Salpakontio 4.7.-6.7.2007
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
- Mika TA-91
Moi,
Ajattelin loppuviikosta varata majoituksen, joten toivoisin että mukaan haluavilta ilmoittautumiset tulisivat tällä viikolla minulle, joka YV:nä tai mika ät sorvali piste gmail piste com. Mukaan voi tulla myös matkanvarrelta, mutta jos haluaa majoituksen toivon ilmoittautumisia minulle ja toki vielä tämänkin jälkeen voi ilmoittautua, jolloin yritän saada mutten voi taata majoitusta sisätiloissa.
Tarkempi ohjelmarunko on tämän viestiketjun ensimmäisessä viestissä. Lähetän vielä tämän viikon tai viimeistään ensiviikon kuluessa varsinaisen ohjelman ja reittiehdotukset ilmoittautuneille.
Nyt mukaan ovat lähdössä: RTJ, inventaattori, Hämis, mikan + allekirjoittanut eli tilaa on
Kyselijätkin (jonpall, Jaakko_88, 2old, Juonio jne.) saavat ilmoittautua
Ilmoittautumis viestiin mukaan: nimesi, sähköposti osoite, puhelinnumero, pyörän merkki ja malli, jos sinulla on GPS, niin sen merkki ja malli.
Terveisin
Ajattelin loppuviikosta varata majoituksen, joten toivoisin että mukaan haluavilta ilmoittautumiset tulisivat tällä viikolla minulle, joka YV:nä tai mika ät sorvali piste gmail piste com. Mukaan voi tulla myös matkanvarrelta, mutta jos haluaa majoituksen toivon ilmoittautumisia minulle ja toki vielä tämänkin jälkeen voi ilmoittautua, jolloin yritän saada mutten voi taata majoitusta sisätiloissa.
Tarkempi ohjelmarunko on tämän viestiketjun ensimmäisessä viestissä. Lähetän vielä tämän viikon tai viimeistään ensiviikon kuluessa varsinaisen ohjelman ja reittiehdotukset ilmoittautuneille.
Nyt mukaan ovat lähdössä: RTJ, inventaattori, Hämis, mikan + allekirjoittanut eli tilaa on
Kyselijätkin (jonpall, Jaakko_88, 2old, Juonio jne.) saavat ilmoittautua
Ilmoittautumis viestiin mukaan: nimesi, sähköposti osoite, puhelinnumero, pyörän merkki ja malli, jos sinulla on GPS, niin sen merkki ja malli.
Terveisin
Mika TA-91
- Mika TA-91
- Mika TA-91
- PilcQ
- Pyörä: Honda XRV 750 -96
- Viesti:
Herneles, kun reissu kiinnostaa, mutta työpaikka keväällä juuri vaihtunut ja vain tietty määrä lomaa tälle kesälle...Mika TA-91 kirjoitti:Ja VIELÄ MAHTUU MUKAAN, eikun ilmoittautumaan jos reissu kiinnostaa.
-
Jukka Talja & XRV750
Jukka Talja & XRV750
- teneraattori
- Pyörä: ON
Joo on se vähän ihme, ettei täntyyppinen reissu herätä enemmän kiinnostusta eli tässä on nyt jotain muutakin kuin pelkkää ajelua ja ne perinteiset iltatoimet. On meinaan Mika panostanut tähän ja suunnitelmat on sen mukaisia("mainos").Mika TA-91 kirjoitti:Moi,
Ja VIELÄ MAHTUU MUKAAN, eikun ilmoittautumaan jos reissu kiinnostaa.
Terveisin
- Mika TA-91
Kiitos kiitos, mutta kehutaan vasta reisssun jälkeen, niin on nähty toimiko jutut käytännössäkininventaattori kirjoitti: Joo on se vähän ihme, ettei täntyyppinen reissu herätä enemmän kiinnostusta eli tässä on nyt jotain muutakin kuin pelkkää ajelua ja ne perinteiset iltatoimet. On meinaan Mika panostanut tähän ja suunnitelmat on sen mukaisia("mainos").
Mainos on aina mieleen, etenkin kun siitä ei ole maksanut.
Terveisin
PS. niin ja tilaa on edelleenkin.
Mika TA-91
- Mika TA-91
- Mika TA-91
Kontiorallin enduroreissun lähtö on sitten klo 9.00 lauantaina 7.7.2007.Veijo kirjoitti:Minua kiinnostaa tuo Kontiorallin enduroretki. Jos on hyvä sää ja minulla ajointoa sekä uudet 21/18" pyörät alla, niin saatan osallistua kokoontumisajoon.
Veijo & Suzuki DR-Z400SME
Portilta.
Joten ei mitään kohtuutonta ryyppäämistä edellisiltana.
Alkometrejä ei ole portilla.
Pekka
Kovasti on aikainen lähtö.Pekkavee kirjoitti:Kontiorallin enduroreissun lähtö on sitten klo 9.00 lauantaina 7.7.2007.Veijo kirjoitti:Minua kiinnostaa tuo Kontiorallin enduroretki. Jos on hyvä sää ja minulla ajointoa sekä uudet 21/18" pyörät alla, niin saatan osallistua kokoontumisajoon.
Veijo & Suzuki DR-Z400SME
Portilta.
Joten ei mitään kohtuutonta ryyppäämistä edellisiltana.
Alkometrejä ei ole portilla.
Pekka
![]()
![]()
Karsinneeko porukkaa(No kurapyöräilijähän ei juoppoja öle!!!!