Tänne reissuun aloittelija oli tehnyt lähtöpäätöksen jo kauan sitten, ja kun tätä ketjua seuraa niin ette ole saaneet säikäytettyä, päinvastoin! Into on kova, katsotaan mahtuuko sekaan vai täyttyykö paikat hetkessä
THA kirjoitti:Ja mulla on sitten kesäkuun alun jälkeen hyvin aikaa, joten jos jollain on jotain iskariprojektia, niin hyvin kerkiin auttaa/antaa vihjeitä, tehdä jotain käytännössäkin. Kyl ne kepit oikeesti kantsii ennen tota reissua huoltaa, muuan Niamola esim. tietänee tasan tarkkaan mitä sattuu kun takaiskarissa ei oo ketään kotona mut kuskilla menohaluja piisaa.
Uskallatko tuommoisia luvata näin julkisesti, jokuhan saattaa jopa tarttua tarjoukseen

Kohta ei sitten ookaan joutoaikaa kesäkuussa vaan jonoa oven takana. Mulla ainakin olis iskariprojektia, paraikaa vaihtelen etusiin stefoja ja kait tolle takasellekin jotain tarttis tehdä. En vaan tiiä mittään noista, Yamaha on ollu mulla vasta pari kuukautta. Saatat saada yv:tä kesän korvalla aiheena iskarihuolto
Tuo meno näyttää aloittelijaryhmässäkin kivalta, ja tämän ketjun myötä on varmistunut että kyllä sitä tällaisen aloittelijan ja ensikertalaisen aloittelijaryhmään on syytä mennä vaikka vähän olis jo ajellukin. Ja siihen perinteiseen periaatteeseen että moottoripyörätapahtumaan mennään moottoripyörällä vois tässä tapauksessa tehdä poikkeuksen ja pakata kamat autoon. Uskoisin että saan hommasta irti enemmän kun ei tartte koko ajan varoa vehkeitä kun on pitkä kotimatka sunnuntaina odotettavissa. Ja saapi sitten riittävästi bentsiiniäkin mukaan. Ja vaikka Transalpin varapyöräksi