Joensuun ympäristö

Ilmoituksia tulevista kokoontumisista ja tarinoita menneistä. Reissutarinat ja jorinat.

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Minähän se hyvinkii, launtaina menin ja sunnuntaina takasi. Oliko teneressä pahat äänet? :twisted:
Kyllähän tuolla kesäsin tulee monesti ajeltua anoppilassa käydessä, pitää ilmoitella seuraavan kerran.
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja creative »

Tuottihan tuo eilinen surauttelu tulostakin.... :shock:
Ahdin kivisuihkussa ajelusta,hauis mustana ja kännykästä näyttö paskana... :mrgreen:
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
skuikka
Viestit: 2245
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Taisit joskus mainitakkin tuosta anoppilan sijainnista. Taisi kymmenkunta minuuttia mennä kuulohavainnosta näköhavaintoon, jotta hyvin kuuluu.
Avatar
Niksutin@
Viestit: 65
Liittynyt: Ma Touko 04, 2009 5:44 pm
Pyörä: R1200GSA
Paikkakunta: Parikkala

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Niksutin@ »

skuikka kirjoitti:Jos sieltä tulee Parikkalaan (Saarelle) asti retkueita useamminkin, niin pistelkää viestiä, voin tulla jonon jatkeelle/oppaaksi. Löytyypä ropsinajon jäljiltä luvallisia rypemispaikkojakin. Tahtoo olla kaahausseura vähän vähissä täälläpäin, tänään tosin löysin suurinpiirtein 11km melko yhtäjaksoista sutimisjälkeä. Eihän Roiskeella ole mustaa pyörää?
morjensta toveri.=)
on meitä saman henkisiä täällä peräkylillä useampiakin ja aktivisesti käydään sorapolkuja kiertämässä, tosin tuo rypemispuoli on vielä hieman opetteluasteella, mutta sinähän voisit ähteä mielellään oppaaksi =)
eli 3x 8gessu löytyy ( Rautalahti, Särkisalmi ja Kirjavala), tosin ilman rupulikumeja,mutta joka vikonloppu kyllä lähdetään jonnekin ajelemaan ja joskus viikollakin iltapuoleen..
ilmoittele miten liikut , niin satutellaan aikatauluja kohdilleen.. =)

niksu(ät)niksu.net
nolla405659ysi63

Niksu
skuikka
Viestit: 2245
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Pitäisi saada pyörä kasaan tällä viikolla ja ehtiä vähän testaamaankin ennen URAA!!:lle lähtöä, joten mahdollisesti viikonloppuna voisi vähän ajaa rallia. Onkos teillä pohjapanssareita pemareissa?
Avatar
Niksutin@
Viestit: 65
Liittynyt: Ma Touko 04, 2009 5:44 pm
Pyörä: R1200GSA
Paikkakunta: Parikkala

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Niksutin@ »

ei oo panssaria kuin yhdellä, kaksi on vielä vaiheessa sen suhteen.. vähän vielä miettiny että tekisikö itse vai ostaisko kalliilla rahalla valmiin.. :roll:
skuikka
Viestit: 2245
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Jaa, en sitten houkuttele tuonne puunajouralle.
Käy etrasta PE-muovia ja kumimattoa, halpa, helppo ja suojaava. 8mm on Fantissa ja SE:ssäkin taisi olla samaa paksuutta. Luistaa kivissä kivasti.
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja PAH »

Onko tänään iltalenkille lähtijöitä kevyellä kalustolla kärrypoluille?
Pääsen lähtemään 17 jälkeen.

Heikki
HiekkaHeikki
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja creative »

PAH kirjoitti:Onko tänään iltalenkille lähtijöitä kevyellä kalustolla kärrypoluille?
Pääsen lähtemään 17 jälkeen.

Heikki
Ei pääse tälläkertaa mukaan, mutta jään lomalle pariksi viikkoo,
Onnistuu päiväsurauksetkin..
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja PAH »

Kolmisen tuntia pyörin Uuron ja Hautajärvensalon välillä. Paljon oli tuttuja polkuja mutta aina sieltä löytyy jotain ennen ajamatontakin. Muutama kuvakin tuli otettua.
Pidetään Pasi mielessä tuo sinun loma, päiväsurautukset onnistuu minullakin.

Heikki
HiekkaHeikki
Avatar
-Make-
Viestit: 255
Liittynyt: Su Kesä 21, 2009 9:51 pm
Pyörä: Maastopyörä
Paikkakunta: Ylämylly

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja -Make- »

Mistäpä löysit tuon telineen gepsille? Mulla olis laatikossa just samanlainen magellan ja joutais laittaa jamppuun.
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja PAH »

-Make- kirjoitti:Mistäpä löysit tuon telineen gepsille? Mulla olis laatikossa just samanlainen magellan ja joutais laittaa jamppuun.
Ihan itse sahasin ja taivuttelin 2 mm alumiinista. Yläosan voi avata jotta saa gepsin paikalleen ja kiristys siipimuttereilla. Sisäpuolelle liimasin kumimattoa pehmusteeksi. Kiinnitetty peilinvarteen jollain polkupyörän lampun kiinnikkeellä. Hyvin on kestänyt tärinää, viides kesä menossa.
HiekkaHeikki
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja creative »

Oli vanha pariskunta jäännyt kiinni autolla kuusojan linjalla, siinä sillalla mistä kuraattori "oikasi" ojan kautta.
Kannattaa mennä varovasti se silta. siitä puuttuu kapuloita aika paljon.Laittelin mitä sain paikoilleen.
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja creative »

https://picasaweb.google.com/1085210812 ... 39/3062011

Kiitos Heikille ja Esalle mukavasta maanantai illasta..
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Avatar
Roiske
Viestit: 1414
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 9:21 pm
Pyörä: DR800, DR-Z400

Re: Joensuun ympäristö

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Pienimuotoinen sota(historia)retki suunnitteilla Ilomantsiin lauantaina 9.7

Tutustuminen hattuvaarassa Taistelijantalon tarjontaan, itäpisteellä käynti, möhkön kautta Ilomantsiin tultaessa matkan varrelle jääviin kohteisiin tutustuminen. Reitti pääosin hiekkatietä ja korkeintaan helppoa maastoa seassa, joten nappuloita ei tarvitse. Lähtö ois klo. 9.00 Ilomantsin nesteen pihasta.
Vastaa Viestiin