Kuntoendurotapahtuma 29.06.08 Säkylässä. [color=red]TÄYNNÄ[/
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Eikös se edellinen ollu jo syystapahtuma ainakin kelien puolesta?Kalpa kirjoitti:Ei mitää uutta vastaavaa syystapahtumaa oo tiedossa? Kesällä ajettu "Säkylä GNCC" oli niin loistava ajotapahtuma että lisää kelpais
Ei tosin haittaa vaikka järjestäisivät toisen nyt syksyllä, kun oli niin hyvä tapahtuma.
- Kalpa
- Pyörä: Husaberg FE 390
Joo olihan se keli tosiaan aika syksyinen, tosin mukavan lämmintä oli vaikka vähän "ripotteli"satusetä kirjoitti:Eikös se edellinen ollu jo syystapahtuma ainakin kelien puolesta?Kalpa kirjoitti:Ei mitää uutta vastaavaa syystapahtumaa oo tiedossa? Kesällä ajettu "Säkylä GNCC" oli niin loistava ajotapahtuma että lisää kelpais![]()
Ei tosin haittaa vaikka järjestäisivät toisen nyt syksyllä, kun oli niin hyvä tapahtuma.
Re: Kuntoendurotapahtuma 29.06.08 Säkylässä. [color=red]TÄYNNÄ[/
Seuraava tapahtuma menee varmaankin väkisilläkin ens vuoden huhtikuun jälkeiseksi ajankohdaksi. Kaikille jotka mahdollisesti olisivat tulossa ajamaan niin tiedoksi että jatkoa tapahtumalle suunnitellaan.
- Kipa
- Pyörä: SE ja kolmipökö
HAA! Rivien välistä luettuna ilmoittautuminen matkaenskoille avattu! Mun nimi listaan!mausesku kirjoitti:Seuraava tapahtuma menee varmaankin väkisilläkin ens vuoden huhtikuun jälkeiseksi ajankohdaksi. Kaikille jotka mahdollisesti olisivat tulossa ajamaan niin tiedoksi että jatkoa tapahtumalle suunnitellaan.
Kipa
- taas kahden mopon taktiikalla -
Hitsi... sait ykkösnumeron.
Mulle kakkonen!
Mulle kakkonen!
- Kalpa
- Pyörä: Husaberg FE 390
Loistavaa että jatkoa tulee!
"ajaa niin ettei satu mitään"
Toivottavasti itelläkin on tuohon mennessä pyörä, jolla kehtaa tulla tuonne ajamaan.
Kyllä mäkin sit lähden "kolmanneksi pyöräksi" vaikka ei atv:ta ajettakkaan... Onhan tuossa kumminkin nuo jänikset valmiina!
Ja mä... 
Mielesi voi saada sinut harjoittelemaan. Vartalosi voi luoda sinulle voimaa, mutta vain sinun sydämesi tekee sinusta mestarin.
http://www.ts-racing.fi/web/
http://www.ts-racing.fi/web/