahti ja Adve
-
JKM
- Viestit: 459
- Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 1:07 pm
- Pyörä: 1100GS,1150GSA
- Paikkakunta: pohj.keski-suomi
Re: Joensuun ympäristö
Joo meidan reitinvalintoihin näyttää vaikuttavan usein kartassa sininen väri "magneetin" laillaAhti kirjoitti:
Katos Katos!
Kiva tietää.itse ajelen tuolta kautta http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 39&lang=fi
Onhan toi melkonen kivikasa tiellä![]()
Ahti ja Adve
Ja kiviä oli laitettu huolella niin sanotusti "ojienkin" puolelle että kevyemmälläkin kalustolla kiertäminen/ylitys haastavaa.
Jarmo
Re: Joensuun ympäristö
JKM kirjoitti:Joo meidan reitinvalintoihin näyttää vaikuttavan usein kartassa sininen väri "magneetin" laillaAhti kirjoitti:
Katos Katos!
Kiva tietää.itse ajelen tuolta kautta http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 39&lang=fi
Onhan toi melkonen kivikasa tiellä![]()
Ahti ja Adve![]()
Ja kiviä oli laitettu huolella niin sanotusti "ojienkin" puolelle että kevyemmälläkin kalustolla kiertäminen/ylitys haastavaa.
Jarmo
Pääasia kai kuitenkin että saa ajaa ja toivottavasti olette viihtynyt Pohjois-Karjalan soralla
Ahti ja Adve
-
JKM
- Viestit: 459
- Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 1:07 pm
- Pyörä: 1100GS,1150GSA
- Paikkakunta: pohj.keski-suomi
Re: Joensuun ympäristö
KIITOS KIITOS että saimme taas naatiskella teidän hienosta tiestöstä, mm. kotiin lähtöpäivänä surautimme taas nuo Palo-Oskola-Uskali mahtavat kiemurat (reissaamislastatulla ja kahden henkilön kuormatulla mopolla)Ahti kirjoitti:
Pääasia kai kuitenkin että saa ajaa ja toivottavasti olette viihtynyt Pohjois-Karjalan soralla![]()
Ahti ja Adve
Jarmo
Re: Joensuun ympäristö
Saataiskos tälle päivälle jotain polkurymistelyä aikaiseksi? Joku halukas näyttämään reittejä? Itse voin yrittää pysytellä perässä.
Mielellään ei mitään ihan suota, eikä velliä. Mulla ei tosiaan vielä oo ku ne smoto renkaat, tosin Avon Distanziat, joten on niissä ees vähäsen kuviota.
18.00 Uuron Shell?
Mielellään ei mitään ihan suota, eikä velliä. Mulla ei tosiaan vielä oo ku ne smoto renkaat, tosin Avon Distanziat, joten on niissä ees vähäsen kuviota.
18.00 Uuron Shell?
Re: Joensuun ympäristö
Mielenkiintoa olis poluille, mutta iso nappularengas 660R jamppu alustoineen pistää vastaan. Myykää 450cc valkokilpi halvalla 